Konamixx Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) @ Torsdag, Hvorfor? Men ja, om etterspørselen er der kommer det jo fler servere. Endret 13. desember 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jessda!! Endelig inne Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Meget spesiellt, jeg har kvittering på at jeg forhåndsbestillte 25.7, meeeen Bioware har ikke registrert min forhåndsbestilling før 27.7. Er helt sikker på jeg sendte inn samme dag jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvorfor? Jo enkelt og greit at man ønsker en urørt verden når man starter. At folk løper rundt som level 40 på dag 1 er så lite spennende som det går ann å få blitt. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Hvor sjekker folk dato for registert preorder? På min side står det bare at jeg har preordera, og at jeg kan laste ned game client og balblabla, ingen dato. edit: Fant det til slutt, 15.11, fantastisk, litt sint på meg selv nå for å ha utsatt så lenge. får vel kanskje 1 dag early access elns da :< Endret 13. desember 2011 av tmg Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvor sjekker folk dato for registert preorder? På min side står det bare at jeg har preordera, og at jeg kan laste ned game client og balblabla, ingen dato. edit: Fant det til slutt, 15.11, fantastisk, litt sint på meg selv nå for å ha utsatt så lenge. får vel kanskje 1 dag early access elns da :< Hvor fant du den datoen? Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Hahaha! Jeg kjøpte Pre-order 07.12 eller noe slikt. Fy faen så idiotisk at de i kassa ikke fortalte meg at Early Access blir gitt ut basert på kjøpsdatoen! Hva er da vitsen med å kjøpe en Pre-order? Ikke så jeg noe om det på SWTOR sin hjemmeside heller. Synes hele konseptet er litt sløkket. De burde jo heller delt ut tilfeldig. 80% av de som får Early Access i dag har jo spilt BETA. May the force do justice! Endret 13. desember 2011 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Huff, jeg bestilte 4. desember, så det blir vel maks en dag tidligere hvis jeg er heldig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hahaha! Jeg kjøpte Pre-order 07.12 eller noe slikt. Fy faen så idiotisk at de i kassa ikke fortalte meg at Early Access blir gitt ut basert på kjøpsdatoen! Hva er da vitsen med å kjøpe en Pre-order? Ikke så jeg noe om det på SWTOR sin hjemmeside heller. Synes hele konseptet er litt sløkket. De burde jo heller delt ut tilfeldig. 80% av de som får Early Access i dag har jo spilt BETA. May the force do justice! Early Access blir vel gitt ut basert på når pre-order ble registrert, ikke nødvendigvis når spillet ble kjøpt. Om du forhåndsbestilte i fjor betyr ingenting om du registrerte pre-order i går. At 80% av folk med Early Access spilte Beta er logisk. De var interessert nok til å spille beta, så hvorfor skulle de vente med å forhåndsbestille? Og jo tidligere du registrerte pre-order, jo tidligere får du Early Access. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 May the force do justice! Det er jo akkurat rettferdigheten her som seirer? De som har vært interessert og engasjert i spillet siden juli, får tidlig tilgang. De som kaster seg på bølgen noen uker før, må vente i slutten av køa. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 finnes det fortsatt noen steder som selger spillet hvor man kan få en prelaunch kodE? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 May the force do justice! Det er jo akkurat rettferdigheten her som seirer? De som har vært interessert og engasjert i spillet siden juli, får tidlig tilgang. De som kaster seg på bølgen noen uker før, må vente i slutten av køa. Jepp. Det er dønn rettferdig. De som har registrert koden sin tidlig er heldige, vi andre dødelige får bare ta oss en intergalaktisk bolle og smøre oss med tålmodighet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 May the force do justice! Det er jo akkurat rettferdigheten her som seirer? De som har vært interessert og engasjert i spillet siden juli, får tidlig tilgang. De som kaster seg på bølgen noen uker før, må vente i slutten av køa. Sikker på at det der ble rett? De som kaster seg på bølgen noen uker før hva da? Juli? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 noen uker før lansering... Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 finnes det fortsatt noen steder som selger spillet hvor man kan få en prelaunch kodE? Sist jeg sjekket solgte www.cjs-cdkeys.com spillet med early access code. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nå er det jo snart likegreit å bare troppe opp i en vanlig butikk til tirsdag, og kjøpe det der. Ved registrering nå så ender man neppe opp med noe særlig mer enn tilgang på kvelden den 19. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Nå er det jo snart likegreit å bare troppe opp i en vanlig butikk til tirsdag, og kjøpe det der. Ved registrering nå så ender man neppe opp med noe særlig mer enn tilgang på kvelden den 19. Og jeg som registrerte den 9. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Andre som har sittet mer eller mindre siden kl 13? Eller er jeg alene om å være totalt boinkers i skallen......kjenner jeg er litt sliten nå..så om jeg får invite er det ikke lenge jeg orker å spille...hehe!! 2 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 finnes det fortsatt noen steder som selger spillet hvor man kan få en prelaunch kodE? Sist jeg sjekket solgte www.cjs-cdkeys.com spillet med early access code. J***A dritt. Anbefaler alle til å holde seg unna onlinkeystore.com Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 May the force do justice! Det er jo akkurat rettferdigheten her som seirer? De som har vært interessert og engasjert i spillet siden juli, får tidlig tilgang. De som kaster seg på bølgen noen uker før, må vente i slutten av køa. Jeg har fulgt med på utviklingen til spillet siden 2009, og lagde min første konto tidlig 2010. Å si at jeg henger meg på køen nå, er ganske så feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå