vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er det noen som registrerte sent i august som har fått mail? Jeg registrerte ca den 27de august, så håper jeg kommer inn i dag. Har fri i morra, så hadde vært kjekt å spille hele natten og vel så det. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Setter pris på hvis noen kan bekrefte at de kom inn i dag. Så vi kan se sånn ca hvilken timeline de ligger på nå. 1 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Greit, greit... Jeg tulla Tåpelig 4 Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 En bekjent sier at en som registrerte seg 6. august har fått EAG i dagens første wave. Jeg vet IKKE hvor pålitelig den kilden er, derimot. Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som har bestilt fra gamezone?, hvordan får man pre order kode Bestilte for noen få dager siden, men skal vel likevel få spille en dag tidligere eller noe sånt? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg fikk et tomt cover med pre-orderkoden i posten. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Etter det jeg ser på swtor forumet så har folk med pre-order opp til 6 aug. kommet med i første wave. I dev tracker står det 4 waves i dag på ca. samme størrelse. Hvis det holder tritt så kommer hele august med og kanskje starten på sep. 25 aug. her, så jeg krysser fingra Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Noen som har bestilt fra gamezone?, hvordan får man pre order kode De sender en preorder pakke med et cover med kode inni. edit: Så ikke at noen hadde svart allerede Endret 14. desember 2011 av TMfrantic Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) This is only speculation but, with information accumulated on day 1: this looks like how they're doing it. Key confirmed points: (Much of this information is from Stevie Ried's twitter, @rockjaw) - One of the waves on day 1 was a bonus wave and not originally intended. (confirmed) - The amount of waves was intended to be 4. (confirmed) - The amount of invites on day 2 will be more than day 1, even with the bonus wave in day 1. (confirmed) - The amount of invites sent on day 2 is intended to be the amount sent all remaining days. (confirmed) - There were just over 900k Domestic pre-ordered hard copies of the game sold in the US (confirmed). Pre-orders+Europe: have not been counted - it has been speculated that the number of pre-orders sold at launch will be around 1.75million. (estimation) - Until launch announcement: September was the slowest month for pre-orders for hard coppies (confirmed) - There are two spikes in sales. One huge one when pre-orderes were announced (confirmed) another, smaller spike when the release date was announced (estimation) With these facts in mind: it looks like this is the break down of invites for Early Access from a numbers standpoint: Day 1, Tuesday Up to 250,000 global pre-orders have invited (5 waves of 50k) Day 2, Wednesday Up to 550,000 global pre-orders invited (4 waves of 75k) Day 3, Thursday Up to 850,000 global pre-orders invited Day 4, Friday Up to 1.15mil global pre-orders invited Day 5, Saturday Up to 1.45mil global pre-orders invited Day 6, Sunday up to 1.75mil global pre-orders invited Day 7, Monday Remaining pre-orders invited If you take the purchase spikes into consideration: This is what it looks like from a date invited standpoint: Day 1, Tuesday: July 21- July 27th Day 2, Wednesday: July 28th - August 21st Day 3, Thursday: August 22nd - September 28th Day 4, Friday: September 29th - October 20th Day 5, Saturday: October 21st - November 30th Day 6, Sunday: December 1st - December 18th Link/lenke/source/kilde/whatever Her er en oversiktelig spekulasjonstråd som omhandler early access og de såkalte waves. Endret 14. desember 2011 av narrie Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Anbefaler dere å sjekke ut denne tråden for å få en røff estimering av hvilke datoer hver wave er. Endret 14. desember 2011 av Waldemariel Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Er det noen som registrerte sent i august som har fått mail? Jeg registrerte ca den 27de august, så håper jeg kommer inn i dag. Har fri i morra, så hadde vært kjekt å spille hele natten og vel så det. Jeg registrerte meg 18 august, men har ikke fått noe enda. Edit: skrev feil dato. Endret 14. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 This is only speculation but, with information accumulated on day 1: this looks like how they're doing it. Key confirmed points: (Much of this information is from Stevie Ried's twitter, @rockjaw) - One of the waves on day 1 was a bonus wave and not originally intended. (confirmed) - The amount of waves was intended to be 4. (confirmed) - The amount of invites on day 2 will be more than day 1, even with the bonus wave in day 1. (confirmed) - The amount of invites sent on day 2 is intended to be the amount sent all remaining days. (confirmed) - There were just over 900k Domestic pre-ordered hard copies of the game sold in the US (confirmed). Pre-orders+Europe: have not been counted - it has been speculated that the number of pre-orders sold at launch will be around 1.75million. (estimation) - Until launch announcement: September was the slowest month for pre-orders for hard coppies (confirmed) - There are two spikes in sales. One huge one when pre-orderes were announced (confirmed) another, smaller spike when the release date was announced (estimation) With these facts in mind: it looks like this is the break down of invites for Early Access from a numbers standpoint: Day 1, Tuesday Up to 250,000 global pre-orders have invited (5 waves of 50k) Day 2, Wednesday Up to 550,000 global pre-orders invited (4 waves of 75k) Day 3, Thursday Up to 850,000 global pre-orders invited Day 4, Friday Up to 1.15mil global pre-orders invited Day 5, Saturday Up to 1.45mil global pre-orders invited Day 6, Sunday up to 1.75mil global pre-orders invited Day 7, Monday Remaining pre-orders invited If you take the purchase spikes into consideration: This is what it looks like from a date invited standpoint: Day 1, Tuesday: July 21- July 27th Day 2, Wednesday: July 28th - August 21st Day 3, Thursday: August 22nd - September 28th Day 4, Friday: September 29th - October 20th Day 5, Saturday: October 21st - November 30th Day 6, Sunday: December 1st - December 18th Link/lenke/source/kilde/whatever Her er en oversiktelig spekulasjonstråd som omhandler early access og de såkalte waves. dislike Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Mens vi venter..... EDIT: Litt mer å glane på... http://p3.no/filmpolitiet/2011/12/er-dette-world-of-warcrafts-arvtager/ Endret 14. desember 2011 av _LarZen_ 3 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg blir bare deppa når jeg ser tjukkaser som han der... Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 @_LarZen_ Haha, genialt! Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 bestilte i december, har vel bare meg selv å takke Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) The second wave of Early Game Access emails have been sent. As always, check your spam folders! EDIT: Fortsatt ikke noe invite? Følg med på Gamespot sin live stream mens du venter på neste wave med invites. Endret 14. desember 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Min kamerat bestilte i August, han fikk access nå. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 EDIT: Litt mer å glane på... http://p3.no/filmpolitiet/2011/12/er-dette-world-of-warcrafts-arvtager/ Er ikke TV-en min pen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 EDIT: Litt mer å glane på... http://p3.no/filmpol...rafts-arvtager/ Er ikke TV-en min pen? Hehe, jo den var ikke dum den! Men blir det ikke litt liten tekst? Mulig bare jeg som må ha sterkere briller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå