Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig vil folk spille spillet når de har tilgang. That's why they want early access you know :)

Vent med å lage en "main" inntil alle er igang på samme server. Eksperimenter med ymse klasser i mellomtiden. Om man ikke greier det så har det alt med "råkjøret til 50" å gjøre.

Uenig. Hvorfor skal de bli "tvunget" til å spille alts frem til early access er over?

Mange spiller ikke alts og er ikke interessert i dette ...

Og så spør du meg hva dette har med "råkjøret til 50" å gjøre? Det er ingen som tvinger noen til å spille i det hele tatt ... :whistle:

Jepp det er et problem i alle nye MMO og en kjent sak. Derfor jeg ikke helt forstår ideen bak dette bølge systemet over en hel uke.

Da slipper de at servere krasjer og at en haug med sinte nerder deretter får forumet til å knele ... vanskelig idé å forstå?

Man forhåndskjøpte spillet for å muligens få slippe til 5 dager før offisiell launch. Så blir masse mennesker sure fordi de utvider det til 7 dager? Jeg tror forklaringen er ren og skjær sjalusi. Greit nok det. Sjalusi er menneskelig og jeg har også jævli lyst å spille Star Wars nå, men har ikke noe respekt for folk som sutrer i offentlighet på grunn av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt utrolig at mange blir forbannet p.g.a de ikke slipper inn 13 des.

Early access skulle i utgangspunktet starte 15 des. De som forhåndsbestillte først og registrerte koden skulle slippe inn først. Mao de som registrerte seg 21 juli og X dager etter.

Nå gir Bioware alle en bonus ved at de starter EA 2 dager tidligere enn planlagt. Dette betyr at de som sannsynligvis ville kunne starte 17-18 des opprinnelig, får nå starte 15-16.

Denne nerd ragen gjør meg irritert.. :nei:

Lenke til kommentar

Spørsmål:

Kan man lage både Empire og Republic characters på samme server?

Jeg håper så inderlig at SWTOR-utviklerne ikke blir like køddene og pengegriske som Blizzard ble på slutten. På WoW kan man bytte navn, faction, race, guildname, man kan lage bård horde og alliance på samme PvP-server, alle rasene kan være nærmest samtlige av klassene... Det drittet der går forhåpentligvis under SWTOR's verdighet. :)

Lenke til kommentar

Men dere jeg er veldig forvirra. Jeg kjøpte CE av spillet. Men jeg har fått et veldig lite intrykk av at jeg fremdeles må betale for å spille. trodde jeg uansett fikk 30 dager gratisk... Sant???

:new_woot:

Gratis og gratis ... det er 30 dager inkludert i prisen på spillet. Du må nok likevel tegne abonnement som en endelig bekreftelse på identitet (eller noe slikt juridisk vissvass :p), men det begynner ikke løpe før 30 dager senere. Du kan sikkert kansellere den rett etter tegning og spille dine 30 dager før du returnerer til WoW :)

Lenke til kommentar

Herregud for en herlig launch ! Ingen lagg, ingen shutdowns, ingen klikking, ingen bugs eg har sett. Ikkje noe kø for dreping av ting !

Hvordan er spillet? :dribble:

Nesten som et enplayer spill, bare at andre tullinger løper rundt deg =)

Wow brukern e cancelle, og jeg gleder meg til fortsettelsen.. Nå er det gaming til jeg skal på jobb 1730 på fredag :p

Lenke til kommentar

Wow brukern e cancelle, og jeg gleder meg til fortsettelsen.. Nå er det gaming til jeg skal på jobb 1730 på fredag :p

Om jeg får den "feelingen" da jeg spilte de gamle Old Republic spillene, så blir jeg veldig glad! :p

Edit: Jeg er litt gammeldags, jeg liker ikke å bruke Ventrilo osv. Jeg husker at min guild i AoC brukte det noen ganger, og jeg hatet det. :p Vet ikke hvorfor.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Om jeg får den "feelingen" da jeg spilte de gamle Old Republic spillene, så blir jeg veldig glad! :p

Edit: Jeg er litt gammeldags, jeg liker ikke å bruke Ventrilo osv. Jeg husker at min guild i AoC brukte det noen ganger, og jeg hatet det. :p Vet ikke hvorfor.

Litt enig der, ass. Det kan være deprimerende å bruke Ventrilo. Når jeg begynte å bruke det innså jeg hvor hinsides dumme medspillerne mine var til å ordlegge seg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...