Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Andre som har sittet mer eller mindre siden kl 13? Eller er jeg alene om å være totalt boinkers i skallen......kjenner jeg er litt sliten nå..så om jeg får invite er det ikke lenge jeg orker å spille...hehe!!

 

Du er nok ikke alene nei. Har sittet hele dagen her, lest forums og ventet på access. Snakker om å kaste bort en fridag :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andre som har sittet mer eller mindre siden kl 13? Eller er jeg alene om å være totalt boinkers i skallen......kjenner jeg er litt sliten nå..så om jeg får invite er det ikke lenge jeg orker å spille...hehe!!

 

Jeg har ventet siden 1300 selv, og er nå på faske nummer 2 med vognac!

Jeg elsker dette spillet huittil!!! Hehe :thumbup:

 

Edit: Og jeg har ikke begynt p sopille engang!

Endret av Naken_Greve
Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med på utviklingen til spillet siden 2009, og lagde min første konto tidlig 2010. Å si at jeg henger meg på køen nå, er ganske så feil.

Du sier selv du registrerte koden din for ikke så alt for lenge siden. Er det å "følge med"? Hva med de som har fulgt med og vært parat siden Juli i år? Fortjener ikke de belønning?

Lenke til kommentar

Andre som har sittet mer eller mindre siden kl 13? Eller er jeg alene om å være totalt boinkers i skallen......kjenner jeg er litt sliten nå..så om jeg får invite er det ikke lenge jeg orker å spille...hehe!!

 

Jeg har ventet siden 1300 selv, og er nå på faske nummer 2 med vognac!

Jeg elsker dette spillet huittil!!! Hehe :thumbup:

 

Edit: Og jeg har ikke begynt p sopille engang!

:dremel: shkål!

Lenke til kommentar

Andre som har sittet mer eller mindre siden kl 13? Eller er jeg alene om å være totalt boinkers i skallen......kjenner jeg er litt sliten nå..så om jeg får invite er det ikke lenge jeg orker å spille...hehe!!

 

Jeg har ventet siden 1300 selv, og er nå på faske nummer 2 med vognac!

Jeg elsker dette spillet huittil!!! Hehe :thumbup:

 

Edit: Og jeg har ikke begynt p sopille engang!

 

Jeg drukner mine sorger :cry: enda ikke kommet inn. SKÅÅL !

Lenke til kommentar

Et lite sidespor ; På kontoen min så står det : Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch " Redy to patch ? spillet er jo patched for lenge siden.

 

Betyr at kontoen din er flagget med tillatelse til å patche til release klienten/installere release klienten fra nett.

 

Merk deg at du må faktisk logge inn før launcher starter å patche.

 

Ellers en liten oppdatering fra Stephen Reid (@Rockjaw)

Hey everyone.

 

We absolutely understand you want to get in and play the game early. It's one of the reasons we expanded our Early Game Access from a maximum of five days to a maximum of seven days. However, there are a couple of important points to realize about today's opening salvo of invites, and the procedure in general for Early Game Access and launch.

 

First, Early Game Access and launch is not supposed to be a stress test. In our previous Beta Testing Weekends we got up to very large concurrent number of players and brought invites into the game at a very high rate. That was done to stress test every aspect of our systems and servers, and essentially to see if they broke. In some cases, they did, but that helped us improve for launch.

 

 

For us, launch isn't just about stuffing our servers with as many people as possible. As anyone who's been through a large MMO launch can tell you, that experience can be painful. Our aim with this launch was to ramp things up gradually, to spread our player population out amongst a variety of servers, to maintain all server types, and to keep queuing to a minimum (although we expect that to happen as we head towards December 20th). So far, all that has been successful for us on Day One.

 

 

The second thing to realize is scale. We invited more people to play Star Wars: The Old Republic today than many other MMO launches manage in their entire head-start process. As I mentioned earlier today, when we opened pre-orders we had a huge spike in numbers - far more than most MMOs capture at launch. That was the initial rush. After that, our pre-orders settled down.

 

 

What this means is that tomorrow, you'll effectively start to see the pre-order timeline expand. You'll see people who have pre-ordered later than July getting invites. The day after that, more people will be invited. We're actually planning to invite more tomorrow than today, and invite the same number again on Thursday - at which point we'll be into the original 'five days of Early Game Access'.

 

 

Last thing. Why aren't we continuing to send waves over time? Two main reasons - one, because we need to see that the servers are maintaining stability over time; adding a lot of players in a short period (in other words, stress testing) can cause stability issues.

 

 

Two, our plan is to continue to add servers - but carefully, and in response to demand. We need to monitor that demand and role out servers accordingly. A long-term recipe for MMO failure is to add a lot of servers early on, and then when population decreases, have to close those servers and merge them together.

 

 

Our aim is for Star Wars: The Old Republic to be around for a long time to come. Today's just the first step in that - an early step, too - and we'll be running smoothly, with a stable population, before too long.

Endret av ShadowMaster
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med på utviklingen til spillet siden 2009, og lagde min første konto tidlig 2010. Å si at jeg henger meg på køen nå, er ganske så feil.

Du sier selv du registrerte koden din for ikke så alt for lenge siden. Er det å "følge med"? Hva med de som har fulgt med og vært parat siden Juli i år? Fortjener ikke de belønning?

Det har sine grunner at jeg ikke kjøpte pre-order før. Min interesse og engasjement i og for spillet har ingenting med når jeg kjøpte det å gjøre. Hvilken logikk er det?

Endret av Adulf Ordtitter
Lenke til kommentar

Det jeg er mest gira på er å få fiksa navna som jeg ønsker på karakterene mine. Utenom det så er jeg helt likegyldig til når jeg får early access. Skal ikke begynne å spille så mye før oss lokalgutta skal ha LAN hos meg til fredag.

 

Skulle likt å sett en måte man kan reservere ett navn på forhånd. Blir irritert hvis jeg ikke får det jeg har planer om :p

Lenke til kommentar

Det jeg er mest gira på er å få fiksa navna som jeg ønsker på karakterene mine. Utenom det så er jeg helt likegyldig til når jeg får early access. Skal ikke begynne å spille så mye før oss lokalgutta skal ha LAN hos meg til fredag.

 

Skulle likt å sett en måte man kan reservere ett navn på forhånd. Blir irritert hvis jeg ikke får det jeg har planer om :p

 

 

 

håper det ikke er Luke du har tenkt å navne den:P

Lenke til kommentar

Et ANSLAG på hvordan man tror køen skal gå. Det er ikke sikkert eller offisielt, men en liten pekepinne på hvordan det muligens vil bli.

tqjex.gif

 

Og for noen sider siden stod det noe om Impetus Norvegicus.

Ja, vi har stengt rekruttering.

Ja, søknader på tampen som ble levert i stikkordsform og lite utfylt ble avslått. Det samme gjaldt søknader hvor søkere definerte seg selv som casual. Det var fordi vi ønsket oss folk som kunne raide flere ganger i uka, og ikke bare spille casual, da vi har nok av medlemmer i den kategorien. Et tak på 200 spillere i guildet ble satt, det er nå oppfylt, så blir det vurdert etter launch om inntak blir åpnet igjen for casual og/eller hardcore.

Og nei, jeg er ikke officer eller noe slikt, bare et vanlig medlem som følger med.

Lenke til kommentar

Den tegninga er for amerikanske pre-orders. Har ingenting med EU og digital downloads å gjøre.

 

For øvrig kan dere lese dette:

 

http://www.swtor.com/community/showpost.php?p=66561&postcount=6438

 

Meninga med early access er ikke å stappe serverne full med folk så fort som mulig, men å gi alle en fin startopplevelse. Det er ikke en stresstest. Så de inviterer ikke alle sammen på dag 1. Det har aldri vært sagt heller. At vi ble utvidet til 7 dager betyr ikke dermed at spillet er en fiasko fordi du ikke ble invitert på day 1.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Da har jeg spillt i litt over 2 timer, og jeg liker det. Jeg liker det faktisk veldig godt.

Synes det flyter fint, makset grafikkinstillingene og ligger på 70+ fps.

Ikke sett en eneste bug/glitch eller noe slikt.

Mange som har hopper fra WoW kommer sikkert til å kommentere combat og hvor "tregt" det går, men jeg liker det faktisk så langt (spillte WoW av og på siden 2006), og er sikker på at det blir mere interessant når man får litt flere abilities å boltre seg med.

 

Thumbs up so far! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...