Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) /force persuade BioWare to send new wave EDIT: Login serverne kjører forresten helt fint. De kan godt lesse på en del mer tror jeg. Endret 13. desember 2011 av Runinho Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Æsj, om det er slik at de første får først så blir det ikke noe spilling på meg... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Skulle ønske Bioware la ut en liste over når folk må ha pre-ordra for å kunne slippe inn den og den waven. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Æsj, om det er slik at de første får først så blir det ikke noe spilling på meg... Som sagt skal det i teorien være avhengig av når du registrerte. Dersom ting fortsetter å gå bra, så vil jeg tro at alle som har forhåndsbestilt slipper på serverne temmelig raskt. Kanskje tom. i løpet av en dag eller to. Endret 13. desember 2011 av Runinho Lenke til kommentar
TRS Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kan tenke meg at de tar 1 wave per time eller noe slikt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Æsj, om det er slik at de første får først så blir det ikke noe spilling på meg... Som sagt skal det i teorien være avhengig av når du registrerte. Dersom ting fortsetter å gå bra, så vil jeg tro at alle som har forhåndsbestilt slipper på serverne temmelig raskt. Kanskje tom. i løpet av en dag eller to. Det hjelper meg fint lite da jeg drar til Kuwait på torsdag... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Ingen som har kommet over noe live stream fra spillere som har tilgang alt? Edit: Ser ut som DarthHater kjører en: http://www.twitch.tv/darthhaterlive Endret 13. desember 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
Existence Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Æsj, om det er slik at de første får først så blir det ikke noe spilling på meg... Som sagt skal det i teorien være avhengig av når du registrerte. Dersom ting fortsetter å gå bra, så vil jeg tro at alle som har forhåndsbestilt slipper på serverne temmelig raskt. Kanskje tom. i løpet av en dag eller to. Det hjelper meg fint lite da jeg drar til Kuwait på torsdag... Drar til Asia 26 desember, kommar hjem 23 januar, reiser til Tenerife 29 januar Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Shift streamer også (Bounty Hunter - Mercenary) http://www.twitch.tv/shift_tv Endret 13. desember 2011 av Hiski Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 kan ikke noen gi meg svar på om pre access koden er nok til å få tidlig inngang? har ikke løst inn spill koden ettersom at jeg ikke har spille takk Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Svært lite streams på Twitch ja, så kan virke som at det var få som kom inn i første runde. Men vi får se hvordan det utvikler seg i løpet av dagen. Støtter forøvrig det at de kunne gjerne sendt en liste over når man får tilgang. Slitsomt å sitte her på pinebenken i påvente av tilgang på spillet. Min preorder ble registrert hos Bioware 7 september, så håper det holder til tilgang i dag, eller morgendagen. Kan ikke se for meg at de venter altfor lenge med å slippe folk inn. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 kan ikke noen gi meg svar på om pre access koden er nok til å få tidlig inngang? har ikke løst inn spill koden ettersom at jeg ikke har spille takk Det er nok ja. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 kan ikke noen gi meg svar på om pre access koden er nok til å få tidlig inngang? har ikke løst inn spill koden ettersom at jeg ikke har spille takk pre-accesskoden er nok. Du må ha spillkoden for å fortsette etter 20 desember. Lenke til kommentar
kbp79 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 So @rockjaw what's up with these people claiming the redeemed early access codes in October or later and they're in before July peeps? Stephen Reid Stephen Reid @Rockjaw Close @coreydowning Well, according to the database pull, they're mistaken. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) So @rockjaw what's up with these people claiming the redeemed early access codes in October or later and they're in before July peeps? @coreydowning Well, according to the database pull, they're mistaken. Er visst ikke bare her på forumet folk som har registrert de siste dagene ser ut til å ha kommet inn... EDIT: Han rødskjorte duden på den streamen blåser rett igjennom all dialogen Endret 13. desember 2011 av Runinho Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 So @rockjaw what's up with these people claiming the redeemed early access codes in October or later and they're in before July peeps? @coreydowning Well, according to the database pull, they're mistaken. Er visst ikke bare her på forumet folk som har registrert de siste dagene ser ut til å ha kommet inn... EDIT: Han rødskjorte duden på den streamen blåser rett igjennom all dialogen Mest sannsynlig fordi han har gjort unna de et par ganger før under beta-testingen antar jeg Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser ut som jeg kan trykke Play i Launcher nå har ikke fått mail enda dog... Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser ut som jeg kan trykke Play i Launcher nå har ikke fått mail enda dog... Registrerte du pre-order 21/7? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 kan ikke noen gi meg svar på om pre access koden er nok til å få tidlig inngang? har ikke løst inn spill koden ettersom at jeg ikke har spille takk Ser du har fått svar, men hva tror du egentlig Pre Access betyr? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Begynner nå å bli veldig, veldig mange forskjellige personer som rapporterer om å ha fått tilgang som har registert i september, oktober, november, og tom. desember... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå