Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvordan gikk det med installasjonen på den laptoppen? Det gikk bra, men mens den installerte kjøpte jeg jo spillet, så jeg avbrøt installasjonen. Kan jo prøve igjen. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Hvilken server burde jeg velge utenom Blood? (PvP- Europa) Regner med det er en server med lenger ko enn normalt? Og er det chuundar som er polsk/russisk servervalg? Vil ikke ende opp der.. Endret 15. desember 2011 av Christeven Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Du må nesten det. Prøv igjen, og få kopiert spillet over til den andre PC-en din. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Du må nesten det. Prøv igjen, og få kopiert spillet over til den andre PC-en din. Greit. Vi får prøve Men jeg leser jo om haugevis av andre som også har samme problem. Så antageligvis finner nom SW-folka snart en løsning på det. Dette er for øvrig Langdons innlegg nummer 1000! 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Gratulerer. Jeg har bare ti ganger så mye. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Gah, jeg vil ha access nå! Regga koden den 28, så blir vel ikke før i morra eller noe, men ... Endret 15. desember 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Laaaang kø på Bloodworthy nå! Sittet 1 time i kø og er nr 84, startet på 400-ish. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg skal ikke prøve å koble til et annet nettverk? Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 SWTOR The Old Republic And another wave of Early Game Access emails have been sent! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Får vi access om vi "preorder" nå? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Noen som gidder å sjekke om det er kø på Ahto City? Preordret den første, så kommer forhåpentligvis inn i dag! Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Noen fra desember som har kommet inn på denne wave'en? Har et ørlite håp om å komme inn i dag... Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Noen som gidder å sjekke om det er kø på Ahto City? Preordret den første, så kommer forhåpentligvis inn i dag! Standard 1 Lenke til kommentar
Dohva Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Maintenance Window #1: Date: Early hours of Friday, December 16th (CST) Time: 2AM CST (12AM PST/3AM EST/8AM GMT/9AM CET) All game servers and SWTOR.com will be offline during this period. This maintenance is expected to take no more than two hours, but could be extended. Vil det si 9 i morra tidlig? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 AM er 00-12, så ja.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er nok riktig det. Faen så kjekt at det er i perioden hvor jeg skal sitte på toget Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Laaaang kø på Bloodworthy nå! Sittet 1 time i kø og er nr 84, startet på 400-ish. Jeg spiller PvE og har ennå ikke sittet i kø en eneste gang. Har kun opplevd et ørlite lag en gang i blandt, men det varer bare et kvart sekund, så går det normalt igjen. Kjører alt på max. Noen som spiller Smuggler her? Kan noen forklare hvorfor det er så mange smugglere som ser ut til å drite i å ta cover? Noen setter seg ned i et åpent område, mens andre ikke bryr seg om det engang. Litt rart, spesielt siden en del skills kun fungerer om du er i cover. Og når man snakker om det har jeg -endelig- bestemt meg for main chracter. Det blir både Jedi Sage og Gunslinger. Delvis fordi begge er morsomme å spille, og delvis fordi om jeg en gang i fremtiden gidder joine en guild kan begge to bli med. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Fikk mail om tilgang, men klarte jo å få et spørsmål som jeg ikke husker svaret på, Great.. kommer såklart ikke gjennom på tlf heller da de har stor pågang, bombe Endret 15. desember 2011 av Belfez Lenke til kommentar
koots Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 25. november, er inne nå Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå prøvde jeg å installere spillet på laptopen... Det funka ENDA dårligere. Installasjonen ble spontant avbrutt, og jeg fikk meldingen "installation failed". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå