vikingkylling Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august. Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser ut som jeg kan trykke Play i Launcher nå har ikke fått mail enda dog... Registrerte du pre-order 21/7? Jepp Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august. Ingen har aktivt abonnement Bare vent på mail du nå Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august. Får samme beskjed. Går ut i fra at det er en måte å si at du ikke har fått mailen. Jeg registrerte 2 uker etter de starta med pre orders. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august. Ingen har aktivt abonnement Bare vent på mail du nå Men det er kaldt ute, og jeg har allerede sjekket postkassen fire ganger. Må jeg sjekke enda en gang? 2 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 utroooooolig skuffet over gameplayet:( er akuratt som alle andre mmoer som er ute:( seigt og repeterende:( blir nok avbestilling av spillet desverre:/ Men til fanboyz som kommer til å klikke på meg nå.....er bare MIN mening! ta det med ro:) God spilling! 2 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 utroooooolig skuffet over gameplayet:( er akuratt som alle andre mmoer som er ute:( seigt og repeterende:( blir nok avbestilling av spillet desverre:/ Men til fanboyz som kommer til å klikke på meg nå.....er bare MIN mening! ta det med ro:) God spilling! Da er nok rett og slett ikke MMO noe for deg De kan ikke treffe alle kunder rett i hjertet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 utroooooolig skuffet over gameplayet:( er akuratt som alle andre mmoer som er ute:( seigt og repeterende:( blir nok avbestilling av spillet desverre:/ Men til fanboyz som kommer til å klikke på meg nå.....er bare MIN mening! ta det med ro:) God spilling! Og hvor mange minutter har du spilt før du fikk "lov" til å si det der? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 utroooooolig skuffet over gameplayet:( er akuratt som alle andre mmoer som er ute:( seigt og repeterende:( blir nok avbestilling av spillet desverre:/ Men til fanboyz som kommer til å klikke på meg nå.....er bare MIN mening! ta det med ro:) God spilling! Da er nok rett og slett ikke MMO noe for deg De kan ikke treffe alle kunder rett i hjertet. joda jeg elsker mmoer:D spillte wow i 2år, guild wars i 3år og rift i nesten 1...så ja elsker mmoer, men er bare veldig lei av at alle er prikk fu!#%¤# like:P 1 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 En guildleader her som registrerte 22'e, og MAJORITETEN av folk han rekrutterer inne i spillet i skrivende øyeblikk registrerte ikke den 21'e. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august. Ingen har aktivt abonnement Bare vent på mail du nå Men det er kaldt ute, og jeg har allerede sjekket postkassen fire ganger. Må jeg sjekke enda en gang? Jeg trosset kulde og storm , fant pakken fra CDON i postkassa . Spillet luktet godt også , snuser alltid inn papiret i boksene Godtlukt denne gangen 3 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august. Ingen har aktivt abonnement Bare vent på mail du nå Men det er kaldt ute, og jeg har allerede sjekket postkassen fire ganger. Må jeg sjekke enda en gang? Jeg trosset kulde og storm , fant pakken fra CDON i postkassa . Spillet luktet godt også , snuser alltid inn papiret i boksene Godtlukt denne gangen Pakken? Hva skal man med sånt? Lastet ned hele greia for noen dager siden. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Viktig å åpne pakken og snuse inn spillet Endret 13. desember 2011 av Fleskelars Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser ut som om Wave II snart skal starte Lenke til kommentar
jihn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) registrerte selv den 22, og har enda ikke fått mail. Eller kan ikke trykke play heller, så får bare se. Men blir noe irritert dersom folk som ikke la seg inn før oktober osv kommer inn før meg... *edit** Kom inn nå! Endret 13. desember 2011 av jihn Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Rockjaw Stephen Reid Let me go ask. No wait - make that 'beg'. LET MY PLAYERS IN 1 minute ago Rockjaw Stephen Reid Like, a 'let more people into the game' sort of reward. 1 minute ago Rockjaw Stephen Reid Woah! Look at those numbers. 500K huh? Maybe that deserves a reward. 2 minutes ago Rockjaw Stephen Reid Also! We're a couple of hundred away from 500K 'likes' on Facebook! C'mon, you like us, right? Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) YADDA!!!! I'M IN!!!! Endret 13. desember 2011 av Hiski Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 men ka i fa..... vart itj med på second wave eller :/ Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 21.07 og 22.07 ser ut til å ha tilgang nå ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå