mackanz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 6 september ser ut till att få tillgång i tredje vågen nu. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Sith eller Republic? Sith Inquisitor. Blir å gå Assassin =) nick: Eiia Sith Warrior. Navn: Daveth. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) 6 september ser ut till att få tillgång i tredje vågen nu. MEN!!!? EDIT: Såg i mailen JAAA!!!! Endret 14. desember 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har blitt for gammel til å rushe end-lvl. Så når jeg kommer inn så blir det å spille i ro og mak . Det som er morro med første karakter er jo ikke dinge siste lvlet - men veien dit Hva kalte du karakteren din, Flekselars? Har ikke kommet inn enda hehe , blir Flesko Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har blitt for gammel til å rushe end-lvl. Så når jeg kommer inn så blir det å spille i ro og mak . Det som er morro med første karakter er jo ikke dinge siste lvlet - men veien dit Hva kalte du karakteren din, Flekselars? Har ikke kommet inn enda hehe , blir Flesko Flesko Fett? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg mener Bioware er litt pinglete , er jo bare light load på eu-serverene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er ikke load på serverene de er redde for, men at det skal være for mange folk i startsonene. De vil gjerne spre folk ut over områdene før de slipper inn flere. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har blitt for gammel til å rushe end-lvl. Så når jeg kommer inn så blir det å spille i ro og mak . Det som er morro med første karakter er jo ikke dinge siste lvlet - men veien dit Hva kalte du karakteren din, Flekselars? Har ikke kommet inn enda hehe , blir Flesko Flesko Fett? Flesko Fett var genialt Skal bruke det hvis det ikke er opptatt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Husk du bare får ett navn, med mindre du tar "Fett" som legacy. Fett legacy-navn isåfall. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hehe. Men "Fett" er sikkert blokkert som legacy navn siden det tilhører en karakter i SW universet. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Legacynavn, er det slik at man på et tidspunkt kan ta etternavnet til kjente familier fra star wars universet som er greia? Jeg bestilte forøvrig i desember, så jeg har nok noen dager med venting ennå, men er det noen som vet eksakt når serverene går ned igjen? og hvor lenge de blir nede? Kjipt hvis jeg får access, f.eks søndag den 18. og så går de ned mandag morgen den 19. (men for å sitere flere andre "jeg har bare meg selv å takke") Lenke til kommentar
Masimo Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da ble det min tur... Pre-order d. 17-09-11 WOHOO SIth Inq assassin Navn: Viliana (går egentlig ind for at følge genren i rpg, men alle mine mains har haft navnet Viliana så ingen undtagelse her) Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Det er ikke load på serverene de er redde for, men at det skal være for mange folk i startsonene. De vil gjerne spre folk ut over områdene før de slipper inn flere. Jeg mener folk sa at de "phaset" sonene i starten slik at de unngikk det problemet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Legacynavn, er det slik at man på et tidspunkt kan ta etternavnet til kjente familier fra star wars universet som er greia? Jeg bestilte forøvrig i desember, så jeg har nok noen dager med venting ennå, men er det noen som vet eksakt når serverene går ned igjen? og hvor lenge de blir nede? Kjipt hvis jeg får access, f.eks søndag den 18. og så går de ned mandag morgen den 19. (men for å sitere flere andre "jeg har bare meg selv å takke") Legacy-navn er rett og slett etternavnet på karakteren din. Du kan opprette en egen "familie" som karakterene dine er med i, og dermed får diverse bonuser og sånt. Om jeg husker korrekt... Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Legacynavn, er det slik at man på et tidspunkt kan ta etternavnet til kjente familier fra star wars universet som er greia? Jeg bestilte forøvrig i desember, så jeg har nok noen dager med venting ennå, men er det noen som vet eksakt når serverene går ned igjen? og hvor lenge de blir nede? Kjipt hvis jeg får access, f.eks søndag den 18. og så går de ned mandag morgen den 19. (men for å sitere flere andre "jeg har bare meg selv å takke") Legacy-navn er rett og slett etternavnet på karakteren din. Du kan opprette en egen "familie" som karakterene dine er med i, og dermed får diverse bonuser og sånt. Om jeg husker korrekt... Så familien min kan da altså hete Flesk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jepp, det skal nok gå. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ser ut som de virkelig åpna slusene nå nylig. Kom inn tidligere i stad, og jeg registrerte min kode 7 september. Mens en kompis som la inn sin 2 november, kom inn nå rett i stad. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Kan man fly romskip på dette spillet? :!: Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 NOVEMBER?! I dette tempoet er jo snart JEG inne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå