Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Andre som har sittet mer eller mindre siden kl 13? Eller er jeg alene om å være totalt boinkers i skallen......kjenner jeg er litt sliten nå..så om jeg får invite er det ikke lenge jeg orker å spille...hehe!!

Du er nok ikke alene nei. Har sittet hele dagen her, lest forums og ventet på access. Snakker om å kaste bort en fridag :thumbdown:

Jeg har også kasta bort en fridag på å lese forum, twitter, swtor.com etc.

Har hatt så lyst til å spille at jeg ikke har greid å fokusere på å gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar en mere laidback innstilling til det hele. Disse early access dagene ser jeg bare på som en gratis bonus, forventer ingenting. Og spillet kommer for fullt om 7 dager uansett, da kan man spille i flere år.

Jeg spilte den siste beta helga og likte spillet, selv om smuggler companion Corso Riggs er den mest motbydelig plagsomme "amerikansk-college-kid" stereotypen noensinne. Men iflg forumene har de redusert feedbacken fra companions ganske kraftig i den seneste klienten, så det går vel greit da.

I betaen ropte han NOW YOU'RE DUMB, UGLY AND DEAD hvert 20. sekund under combat.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha! Jeg kjøpte Pre-order 07.12 eller noe slikt. Fy faen så idiotisk at de i kassa ikke fortalte meg at Early Access blir gitt ut basert på kjøpsdatoen! Hva er da vitsen med å kjøpe en Pre-order? Ikke så jeg noe om det på SWTOR sin hjemmeside heller.

Synes hele konseptet er litt sløkket. De burde jo heller delt ut tilfeldig. 80% av de som får Early Access i dag har jo spilt BETA. :cry:

May the force do justice! :roll:

Hade de sagt det hade de i vart fall haft fel. Registreringsdato är det som genererar pre, inte köpsdato. För en som har "följt med utvecklingen" så länge som dig....

Hade de gjort en random hade du haft ännu mindre möjligheter till pre. Jag reggade spelet i november men har följt med i flera år och väntat på detta spel. Att jag inte får komma in i spelet de första 3-4 dagarna av pre är till fullo mitt eget fel.

Lenke til kommentar

Laster ned EQ2 sin nye free to play klient via Steam nå...noe å gjøre mens en venter....bare 10gb igjen... o.O

Hehe, jag tog faktist ned Dungeons & Dragons online f2p och gjorde ett par dungeons i Stormreach. Satan så svårt spel förövrigt. Spelade det ganska mycket när det var "inne".

Lenke til kommentar

Til de som har spilt spillet: Er det "snakkebobler" i kanaler som /say?

I betaen var det umulig å få igang noen form for samtale med folk i nærheten fordi alle trodde all chat var i general. Det var vanskelig å se hvem som snakket og hvor de var.

Så noen som har oversikt over hvor langt frem, med tanke på dato, de har kommet med å slippe inn spillere idag? Er de ferdig med alle som bestilte i juli? Eller?

De er ikke helt ferdig med juli, men nesten. De regner med det blir sluppet inne flere spillere i løpet av dag to enn i dag én.

Lenke til kommentar

Så noen som har oversikt over hvor langt frem, med tanke på dato, de har kommet med å slippe inn spillere idag? Er de ferdig med alle som bestilte i juli? Eller?

Nei, flere i mitt guild som bestilte i slutten av juli 28-30 har ikke fått mail eller kan spille i dag

Lenke til kommentar

Nei, flere i mitt guild som bestilte i slutten av juli 28-30 har ikke fått mail eller kan spille i dag

Hmm okay, har nemlig en fra guilden min som sier han bestilte tidlig i August, og han slapp vist inn i dag, skal ikke si at dette stemmer 100% dog. Bestilte tidlig i September så håper litt på at jeg kanskje slipper inn i morgen, men om det stemmer at de fortsatt ikke er ferdig med juli, så ser vel det dårlig ut, ikke at det er noe krise såklart, men klør litt i fingrene her kjenner jeg, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...