Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg registrerte preorder i august og denne tikket inn for 8 minutter siden:

The moment we've all been waiting for is finally here. Early Game Access* has started, and you can now begin your adventure. To start playing, click on the button below and follow the steps outlined on the page. Welcome to your Star Wars™ saga.

Dette var vel bølge 2 av 4 for i dag. Lykke til, og kos dere, folkens :)

Snakkes! o/

Lenke til kommentar

Hehe, jo den var ikke dum den! Men blir det ikke litt liten tekst? Mulig bare jeg som må ha sterkere briller :p

Neida, teksten er helt ypperlig. Når jeg er sliten og trøtt hender det at jeg zoomer inn på tekst for å lese det lettere, men vanligvis går det uten problemer.

Lenke til kommentar

Noen som vet sånn ca når neste wave blir? Og det blir vel fire i dag?

4 waves som er blitt sagt at det skal bli ja, men nøyaktig når neste kommer vet vi ikke enda. Men hvis de følger noenlunde slik som igår så blir det vel noen timer til neste, for igår, som idag, kom jo wave 1 og 2 tett etter hverandre, mens 3-4 og bonus waven kom litt senere på kvelden, men vi får vente å se.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Uh...

Et spørsmål.

Er det virkelig så viktig hvilken level hundretusner av andre, om ikke millioner av andre, befinner seg på? Spiller ikke du dataspill og slikt for egen underholdning? Er det ikke din egen og dine venners levling du burde bry deg om, og ikke de millioner med andre du mest sannsynlig aldri kommer til å treffe?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...