Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august.

Ingen har aktivt abonnement :) Bare vent på mail du nå :)

Lenke til kommentar

Teit spørsmål: Jeg har oppdatert launcheren, men kommer ikke inn fordi jeg ikke har et aktiv abonnement. Hvordan får jeg det? Eller er det bare en kronglete måte å si at jeg må ha fått den mailen først? Registrerte pre-orderkoden i slutten av august.

Får samme beskjed. Går ut i fra at det er en måte å si at du ikke har fått mailen. Jeg registrerte 2 uker etter de starta med pre orders.

Lenke til kommentar

Men det er kaldt ute, og jeg har allerede sjekket postkassen fire ganger. Må jeg sjekke enda en gang? :p

• Liker 2
Lenke til kommentar

utroooooolig skuffet over gameplayet:( er akuratt som alle andre mmoer som er ute:( seigt og repeterende:(

blir nok avbestilling av spillet desverre:/

Men til fanboyz som kommer til å klikke på meg nå.....er bare MIN mening!:D ta det med ro:) God spilling!

• Liker 2
Lenke til kommentar

utroooooolig skuffet over gameplayet:( er akuratt som alle andre mmoer som er ute:( seigt og repeterende:(

Men til fanboyz som kommer til å klikke på meg nå.....er bare MIN mening!:D ta det med ro:) God spilling!

Da er nok rett og slett ikke MMO noe for deg :) De kan ikke treffe alle kunder rett i hjertet. ;)

Lenke til kommentar

Og hvor mange minutter har du spilt før du fikk "lov" til å si det der? :p

Lenke til kommentar

Da er nok rett og slett ikke MMO noe for deg :) De kan ikke treffe alle kunder rett i hjertet. ;)

joda jeg elsker mmoer:D

spillte wow i 2år, guild wars i 3år og rift i nesten 1...så ja elsker mmoer, men er bare veldig lei av at alle er prikk fu!#%¤# like:P

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er kaldt ute, og jeg har allerede sjekket postkassen fire ganger. Må jeg sjekke enda en gang? :p

Jeg trosset kulde og storm , fant pakken fra CDON i postkassa :) . Spillet luktet godt også , snuser alltid inn papiret i boksene :) Godtlukt denne gangen :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg trosset kulde og storm , fant pakken fra CDON i postkassa :) . Spillet luktet godt også , snuser alltid inn papiret i boksene :) Godtlukt denne gangen :)

Pakken? Hva skal man med sånt? :p Lastet ned hele greia for noen dager siden. ;)

Lenke til kommentar

registrerte selv den 22, og har enda ikke fått mail. Eller kan ikke trykke play heller, så får bare se.

Men blir noe irritert dersom folk som ikke la seg inn før oktober osv kommer inn før meg...

*edit**

Kom inn nå!

Endret av jihn
Lenke til kommentar
Rockjaw Stephen Reid

Let me go ask. No wait - make that 'beg'. LET MY PLAYERS IN

1 minute ago

Rockjaw Stephen Reid

Like, a 'let more people into the game' sort of reward.

1 minute ago

Rockjaw Stephen Reid

Woah! Look at those numbers. 500K huh? Maybe that deserves a reward.

2 minutes ago

Rockjaw Stephen Reid

Also! We're a couple of hundred away from 500K 'likes' on Facebook! C'mon, you like us, right?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...