Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har online key stores som har Origin nøkler, deriblandt G2play: http://www.g2play.net/store/MMO-Star-Wars-The-Old-Republic-EA-Download-Manager.html som selger til 357,- med preorder og 30 dagers spilletid.

Les deg litt opp på erfaringer med diverse nøkkel butikker før du velger en dog. Ikke alle er like kurrante.

G2play har jeg kun gode erfaringer med selv og har kjøpt et titalls spill derfra både til steam og origin.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er dette? Jeg laster ned SWTOR nå, og samme feilen oppstår hver eneste gang... Når det er om lag 100 MB igjen, står det "an error occurred", jeg trykker "fix" og nedlastningen starter fra begynnelsen av igjen? Har jeg downloada i hele dag til ingen nytte? :dontgetit:

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Hva i alle dager er dette? Jeg laster ned SWTOR nå, og samme feilen oppstår hver eneste gang... Når det er om lag 100 MB igjen, står det "an error occured", jeg trykker "fix" og nedlastningen starter fra begynnelsen av igjen? Har jeg downloada i hele dag til ingen nytte? :dontgetit:

Når den begynner på nytt så er det fordi den sjekker innholdet som allerede er lastet ned.

Vil tro at denne "an error occurred" har å gjøre med installasjon, og ikke med nedlastning å gjøre.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager er dette? Jeg laster ned SWTOR nå, og samme feilen oppstår hver eneste gang... Når det er om lag 100 MB igjen, står det "an error occured", jeg trykker "fix" og nedlastningen starter fra begynnelsen av igjen? Har jeg downloada i hele dag til ingen nytte? :dontgetit:

Når den begynner på nytt så er det fordi den sjekker innholdet som allerede er lastet ned.

Vil tro at denne "an error occurred" har å gjøre med installasjon, og ikke med nedlastning å gjøre.

Nope, nå laster den ned for harde livet. Merkelig saker. Jeg vet ikke eksakt hvor mye jeg har lasta ned i dag, men nå holder den for 3. gang på med "Main Assets", så når denne seansen er over bør det vel nærme seg 35GB...

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...