Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Hehe Bioware hare et kjempe luksusproblem. Massiv pågang! Bare denne "lille" tråden i vårt lille land får jo en ny side hvert 5te minutt ... kunne vært værre for en MMO launch. Virker som om de håndterer dette ganske bra, selv om jeg hadde håpet å spille litt Star Wars. Jeg får ta meg en joggetur og slappe av litt utover. Kommer nok ikke inn i dag jeg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt en haug med pizzaer og bedt opp naboen for å få tiden til å gå raskere.

Regner med cognacen setter sine spor, men en cognac-skapt karakter hadde jo vær gøy :p

Om du ikke blir så full at du ikke husker noe som helst i morra, men våkner opp uten å huske en dritt, og med å være bannet på livstid pga "ekstremt upassende karakternavn og oppførsel. Seriøst, vi trodde ikke det var mulig å gjøre det der i spillet." :p :p

Endret av vikingkylling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt en haug med pizzaer og bedt opp naboen for å få tiden til å gå raskere.

Regner med cognacen setter sine spor, men en cognac-skapt karakter hadde jo vær gøy :p

Jeg unner meg litt rom og cola :)

Rom (Capt. Morgan Spiced gold) og ingefærøl med litt lime :D

Lenke til kommentar

Jeg unner meg litt rom og cola :)

Rom (Capt. Morgan Spiced gold) og ingefærøl med litt lime :D

Ja det går i Capt. Morgan Spiced gold her også . Bytter over til en 3-liters dunk med Jeltzin senere , viktig med variert kost.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Here are my 2 cents

Det virker som om BW har sluppet til mange i de to forste bolgene. Ser man serverlistene i USA under, saa ser man at 4 severe allerede er fulle! Klokken er bare 09.30 paa ostkysten hvor det bor flest folk, mens den bare er 06.30 paa vestkysten, California m.m. Husk paa at dette er en vanlig arbeidsdag eller skoledag, saa at 4 servere allerede er fulle pluss at det gjennomsnittlig er medium paa alle servere tyder paa at veldig mange har sluppet til! Vi faar satse paa de fleste kommer inn i lopet av de naermeste dagene.

http://www.swtor.com/server-status

Lenke til kommentar

Hmm, hva er nå dette som ramlet inn på innboksen? hmm.gif

spacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifEarly Game Access* has begun. It's time to play.spacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifswlogo_650_108.jpgleftpaneltop_14_271.jpghero_624_249.jpgheadtitle_624_57_en.jpgspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifThe moment we've all been waiting for is finally here. Early Game Access* has started, and you can now begin your adventure. To start playing, click on the button below and follow the steps outlined on the page. Welcome to your Star Wars™ saga.spacer_1_1.gifheadbtn1_155_45_en.jpgspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifHelpful resources to enhance your adventure:spacer_1_1.gifJoin the community to get tips, organize missions, or find a guildspacer_1_1.gifShould you need any support, simply head over to the Customer Service Portal.spacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifrightpaneltop_12_271.jpgspacer_1_1.gifbottom_624_11.jpgspacer_1_1.giffollowus_304_51_en.jpgfacebook_94_51.jpgtwitter_98_51.jpgfooterright_154_51.jpglucasarts_120_142.gifbioware_175_142.gifealogo_101_142.gifrating_254_142_en.gifspacer_1_1.gif*CUSTOMERS WHO REDEEM THEIR PRE-ORDER CODE AT THE CODE REDEMPTION CENTER PRIOR TO LAUNCH WILL BE ABLE TO PRE-LOAD THE STAR WARS: THE OLD REPUBLIC GAME CLIENT BEFORE THE OFFICIAL GAME LAUNCH. PRE-LOADING THE GAME DOES NOT GRANT YOU ACCESS TO THE GAME. PRE-ORDERING THE GAME ONLY ALLOWS YOU ACCESS TO THE EARLY GAME ACCESS PERIOD AND YOUR COLOR CRYSTAL. EARLY GAME ACCESS MAY BE UP TO 7 DAYS. THE LENGTH OF YOUR EARLY GAME ACCESS DEPENDS ON THE DATE AND ORDER IN WHICH YOU REDEEMED YOUR PRE-ORDER CODE. IN ORDER TO CONTINUE PLAYING THE GAME AFTER THE EARLY GAME ACCESS PERIOD, YOU MUST REDEEM YOUR OFFICIAL GAME PRODUCT REGISTRATION CODE AT THE CODE REDEMPTION CENTER.spacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifThis is a transactional email from Star Wars: The Old Republic.

LucasArts, the LucasArts logo, STAR WARS and related properties are trademarks in the United States and/or in other countries of Lucasfilm Ltd. and/or its affiliates. © 2011 Lucasfilm Entertainment Company Ltd. or Lucasfilm Ltd. All rights reserved.

BioWare and the BioWare logo are trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. EA and the EA logo are trademarks of Electronic Arts Inc. All other trademarks are the property of their respective owners.

Terms of Use | Privacy Policy

spacer_1_1.gifspacer_1_1.gif

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Hmm, hva er nå dette som ramlet inn på innboksen? hmm.gif

spacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifEarly Game Access* has begun. It's time to play.spacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifswlogo_650_108.jpgleftpaneltop_14_271.jpghero_624_249.jpgheadtitle_624_57_en.jpgspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifThe moment we've all been waiting for is finally here. Early Game Access* has started, and you can now begin your adventure. To start playing, click on the button below and follow the steps outlined on the page. Welcome to your Star Wars™ saga.spacer_1_1.gifheadbtn1_155_45_en.jpgspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifHelpful resources to enhance your adventure:spacer_1_1.gifJoin the community to get tips, organize missions, or find a guildspacer_1_1.gifShould you need any support, simply head over to the Customer Service Portal.spacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifrightpaneltop_12_271.jpgspacer_1_1.gifbottom_624_11.jpgspacer_1_1.giffollowus_304_51_en.jpgfacebook_94_51.jpgtwitter_98_51.jpgfooterright_154_51.jpglucasarts_120_142.gifbioware_175_142.gifealogo_101_142.gifrating_254_142_en.gifspacer_1_1.gif*CUSTOMERS WHO REDEEM THEIR PRE-ORDER CODE AT THE CODE REDEMPTION CENTER PRIOR TO LAUNCH WILL BE ABLE TO PRE-LOAD THE STAR WARS: THE OLD REPUBLIC GAME CLIENT BEFORE THE OFFICIAL GAME LAUNCH. PRE-LOADING THE GAME DOES NOT GRANT YOU ACCESS TO THE GAME. PRE-ORDERING THE GAME ONLY ALLOWS YOU ACCESS TO THE EARLY GAME ACCESS PERIOD AND YOUR COLOR CRYSTAL. EARLY GAME ACCESS MAY BE UP TO 7 DAYS. THE LENGTH OF YOUR EARLY GAME ACCESS DEPENDS ON THE DATE AND ORDER IN WHICH YOU REDEEMED YOUR PRE-ORDER CODE. IN ORDER TO CONTINUE PLAYING THE GAME AFTER THE EARLY GAME ACCESS PERIOD, YOU MUST REDEEM YOUR OFFICIAL GAME PRODUCT REGISTRATION CODE AT THE CODE REDEMPTION CENTER.spacer_1_1.gifspacer_1_1.gifspacer_1_1.gifThis is a transactional email from Star Wars: The Old Republic.

LucasArts, the LucasArts logo, STAR WARS and related properties are trademarks in the United States and/or in other countries of Lucasfilm Ltd. and/or its affiliates. © 2011 Lucasfilm Entertainment Company Ltd. or Lucasfilm Ltd. All rights reserved.

BioWare and the BioWare logo are trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. EA and the EA logo are trademarks of Electronic Arts Inc. All other trademarks are the property of their respective owners.

Terms of Use | Privacy Policy

spacer_1_1.gifspacer_1_1.gif

Kuk :p

Lenke til kommentar

så når jeg bestilte pre-order først for 3 dager siden så vil det si at jeg blir en av de siste som får early access da?

.... :hrm:

Jeg bestilte for 4 dager siden! Til og med jeg får access før deg! :new_woot:

Ikke nødvendigvis. Det vil naturligvis være langt flere som forhåndsbestiller tidlig enn sent, så ting vil roe seg ned når den verste puljen har fått tilgang. Den siste puljen kan nok inkludere folk over et langt tidsperspektiv. I teorien kan alle fra juli bli delt opp i flere grupper, mens siste halvdel av oktober og frem til i dag kan være en enkelt gruppe. I teorien. :)

(og det hjelper ikke når du bestilte om du ikke har registrert koden, selvsagt.) ;)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...