GnilreG Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kan man fly romskip på dette spillet? :!: Ja, men ikke forvent for mye, mer som en mini game Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kan man fly romskip på dette spillet? :!: Nei, dessverre. Det eneste framkomstmiddelet man kan anvende er trehjulssykkel. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Om jeg ikke vil være tank... så burde jeg vel velge Marauder eller Sentinel? Eller må jeg rett og slett bytte class? Har alltid vært tank før, så jeg vil prøve noe nytt... pga jeg aldri har vært noen god tank Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 NOVEMBER?! I dette tempoet er jo snart JEG inne! Ved farfar`s brune pupper ! Da er det jo snart dags Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=AkvcZ1OAqQM Haha! 1 Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ingen som vet noe om hvordan rutinene blir rundt den 19. 20. ? Altså hvor lenge serverene går ned for å forberede full launch, og når? Eller vet kanskje ikke BioWare det selv en gang? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Med tanke på at de ikke har startet med den store bolken av folk som forhåndsbestilte spillet like etter release date annonsering så har jeg ingen som helst tro på at folk som har bestilt i november har kommet inn. Pics or it didn't happen Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tja, mens vi venter; Hvilken faction skal dere velge? Jeg skal definitivt gå Republic. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kan man fly romskip på dette spillet? Nei, dessverre. Det eneste framkomstmiddelet man kan anvende er trehjulssykkel. Foreløpig kan vi ikke fly selv (bare on-rails), men de har sagt flere ganger at de jobber med å utvide hele greia. Vi skal ikke se bort ifra litt PvP romkamper etterhvert. Problemet er jo bare at de planlegger en rekke gratis add-ons og en stor expansion. Add-ons skal teoretisk komme på rekke og rad (men vi vet jo hvor tregt det kan gå), og expansionen er rimelig langt unna foreløpig. Jeg vil tippe romkamper kommer i expansionen. Tja, mens vi venter; Hvilken faction skal dere velge? Jeg skal definitivt gå Republic. Jeg har tre av hver. En Sith Inquisitor, Sith Warrior og Bountry Hunter for imperiet, og en Jedi Consular, Trooper og Smuggler for rebell... øh... Republic. Lenke til kommentar
Dohva Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 SÅ nære men må nok vente til i morra gitt. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 SÅ nære men må nok vente til i morra gitt. Når registrerte du EA-koden? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ingen flere waves? Jeg registrerte preorder 10. oktober, er IKKE inne ennå. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tilbake til EQ2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jedi server? gief suggestions.. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Til dere eksperter ; Hvilken klasse gir mest skade med pistoler og rifler ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er vel en til invite idag? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hvilken server spiller derre på? Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Star Wars: The Old RepublicThe fourth wave of Early Game Access emails has been sent! Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 The fourth wave of Early Game Access emails has been sent! Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Da blei ikke jeg med ihvertfall... Endret 14. desember 2011 av Sandsvei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå