Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det var smart å slippe folk som har forhåndsbestilt spillet og har ventet lenge, slik at de kan spille og nyte spillet før horder av folk kommer inn ved release og forårsaker kaos, lag og kanskje server krasj you name it, som er ganske vanlig ved release av nye mmorpg.

Svada , har spilt alt av nyere MMOs og alt jeg har opplevd er litt kø ..

Hvis du synes det er greit å vente på kø for å få spille et mmorpg, so be my guest.

Det er ikke alle som har god tid. For meg er det kjipt å ikke få spilt når jeg vil pga uforutsigbare problemer, man har tross alt betalt for spilletiden, som er begrenset.

Det vil ALLTID være kø på de mest populære serverene ved launch samme hva de prøver på , så den kjøper jeg ikke ( les Bloodworth) . Hvis du har begrenset med tid , er det bare å finne seg en mer ledig server.

Den 19 skal de ha nedetid for å gjøre spillet klart til full launch , slik er det bare, har lest det et sted men husker ikke hvor.

Alle andre MMOs gir early access en uke , de som biter på reklamen i dag , får vel maks 1 eller 2 dager , noe som jeg synes er temmelig utvannet.

Lenke til kommentar

Hmmm. Bestilte nettopp men får ikke aktivert. Digital download. Står i mail at man skal gå til "www.swtor.com/preorder/code" og legge inn koden. Det funker, men når jeg skal gå inn å legge inn siste info, Bildet til RamGuy, får jeg beskjed om at koden allerede er i bruk (redeem a product registration code"). Har bestillt early access, så det er litt bummer. Noen tips ?

Lenke til kommentar

Hmmm. Bestilte nettopp men får ikke aktivert. Digital download. Står i mail at man skal gå til "www.swtor.com/preorder/code" og legge inn koden. Det funker, men når jeg skal gå inn å legge inn siste info, Bildet til RamGuy, får jeg beskjed om at koden allerede er i bruk (redeem a product registration code"). Har bestillt early access, så det er litt bummer. Noen tips ?

Får samme her, så regner å få tilsendt ny kode på launch-dagen. Spiller hvertfall EA nå:-)

Lenke til kommentar

Produktnøkkel og pre-order nøkkel er to forskjellige ting, det er sistnevnte du registrerer for early access, sistnevnte er nøkkel som følger med standard, digital deluxe eller collectors edition av selve spillet.

Lenke til kommentar

Det vil ALLTID være kø på de mest populære serverene ved launch samme hva de prøver på

Bioware viser at de er klar over at det alltid er problemer ved launch. Derfor synes jeg det er bare bra at de prøver å gjøre noe med dette.

Heller prøve noe for å unngå problemer, enn å ha en "samma hva vi gjør så blir det problem uansett" holdning.

Hadde Bioware hadt en slik holdning, så hadde jeg ikke vært fan av dem.

Endret av Game-master
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...