Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Nå er Main Assets 1 snart ferdig. Hvis jeg får samme error'n denne gangen... :realmad: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Da var CE utgaven fra Gamezone i hus, litt av en innpakning, hehe. Er mulig å legge til retail keyen allerede nå? Eller må man vente til early access er over? Edit: Kan legge til retail keyen nå ja. Endret 15. desember 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Takker for svar! Kjenner at jeg begynner å håpe på access i dag, selv om all fornuft tilsier at jeg ikke bør det Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Du kan opprette konto, legge inn key og laste ned spillet nå. Ellers finnes det instruksjoner på hvordan man gjør dette via den lappen som kom med spillet. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Takker for svar! Kjenner at jeg begynner å håpe på access i dag, selv om all fornuft tilsier at jeg ikke bør det Når registrerte du? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Ehm... er det noe "Activate button"? fordi en npc er "inni" en annen -.- og jeg får ikke snakket med henne... (Det er snakk om Main story line) Endret 15. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Takker for svar! Kjenner at jeg begynner å håpe på access i dag, selv om all fornuft tilsier at jeg ikke bør det Når registrerte du? I desember Så jeg skal vel prise meg lykkelig om jeg får spille på søndag egentlig Du da? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Uploaded with ImageShack.us 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Faen, ass - det skjedde igjen. Under oppdateringen av Main Assets 1 kom den vanlige error-greia, og nedlastinga starta fra 0 igjen... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Du har ikke noe brannmur eller noe som blokkerer? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Du har ikke noe brannmur eller noe som blokkerer? Tviler på at brannmuren blokkerer updatinga... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Denne gangen skal jeg kutte virusprogrammet, slå av brannmuren, installere ny bruker, kjøre som administrator og installere et annet sted på disken. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 det var smart å slippe folk som har forhåndsbestilt spillet og har ventet lenge, slik at de kan spille og nyte spillet før horder av folk kommer inn ved release og forårsaker kaos, lag og kanskje server krasj you name it, som er ganske vanlig ved release av nye mmorpg. Svada , har spilt alt av nyere MMOs og alt jeg har opplevd er litt kø .. Hvis du synes det er greit å vente på kø for å få spille et mmorpg, so be my guest. Det er ikke alle som har god tid. For meg er det kjipt å ikke få spilt når jeg vil pga uforutsigbare problemer, man har tross alt betalt for spilletiden, som er begrenset. Det vil ALLTID være kø på de mest populære serverene ved launch samme hva de prøver på , så den kjøper jeg ikke ( les Bloodworth) . Hvis du har begrenset med tid , er det bare å finne seg en mer ledig server. Den 19 skal de ha nedetid for å gjøre spillet klart til full launch , slik er det bare, har lest det et sted men husker ikke hvor. Alle andre MMOs gir early access en uke , de som biter på reklamen i dag , får vel maks 1 eller 2 dager , noe som jeg synes er temmelig utvannet. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Folk är bra ignoranta då...det är inte pga tryck på servern de gör detta, mer pga köer i startarealena (läs 1-10) de gör detta. Vem kommer inte ihåg expansjonerna till WoW? Portal till Outland anyone? Herregud, och det vill folk ha igen? Lenke til kommentar
SuperGoo Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hmmm. Bestilte nettopp men får ikke aktivert. Digital download. Står i mail at man skal gå til "www.swtor.com/preorder/code" og legge inn koden. Det funker, men når jeg skal gå inn å legge inn siste info, Bildet til RamGuy, får jeg beskjed om at koden allerede er i bruk (redeem a product registration code"). Har bestillt early access, så det er litt bummer. Noen tips ? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Kaos er morsomt! Elsker launch dagene i WoW! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hmmm. Bestilte nettopp men får ikke aktivert. Digital download. Står i mail at man skal gå til "www.swtor.com/preorder/code" og legge inn koden. Det funker, men når jeg skal gå inn å legge inn siste info, Bildet til RamGuy, får jeg beskjed om at koden allerede er i bruk (redeem a product registration code"). Har bestillt early access, så det er litt bummer. Noen tips ? Får samme her, så regner å få tilsendt ny kode på launch-dagen. Spiller hvertfall EA nå:-) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hmmm. Bestilte nettopp men får ikke aktivert. Digital download. Står i mail at man skal gå til "www.swtor.com/preorder/code" og legge inn koden. Det funker, men når jeg skal gå inn å legge inn siste info, Bildet til RamGuy, får jeg beskjed om at koden allerede er i bruk (redeem a product registration code"). Har bestillt early access, så det er litt bummer. Noen tips ? Produktnøkkel og pre-order nøkkel er to forskjellige ting, det er sistnevnte du registrerer for early access, sistnevnte er nøkkel som følger med standard, digital deluxe eller collectors edition av selve spillet. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Det vil ALLTID være kø på de mest populære serverene ved launch samme hva de prøver på Bioware viser at de er klar over at det alltid er problemer ved launch. Derfor synes jeg det er bare bra at de prøver å gjøre noe med dette. Heller prøve noe for å unngå problemer, enn å ha en "samma hva vi gjør så blir det problem uansett" holdning. Hadde Bioware hadt en slik holdning, så hadde jeg ikke vært fan av dem. Endret 15. desember 2011 av Game-master Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Første waven i dag skal vell komme straks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå