ShadowMaster Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Om man skal basere seg på amerikansk retail statistikk på preorder, og anta at den er ca like jevnt fordelt over EU og digitalt salg, og at vi vet at de som hadde bestilt 21 Juli - 27 Juli (men ikke alle som bestile 27) kom inn i dag, så kan man anta at 200.000 - 300.000 fikk invite i dag. Større bølger i morgen og de neste dagene. Men vil tro at de som har bestilt i oktober/november må belage seg å vente til mot slutten av uken/helgen. Endret 13. desember 2011 av ShadowMaster Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Apropos det vi snakket om tidligere i dag... viser seg at det er MANGE restriksjoner på in-game navn. Fantastisk, synes jeg. Er så lei av å se failnavn i MMO'er http://torwars.com/2011/12/13/swtor-naming-rules-%E2%80%93-do-you-really-know-them/ Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Awwww. Syntes nesten ett av navnene jeg så i beta var søtt jeg da. HannaSolo Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Denne early access wave-tingen blir slakta på forumet som den dårligste MMO-release formen noensinne, uten at jeg personlig har noe mening om det. http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=4196&page=750 Men jeg tror at de fleste av oss som har forhåndskjøpt får spillt før helga . Har bare hørt om 1 server som har hatt trøbbel hittil. Jeg har 3 dager fri fra jobben , så jeg tar med meg vodka-dunken til sengs med de 6 filmene så lenge Kan forsåvidt være enig i at det er unødvendig å la folk vente i dagevis bare for å slippe kø på serverene. Totalt meningsløst. Det blir som å skyte en blåhval med luftgevær. Endret 14. desember 2011 av Fleskelars Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Er bare dritunger som er butthurt fordi de ikke fikk spille i 7 dager, det. Som heller aldri var lovet. Ser ikke helt krisen der, spillet kommer jo til å vare i flere år fremover. Official forums til MMORPG'r er stort sett 90% skrikerunger som klager på ting. De som er fornøyde skriver jo ikke. Endret 14. desember 2011 av Bytex 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er bare nerd rage det der på forumet, for dem av oss som har vært med på endel dag 1 til mmo spill så vet en at det som regel er et helvete med lange køer,servere som går ned og generelt bare kaos. Med andre ord det er ofte en ikke spesielt bra opplevelse dem første dagene. Derfor synes jeg det er smart hva Bioware gjør, dem viser gang på gang nå at dem har gjort leksa si. Håper jeg kommer inn i morgen ellers klikker jeg i vinkel og skal sprenge dassen min med den svæære ræva mi!! Ups, en anelse nerdrage slapp ut...klarer å holde meg tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Er bare dritunger som er butthurt fordi de ikke fikk spille i 7 dager, det. Som heller aldri var lovet. Ser ikke helt krisen der, spillet kommer jo til å vare i flere år fremover. Official forums til MMORPG'r er stort sett 90% skrikerunger som klager på ting. De som er fornøyde skriver jo ikke. Men det hadde vært morro om de fleste av oss som kjøpte "EARLY ACCESS" hvertfall kom inn 15-16 des. Ellers kunne de spart seg for den reklamen Jeg har spilt MMO siden 1998 og tar det hele egentlig med ro. Men hadde vært morro om jeg kom inn i helga. EDit ; Ingen "nerd-rage" på meg , såvidt Endret 14. desember 2011 av Fleskelars Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 men det vet vi ikke enda, litt tidlig å klage mange dager i forveien Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har snart 3 uker fri med fullt betalt allikevel , så litt spilling blir det utover Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ja Noiz. Det suger jo... Hvorfor? Fordi at det er forferdelig ubalansert. Spesielt når det er lvl 50 i samme warfront som lvl 10. Ja det skaleres, men skaleringen funger ikke godt nokk når det er lvl 50 med decent gear og pvp stat. Desuten har de en hel drøss mer talent points og abilities. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ja Noiz. Det suger jo... Hvorfor? Fordi at det er forferdelig ubalansert. Spesielt når det er lvl 50 i samme warfront som lvl 10. Ja det skaleres, men skaleringen funger ikke godt nokk når det er lvl 50 med decent gear og pvp stat. Desuten har de en hel drøss mer talent points og abilities. Kanskje de kan lage noen miniwarzones for de som vil gå opp levels i pvp soner slik Dark Age of Camelot gjør det (Battlegrounds). BioWare og Mythic er jo gode venner er de ikke? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er bare nerd rage det der på forumet, for dem av oss som har vært med på endel dag 1 til mmo spill så vet en at det som regel er et helvete med lange køer,servere som går ned og generelt bare kaos. Med andre ord det er ofte en ikke spesielt bra opplevelse dem første dagene. Derfor synes jeg det er smart hva Bioware gjør, dem viser gang på gang nå at dem har gjort leksa si. Håper jeg kommer inn i morgen ellers klikker jeg i vinkel og skal sprenge dassen min med den svæære ræva mi!! Ups, en anelse nerdrage slapp ut...klarer å holde meg tror jeg. Tja. Jeg vet ikke hvor enig jeg er i det. Servere som går ned pga påkjenning er vel noe en stresstest skulle ha luket ut, og skulle vel ikke vært et problem nå. Iallefall ikke på et nivå slik at de må sluse inn spillerne over 2 - 3 dager. Køer kommer uansett. Dette er i beste fall en utsettelse av det uungåelige, eller muligens en forverring. En åpning til alle preorders på dag 1 ville gjøre det lettere for hele guilds å flytte, i motsetning til å vente flere dager hvor flere og flere vil få etablert seg bare for å finne ut at køene baller på seg mer og mer for hver dag som går. Hadde alle vært i startgropen ville flere vært tilbøyelig til å endre server og fått spredd populasjonen. Jeg opplevde akkurat dette i Rift, hvor vår tiltenkte server var full from the get go. Vi bestemte oss etter en dag for å endre server. De av oss som hadde spilt den ene kvelden var ikke videre happy med valget. Hvordan vil noe slikt fungere etter 2-3 dager når folk har fått levlet en del? 1 Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Om man på død og liv SKAL begynne råkjøret mot L50 så tidlig som overhodet mulig kan man jo aldri regne med å få med seg alle venner og kjente. Ellers må man vel bare sitte på Skype ell. og snakke sammen mens alle driver å browser servere og så er det bare å bestemme seg. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva har lvl 50 råkjøret med dette å gjøre i det hele tatt? Å måtte begynne på nytt 3 dager etter launch er ikke noe morsomt uansett hvordan du spiller. Å sitte på skype å bestemme seg er umulig da ingen vet hvordan serverbalansen ser ut et par dager fra nå. Dette vil jo påvirke deg uansett hvordan du spiller. Om en server er klassifisert som full etter en dag, og preorders fra den første uken, hvordan vil den se ut når alle preorders til de guildene på den serveren er kommet inn? Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Vent med å lage en "main" inntil alle er igang på samme server. Eksperimenter med ymse klasser i mellomtiden. Om man ikke greier det så har det alt med "råkjøret til 50" å gjøre. Det vil ikke være forutsigbare forhold på serverne før det store flertallet av spillere er godt i gang. Kommer sikkert et skred av nye spillere i romjula også. Server befolkningene er nok ikke stabile før utpå nyåret. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Denne early access wave-tingen blir slakta på forumet som den dårligste MMO-release formen noensinne, uten at jeg personlig har noe mening om det. http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=4196&page=750 Men jeg tror at de fleste av oss som har forhåndskjøpt får spillt før helga . Har bare hørt om 1 server som har hatt trøbbel hittil. Jeg har 3 dager fri fra jobben , så jeg tar med meg vodka-dunken til sengs med de 6 filmene så lenge Kan forsåvidt være enig i at det er unødvendig å la folk vente i dagevis bare for å slippe kø på serverene. Totalt meningsløst. Det blir som å skyte en blåhval med luftgevær. Strengt tatt så har vel ikke spillet launch før den 20. Opprinnelig skulle vel også early access først begynne den 15. At de begynte den 13. er vel mer en bonus og kanskje med på å sikre at alle kan få early access fra den 15. Hadde vært surt om de først begynte med wave 1 da og så endt opp med at mange ikke kom inn før den 18. For eksempel. Når det gjelder dårlig launch så er det overhodet ikke mulig å slå Warhammer online for den som husker hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Foreslår også til guildet ditt at dere venter med å kjøre råkjør på mainen til alle er inne i spillet hvertfall. Fulle servere er alltid et problem på nye MMORPG'er. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Selvfølgelig vil folk spille spillet når de har tilgang. That's why they want early access you know Vent med å lage en "main" inntil alle er igang på samme server. Eksperimenter med ymse klasser i mellomtiden. Om man ikke greier det så har det alt med "råkjøret til 50" å gjøre. Uenig. Hvorfor skal de bli "tvunget" til å spille alts frem til early access er over? Mange spiller ikke alts og er ikke interessert i dette og mange har spillt alle klassene gjennom flere betaer. Hvorfor skal de gjøre det når spillet går retail? Jepp det er et problem i alle nye MMO og en kjent sak. Derfor jeg ikke helt forstår ideen bak dette bølge systemet over en hel uke. Endret 14. desember 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som vet hvordan jeg kan få AA i SW:tor? Har amd kort. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Noen som vet hvordan jeg kan få AA i SW:tor? Har amd kort. Tving det på med Catalyst driverne. Prøv litt frem og tilbake for å få knirkefritt resultat. Jeg opplevde litt grafikkfeil når jeg satt alt på max, men det er så langt fra nødvendig i dette spillet uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå