El Fantasma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Urulig smooth launch. Null kø, ingen venting. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kan noen dokumentere at de som bestilte sist får tilgang sist? "The order in which you will gain entry into Early Game Access is dependent on how early you burned your Pre-Order Code at our Code Redemption Center." http://www.swtor.com/preorder/faq#q209656 Ok. Takk skal du ha! Urulig smooth launch. Null kø, ingen venting. AAAAAAAAAAAARGHHH! :realmad: jeg vil også være med Vi som ikke har fått tilgang får vel bare smøre oss med utålmodighet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Urulig smooth launch. Null kø, ingen venting. Skyldes vell stort sett at kun en brøkdel av spillerne har fått tilgang Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Har flere kjøpt på Gamestop og blitt nektet spillet i dag? Skal begynne å bestille alt på nett... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 De slipper visstnok ikke før 15. Desember? Var vell det du også fikk beskjed om? Kan ikke si så mye på det om det er 15. Desember de har fått beskjed om å forholde seg til. Kan noen bekrefte / avkrefte at digital deluxe og collectors edition bonuser IKKE er tilgjengelig i early access? Du må vell få retail key og aktivere denne før disse tingene blir tilgjengelig? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Stemmer det, RamGuy. Først når du redeemer Retailkoden får du alle de gode bonustingene Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kjedelig at Bloodworthy er full allerede. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Urulig smooth launch. Null kø, ingen venting. Skyldes vell stort sett at kun en brøkdel av spillerne har fått tilgang Nettopp derfor de velger å gjøre det på denne måten, ville bare konstatere at strategien ser ut til å fungere som tenkt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 The third wave of Early Game Access emails have been sent, one more to go! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg regga min den 24. juli, har ikke hørt noe enda. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Dere som fikk invite nå i tredje bølge, hvilken dato registrerte dere? Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 "Fra twitter: The third wave of Early Game Access emails have been sent, one more to go!" Enda jeg regga min i juli ser det mørkt ut for meg i dag gitt. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg regga min den 24. juli, har ikke hørt noe enda. Samme her. Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 SWTOR The Old Republic The third wave of Early Game Access emails have been sent, one more to go! Er det bare en wave igjen som inkluderer de aller siste spillerne?! Eller siste i dag? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Vell, i dette tempoet så kan jeg utsette det planlagte lanet i flere dager. SWTOR The Old Republic The third wave of Early Game Access emails have been sent, one more to go! Er det bare en wave igjen som inkluderer de aller siste spillerne?! Eller siste i dag? Siste i dag. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da kan jeg bekrefte at en kompis av meg som registrerte den 23 har fått tilgang. Som sagt, jeg har ikke fått, og jeg registrerte den 24. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da kan jeg bekrefte at en kompis av meg som registrerte den 23 har fått tilgang. Som sagt, jeg har ikke fått, og jeg registrerte den 24. Da satser vi på 24 Juli om et par timer igjen... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg regga min den 24. juli, har ikke hørt noe enda. Min ble registrert 27. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Undrar hur många som har tagit en tredagars eller som skolkar från skolan från och med i morgon pga detta spel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå