Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med de RP- serverne? Hva er forskjellen?

Noen PvE servere med mange nordmenn på?

En RP-server er en plass hvor man lever seg inn i spillet på en annen måte. Man oppfører seg som karakteren ville oppført seg. Du er ikke lenger "Claes" som spiller en Jedi Consular. Du ER Jedi Consular.

Sammenligning: Når Mark Hamill spilte i Star Wars-filmene, så vi han og ble kjent med han som "Luke Skywalker". Han "levde" i verdenen på skjermen. Det er basically det samme som rollespillerene gjør, de spiller en rolle med andre. Det er bare ingen manuskript eller sånt liggende.

Lenke til kommentar

Hva er greia med de RP- serverne? Hva er forskjellen?

På RP-servere er det mer fokus på å rollespille karakterer. Man raider og quester selvsagt som ellers, men utenom raids skjer det også en del sosiale greier. Særlig innen guilds blir det ofte arrangert "events" som f.eks et jedi council, hvor man chater som om man er karakteren, heller enn spilleren, og man prøver å skape sine egne små storylines. (med andre ord styrer de mer hardcore raidguildene glatt unna rp-servere)

nick som "Isucklolz" har vel også større sjanse for å bannes på en rp-server skulle jeg tro ;)

Personlig kommer jeg nok å ha karakterer både på pvp/pve og prøve litt karakterer på en rp-server i tillegg. Det kan være kult når det funker.

Lenke til kommentar

Til dere eksperter ; Hvilken klasse gir mest skade med pistoler og rifler ?

Jeg er ikke ekspert akkurat, men vil tro Smuggler (Gunslinger) eller Trooper. Bounty Hunter er også morsomt, med en pistol i en hånd og små raketter i den andre. :p

Blir nok Smuggler på meg da , er for gammal til å fly rundt med saber :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...