Mcloyd Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvor er billigste plassen å pre-ordre fra? Tenkte å laste ned, ikke fysisk kopi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Mener å huske at eneste online-plassen du kan bestille ifra er Origin.com Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Du har online key stores som har Origin nøkler, deriblandt G2play: http://www.g2play.net/store/MMO-Star-Wars-The-Old-Republic-EA-Download-Manager.html som selger til 357,- med preorder og 30 dagers spilletid. Les deg litt opp på erfaringer med diverse nøkkel butikker før du velger en dog. Ikke alle er like kurrante. G2play har jeg kun gode erfaringer med selv og har kjøpt et titalls spill derfra både til steam og origin. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hva i alle dager er dette? Jeg laster ned SWTOR nå, og samme feilen oppstår hver eneste gang... Når det er om lag 100 MB igjen, står det "an error occurred", jeg trykker "fix" og nedlastningen starter fra begynnelsen av igjen? Har jeg downloada i hele dag til ingen nytte? Endret 14. desember 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Dohva Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 New invites will start at 8am CST tomorrow - 6AM PST/9AM EST/2PM GMT/3PM CET Når er det norsk tid? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ble spurt om i går også. CST er GMT-6, så det er 7-8 timer forskjell. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Samme som i dag, klokka 15 altså Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Samme tid som idag, 1500. CET = Central European Time = Norge Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 New invites will start at 8am CST tomorrow - 6AM PST/9AM EST/2PM GMT/3PM CET Når er det norsk tid? Uhmm. 3PM CET, altså klokken 15.00. Samme som i dag. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva i alle dager er dette? Jeg laster ned SWTOR nå, og samme feilen oppstår hver eneste gang... Når det er om lag 100 MB igjen, står det "an error occured", jeg trykker "fix" og nedlastningen starter fra begynnelsen av igjen? Har jeg downloada i hele dag til ingen nytte? Når den begynner på nytt så er det fordi den sjekker innholdet som allerede er lastet ned. Vil tro at denne "an error occurred" har å gjøre med installasjon, og ikke med nedlastning å gjøre. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hva i alle dager er dette? Jeg laster ned SWTOR nå, og samme feilen oppstår hver eneste gang... Når det er om lag 100 MB igjen, står det "an error occured", jeg trykker "fix" og nedlastningen starter fra begynnelsen av igjen? Har jeg downloada i hele dag til ingen nytte? Når den begynner på nytt så er det fordi den sjekker innholdet som allerede er lastet ned. Vil tro at denne "an error occurred" har å gjøre med installasjon, og ikke med nedlastning å gjøre. Nope, nå laster den ned for harde livet. Merkelig saker. Jeg vet ikke eksakt hvor mye jeg har lasta ned i dag, men nå holder den for 3. gang på med "Main Assets", så når denne seansen er over bør det vel nærme seg 35GB... Endret 14. desember 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ekstrem nerd-rage på twitter ! http://twitter.com/swtor Vell , de siste som har preordret kommer vel inn i morgen Hilsen Flesk Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 oooh.. ser man det ja. har blitt noe kø på bloodworthy no. 30min å vente når jeg har 25min med spille tid før jeg skal på jobb:( Lenke til kommentar
jihn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Blitt stygglange ventetider for å komme på serverne nå ja... rundt 40 minutt på serveren jeg spiller på :S Har jo også folk i guilden som bestillte i August, og enda ikke har kommet inn. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Ingen andre som har hatt noen problemer med downloadinga? Endret 14. desember 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Installerte spillet til beta weekend-greia, så null problem der. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Akkurat ferdig med nedlastinga, hadde ingen problem. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Greit. Jeg går og legger meg, og forhåpentligvis funker det knallbra når jeg står opp i morgen. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Når kommer sånn ca. oss Desember-folk inn? 16, 17, 18 eller 19ende? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Når kommer sånn ca. oss Desember-folk inn? 16, 17, 18 eller 19ende? Vanskelig å si. Det blir nok enklere å svare på etter noen waves i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå