Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Bloodworthy er vel den de fleste norske velger. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 @ abadman91 - kommet langt på SW din? Forsøkte å legge til "Daveth" men får bare "character does not exist" Endra noe, Fenix er navnet på min Sith character Forresten, hvilken server har dere valgt? Jeg valgte The Red Eclipse (PvE) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Da ble det dags for SWTOR. Kom inn nå nettopp. Registrerte early access koden min 22. November. Er det noen server de fleste her spiller på eller er alle spredt utover? Endret 15. desember 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Stemmer, jeg er jo faktisk med i en guild på Bloodworthy... Lenke til kommentar
koots Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 25. nov her, still nothing. Kommer vel om 1 time da Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Begynner nesten å håpe at både spillet fungerer, og at jeg kommer inn i kveld... Endret 15. desember 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Faen heller. Dette kan bare gå en vei. Selv etter jeg har installert spillet skal disse "Main Assetsa" følge etter meg i søvne. Main Assets 17 nå. Dette kommer garantert til å gå på dunken. Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Faen heller. Dette kan bare gå en vei. Selv etter jeg har installert spillet skal disse "Main Assetsa" følge etter meg i søvne. Main Assets 17 nå. Dette kommer garantert til å gå på dunken. Jeg installerte også fra disk og måtte laste ned main assets 17, ikke gi opp enda Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Faen heller. Dette kan bare gå en vei. Selv etter jeg har installert spillet skal disse "Main Assetsa" følge etter meg i søvne. Main Assets 17 nå. Dette kommer garantert til å gå på dunken. Jeg installerte også fra disk og måtte laste ned main assets 17, ikke gi opp enda Den holder på. So far so good. DER! An error occurred! FAEN! Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Faen heller. Dette kan bare gå en vei. Selv etter jeg har installert spillet skal disse "Main Assetsa" følge etter meg i søvne. Main Assets 17 nå. Dette kommer garantert til å gå på dunken. Jeg installerte også fra disk og måtte laste ned main assets 17, ikke gi opp enda Den holder på. So far so good. DER! An error occurred! FAEN! Hmm hadde også det intil jeg registrerte retail game code (hadde problemer med pre-order). Den ba meg kjøre repair. Vent å se til du får early access mailen og sjekk da. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dette er neppe noen trøst, men BIOWARE ser på problemet. http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=252027#post252027 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Dette er helt sykt. Jeg blir gal. Det skjedde det samme nå, etter den hadde lasta ned main assets 17, begynte den updatinga, deretter kom erroren, og nedlastinga begynte igjen. Den begynte på main assets EN... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Faen heller. Dette kan bare gå en vei. Selv etter jeg har installert spillet skal disse "Main Assetsa" følge etter meg i søvne. Main Assets 17 nå. Dette kommer garantert til å gå på dunken. Jeg installerte også fra disk og måtte laste ned main assets 17, ikke gi opp enda Den holder på. So far so good. DER! An error occurred! FAEN! Hmm hadde også det intil jeg registrerte retail game code (hadde problemer med pre-order). Den ba meg kjøre repair. Vent å se til du får early access mailen og sjekk da. Jeg har retail code, skader jo ikke å registrere den. Dette er neppe noen trøst, men BIOWARE ser på problemet. http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=252027#post252027 Joda, var litt trøst i det Det indikerer jo iallefall at jeg kan få et svar om ikke så alt for lenge... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Greit, nå har jeg registrert retail code. Kanskje det funker nå Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Greit, nå har jeg registrert retail code. Kanskje det funker nå Jeg føler med deg. Om det var jeg som hadde sittet i den situasjonen hadde jeg sannsynligvis ikke taklet det. Kudos! Selv venter jeg fortsatt på emailen. Andre desmeber! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Greit, nå har jeg registrert retail code. Kanskje det funker nå Jeg føler med deg. Om det var jeg som hadde sittet i den situasjonen hadde jeg sannsynligvis ikke taklet det. Kudos! Selv venter jeg fortsatt på emailen. Andre desmeber! Tja, jeg overlever nok. Men snart blir det nok til at jeg offisielt gir opp å prøve.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvordan gikk det med installasjonen på den laptoppen? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det funker fortsatt ikke Jeg satte opp subscription og men nå ser det nok ut til at det er et annet problem. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Der ble min CE sendt fra Komplett! Har ventet og gledet meg som faen siden tirsdag på Early access, og jeg får nok min i morgen. Tok på meg å jobbe fra i morgen formiddag til mandag morgen, så jeg greide fint å torpedere min egen early access Jaja, blir da full gass fra tirsdag om ikke annet, gleder meg som faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå