Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt for gammel til å rushe end-lvl. Så når jeg kommer inn så blir det å spille i ro og mak :). Det som er morro med første karakter er jo ikke dinge siste lvlet - men veien dit :)

Hva kalte du karakteren din, Flekselars? :dribble:

Har ikke kommet inn enda hehe , blir Flesko

Flesko Fett? ;)

Lenke til kommentar

Jeg har blitt for gammel til å rushe end-lvl. Så når jeg kommer inn så blir det å spille i ro og mak :). Det som er morro med første karakter er jo ikke dinge siste lvlet - men veien dit :)

Hva kalte du karakteren din, Flekselars? :dribble:

Har ikke kommet inn enda hehe , blir Flesko

Flesko Fett? ;)

Flesko Fett var genialt :) Skal bruke det hvis det ikke er opptatt :)

Lenke til kommentar

Legacynavn, er det slik at man på et tidspunkt kan ta etternavnet til kjente familier fra star wars universet som er greia?

Jeg bestilte forøvrig i desember, så jeg har nok noen dager med venting ennå, men er det noen som vet eksakt når serverene går ned igjen? og hvor lenge de blir nede? Kjipt hvis jeg får access, f.eks søndag den 18. og så går de ned mandag morgen den 19. (men for å sitere flere andre "jeg har bare meg selv å takke")

Lenke til kommentar

Legacynavn, er det slik at man på et tidspunkt kan ta etternavnet til kjente familier fra star wars universet som er greia?

Jeg bestilte forøvrig i desember, så jeg har nok noen dager med venting ennå, men er det noen som vet eksakt når serverene går ned igjen? og hvor lenge de blir nede? Kjipt hvis jeg får access, f.eks søndag den 18. og så går de ned mandag morgen den 19. (men for å sitere flere andre "jeg har bare meg selv å takke")

Legacy-navn er rett og slett etternavnet på karakteren din. Du kan opprette en egen "familie" som karakterene dine er med i, og dermed får diverse bonuser og sånt.

Om jeg husker korrekt... :whistle:

Lenke til kommentar

Legacy-navn er rett og slett etternavnet på karakteren din. Du kan opprette en egen "familie" som karakterene dine er med i, og dermed får diverse bonuser og sånt.

Om jeg husker korrekt... :whistle:

Så familien min kan da altså hete Flesk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...