vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Uh... Et spørsmål. Er det virkelig så viktig hvilken level hundretusner av andre, om ikke millioner av andre, befinner seg på? Spiller ikke du dataspill og slikt for egen underholdning? Er det ikke din egen og dine venners levling du burde bry deg om, og ikke de millioner med andre du mest sannsynlig aldri kommer til å treffe? Jo flere folk som er samme level, jo lettere blir det å finne folk til grupper. Men jeg foretrekker å spille solo, så for meg er det bra om alle andre er høyere level enn meg. Da kan de holde seg unna området jeg er i. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Joda, det er jo greit nok vikingkylling, men tror ikke det skal være noe problem. Det er jo flere tusen på hver server som blir sluppet inn hver dag. Gruppering vil nok ikke være et særlig problem. Problemet er vel heller at folk må befinne seg i å ikke ha en automatisk gruppering som i WoW. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Joda, det er jo greit nok vikingkylling, men tror ikke det skal være noe problem. Det er jo flere tusen på hver server som blir sluppet inn hver dag. Gruppering vil nok ikke være et særlig problem. Problemet er vel heller at folk må befinne seg i å ikke ha en automatisk gruppering som i WoW. Automatisk gruppering - fysj og fy! Det må være hinsides deilig å faktisk kunne samle gruppa selv, og deretter forflytte seg manuelt til inctancen. Endret 14. desember 2011 av Langdon 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg spilte LotRO i to år, og vi hadde kun en /lff. (eller /lfg, om dere vil.) Det fungerte helt fint for min del. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Oh det er en PvP server... hmm da ble jeg litt usikker. Etter at jeg spilte på en PvP server på AoC, så har jeg blitt litt lei av det. skal ikke på pvp eller. ska enten på pve eller rp-pve Tror jeg går for The Red Eclipse (PvE) Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg kunne også tenke meg å spille på PvE, men alle de norske skal jo spille på bloodworthy Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Ser at folk som registrerte 28. august har kommet inn i wave 2. Jeg registerte 27. august og har ennå ikke kommet inn, så kommer nok neste wave. http://www.swtor.com...t=%23unofficial @Langdon: Hvorfor er det så viktig å spille med norske? Jeg skal for øvrig spille PvE. Endret 14. desember 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som vet hvordan man får tilgang til å poste på forumet? Jeg får bare en melding om at jeg ikke har tillatelse eller noe :/ Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ser at folk som registrerte 28. august har kommet inn i wave 2. Jeg registerte 27. august og har ennå ikke kommet inn, så kommer nok neste wave. http://www.swtor.com...t=%23unofficial @Langdon: Hvorfor er det så viktig å spille med norske? Jeg skal for øvrig spille PvE. Det er ikke spesielt viktig, men det er gøy å spille på samme server som resten av forumet Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har blitt for gammel til å rushe end-lvl. Så når jeg kommer inn så blir det å spille i ro og mak . Det som er morro med første karakter er jo ikke dinge siste lvlet - men veien dit 4 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ser at folk som registrerte 28. august har kommet inn i wave 2. Jeg registerte 27. august og har ennå ikke kommet inn, så kommer nok neste wave. http://www.swtor.com...t=%23unofficial @Langdon: Hvorfor er det så viktig å spille med norske? Jeg skal for øvrig spille PvE. Det er ikke spesielt viktig, men det er gøy å spille på samme server som resten av forumet The Red Eclipse kan jo være det uofisielle diskusjon.no server ;p Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg har blitt for gammel til å rushe end-lvl. Så når jeg kommer inn så blir det å spille i ro og mak . Det som er morro med første karakter er jo ikke dinge siste lvlet - men veien dit Hva kalte du karakteren din, Flekselars? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Star Wars: The Old RepublicThe third wave of Early Game Access emails have been sent, one more to go today! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Forresten, det er ingen som synes ideen om å lage diskusjon.no-guild på SWTOR hadde vært morsom? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Ser at folk som registrerte 28. august har kommet inn i wave 2. Jeg registerte 27. august og har ennå ikke kommet inn, så kommer nok neste wave. http://www.swtor.com...t=%23unofficial @Langdon: Hvorfor er det så viktig å spille med norske? Jeg skal for øvrig spille PvE. Det er ikke spesielt viktig, men det er gøy å spille på samme server som resten av forumet The Red Eclipse kan jo være det uofisielle diskusjon.no server ;p Takk, da vet jeg hvor jeg -ikke- skal spille. Ikke ta det ille opp, men jeg foretrekker å starte på scratch helt alene i en stor, ny verden og heller møte nye folk mens jeg spiller. Edit: YAHOOOOOO!!! (trenger ikke si mer enn det, kanskje bortsett fra "snakkes om noen måneder.") Endret 14. desember 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) 28 august her, og er enda ikkje inne. Har fått registrert CE min nettopp. Endret 14. desember 2011 av Noiz Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Tror jeg går for The Red Eclipse (PvE) Heiv meg med her =) Endret 14. desember 2011 av eivindg1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Guilden min spiller på red eclipse så det kan man jo like Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Tror jeg går for The Red Eclipse (PvE) Heiv meg med her =) Sith eller Republic? Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Sith eller Republic? Sith Inquisitor. Blir å gå Assassin =) nick: Eiia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå