Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det jeg mener er at Sith Warrior alltid vil ha overtaket fordi han bytter ut healingen med litt ekstra tanking. Det er ikke mye, og som regel merker man det ikke. Men når det først trengs vil man være glad for at man valgte Warrior og ikke Inquisitor. Så fremst spilleren vet hva han gjør, så klart.

 

Vi vet ikke ennå hvordan dette kommer til å være, blir kun spekulasjoner. Som selvfølgelig er lov.

Jeg mener uavhengig av hvordan de forskjellige klassene i tank specc er i forhold til hverandre, at det er synd at så mange klasser kan specce tank, healer og dps.

 

Noen som har sånn cirka dato på utgivelse?

Holiday 2011

 

Jepp, og jeg tipper jula 2011.

Lenke til kommentar

Utrolig tvilsomt at knight/warrior vil være noe bedre enn de andre tankene. Bare annerledes. Det er bare dårlig design. Hvorfor skulle noen gidde å bruke andre tanks om en av de var overlegen. Tank og healing for de andre klassene er ikke en gang under samme advance class. Samme gjelder healing og dps, skal smugler være bedre å til å heale enn consular fordi smugler ikke kan være tank?. Og skal de klassene som bare fyller 2 roller være bedre på dps enn de som har muligheten til å velge alle 3? Det du ender opp med da er 1 type tank, 1 type healer og 1 type dps som nesten alle må være for å kunne hevde seg. Funker ikke, kunne de like gjerne droppet de andre klassene

Lenke til kommentar

Husk de åtte klassene der bare er de grunnleggende. Vi har også to avanserte klasser for hver. Mener Bounty Hunter kan spesialisere seg for enten mer skade eller tanking, men er ikke sikker. Uansett er det jo ikke sikkert at alle kan gjøre alt like bra. Jeg vil tippe Sith Warrior er mer "warrior" enn Sith Inquisitor og kan bli bedre i kamp. Inquisitor er neppe dårlig, men vil nok ikke ha like fullt kamppotentisale som warrior siden han også kan fokusere på healing osv.

 

Man kan selvfølgelig ikke gjør god skade, tanke og heale samtidig. Man må specce for det.

Alle kan gjøre det like bra? Vel, jeg er sikker på at de vil tilnærme seg dette på samme måte som Blizzard gjør det med WoW.

Speccer du tank på den klassen du velger å spille, vil den være balansert i forhold til andre klasser som speccer tank. I tilsvarende gear selvfølgelig.

 

Hvorfor skulle de laget en klasse med mulighet for tank spec som er dårligere egnet enn en annen klasse? Hvem ville spillt denne klassen som tank?

At alle klasser er like gode tanks fra starten av tviler jeg på. Men BioWare kommer til å balansere og tweake dette i patcher etter release, garantert.

 

Er nettopp det jeg ser fram til , alt som følger med ett nytt mmorpg spill , ubalanserte klasser osv , rent lotteri om klassen man velger er bra fra starten av eller ikke :) Blir morro å være med på dette fra starten av , med wow perspektiv i bakhodet!

Lenke til kommentar

Utrolig tvilsomt at knight/warrior vil være noe bedre enn de andre tankene. Bare annerledes. Det er bare dårlig design. Hvorfor skulle noen gidde å bruke andre tanks om en av de var overlegen. Tank og healing for de andre klassene er ikke en gang under samme advance class. Samme gjelder healing og dps, skal smugler være bedre å til å heale enn consular fordi smugler ikke kan være tank?. Og skal de klassene som bare fyller 2 roller være bedre på dps enn de som har muligheten til å velge alle 3? Det du ender opp med da er 1 type tank, 1 type healer og 1 type dps som nesten alle må være for å kunne hevde seg. Funker ikke, kunne de like gjerne droppet de andre klassene

 

Kan jo bli som med feks warriors og paladins i wow. Jeg har tanket med begge på 85 , og mener helt klart at paladins er "best". En paladin er basically en warrior med en free instant heal på cd , ress muligheter , bedre selfhealing , og flere raid utilities. Men dette blir rent lotteri i starten , ettersom ingen vet noe som helst om hvordan klassene blir bygd opp.

Lenke til kommentar

_Du_ mener at paladin er bedre, er vel hoved poenget der vil jeg si. Verdens beste guild raider med en druid tank og warrior off tank feks. Det hadde de ikke gjort om paladin tanks var overlegen, siden de sloss om world firsts nerfer man ikke seg selv ved å bruke noe som er suboptimalt.

Endret av Vipera
Lenke til kommentar

Vet ikke helt jeg altså, jeg var kjempe positiv når det ble annonsert, men etter flere og flere videoer, blir jeg bare mer og mer skeptisk.

 

jeg fatter ikke at hvis man bruker en ability, så får alle en cooldown.

 

Vet ikke helt om jeg digger artstylen heller, virker så tegneserie aktig.

 

Huh? :dontgetit:

Er det GC (global cooldown) du tenker på?

Isåfall så er det veldig vanlig i MMOs. Akkurat samme i WoW.

Nettopp p.g.a det Lunalotic sier. Visst det ikke er GC, så er det jo bare å trykke på alle spellsa på actionbaren samtidig... :whistle:

Endret av El Fantasma
Lenke til kommentar

Er alt for mye dialog etter min smak. Er en grunn til at det er instant quest text i WoW og andre MMOs. Folk flest bryr seg rett og slett ikke om hvorfor man må gjøre ditt og datt i questene, man vil bare slakte monstre eller grinde gear og lvls.

Folk flest kan dermed holde seg langt unna MMOs som The Old Republic og The Secret World. Like greit for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...