ingeplinge Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 fikk tilgang nå registerte 8 september Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Då fekk eg og, august her. Forsatt 5GB å laste ned=( Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg fikk tilgang nå Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Fryktelig irriterende at de ikke slipper til folk naar det er tomme servere. http://www.swtor.com/server-status Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Er vist rapporter om folk som pre-ordra 25 august som kom inn på wave nr.2, så virker som de beveger seg en god del fremover nå ja, så sant det stemmer. Edit: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=15840&highlight=%23unofficial Endret 14. desember 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 hvor ser du når du registra preorder koden? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er det noen "anbefalte" servere som jeg burde joine? Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er det noen "anbefalte" servere som jeg burde joine? mange norske som joina bloodworthy Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da er jeg inne. Registrerte pre-order 19. august:-) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som vet sånn ca når neste wave blir? Og det blir vel fire i dag? Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg registrerte preorder i august og denne tikket inn for 8 minutter siden: The moment we've all been waiting for is finally here. Early Game Access* has started, and you can now begin your adventure. To start playing, click on the button below and follow the steps outlined on the page. Welcome to your Star Wars™ saga. Dette var vel bølge 2 av 4 for i dag. Lykke til, og kos dere, folkens Snakkes! o/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hehe, jo den var ikke dum den! Men blir det ikke litt liten tekst? Mulig bare jeg som må ha sterkere briller Neida, teksten er helt ypperlig. Når jeg er sliten og trøtt hender det at jeg zoomer inn på tekst for å lese det lettere, men vanligvis går det uten problemer. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Noen som vet sånn ca når neste wave blir? Og det blir vel fire i dag? 4 waves som er blitt sagt at det skal bli ja, men nøyaktig når neste kommer vet vi ikke enda. Men hvis de følger noenlunde slik som igår så blir det vel noen timer til neste, for igår, som idag, kom jo wave 1 og 2 tett etter hverandre, mens 3-4 og bonus waven kom litt senere på kvelden, men vi får vente å se. Endret 14. desember 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Da blir det vel Bloodworthy jeg joiner da Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Takk, er bare litt utålmodig. Registrerte 27de august, så jeg burde komme inn på neste wave. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Oh det er en PvP server... hmm da ble jeg litt usikker. Etter at jeg spilte på en PvP server på AoC, så har jeg blitt litt lei av det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 PvP-servere som er gøy da. Det er uansett et multiplayerspill, og da er det gøy å samle seg sammen og bekjempe noobs som prøver å ganke. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ah ikke noe gøy å havne flere dager med levling bak Men når jeg var så treg med forhåndsbestilling så kan jeg jo bare takke meg selv Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Oh det er en PvP server... hmm da ble jeg litt usikker. Etter at jeg spilte på en PvP server på AoC, så har jeg blitt litt lei av det. skal ikke på pvp eller. ska enten på pve eller rp-pve Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Uh... Et spørsmål. Er det virkelig så viktig hvilken level hundretusner av andre, om ikke millioner av andre, befinner seg på? Spiller ikke du dataspill og slikt for egen underholdning? Er det ikke din egen og dine venners levling du burde bry deg om, og ikke de millioner med andre du mest sannsynlig aldri kommer til å treffe? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå