Litraphy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Da tipper jeg at de som er først ut i dag blir tilfeldig plukket ut i "waves". Har nemlig en annen kamerat i guildet som bestilte så fort det var tilgjengelig for bestilling, og han har ikke fått invite heller. Bestilte selv i slutten av august, og regnet nesten med å få tilgang i dag, men vi får se Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 I følge alle som poster at de er inne på reddit/alterswtor, så er det kun 21.07 som har fått tilgang i denne første puljen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser ikke ut som det har så mye å si når en registrerte koden sin, leser om folk som registrerte forrige helg som ble invitert første runde.....o.O Da skyter de seg selv kraftig i foten... 1 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg kom inn! ingen mail eller noe som helst! og jeg registrerte meg for 3dager siden:P Lenke til kommentar
Shihori Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg kan spille nå, men har ikke fått noen mail enda. Bedre å bare starte launcher og logge inn for å se om du kan spille eller ikke. Forhåndsbestilte 21 Juli btw. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det tar tid før eposten kommer frem (min kom akkurat nu), men det er jo bare å teste å logge seg inn. Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg kom inn! ingen mail eller noe som helst! og jeg registrerte meg for 3dager siden:P wtf... Skulle ikke dette være et kø system der de som regga tidligst skulle få først og så kjøre det nedover systematisk?....grrrrr! 1 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 For dere som logger inn i spillet, men ikke kan spille ennå, står det "Environment Unavailable? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Kanskje det er på tide å fyre opp litt her i huset da...balla detter snart av så kaldt er det. Håpe en kommer inn i løpet av dagen... 1 Lenke til kommentar
ToreM Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 patience my young padawan.. Som de selv sier, de starter invite FRA 12.00 GMT, så det kan være alt fra 5 minutter til eller 5 minutter før 20 desember. Når en i tillegg ser at de har problemer med swtor.com, så kan det faktisk ta enda lengre tid. Da de ser at pågangen er større enn antatt, ergo de kjører flere men mindre bulker med brukere over flere dager opp mot 20.12.2011. Pre-order sier trossalt : Early Game Access may be up to 7 days. The length of your Early Game Access depends on the date and order in which you redeemed your Pre-Order Code Jeg kjøpte pre-order 21.juli, men har ikke hørt noe enda. //Tore Microsoft Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Min ene kode ble reg. 27.juli og den andre for 2 uker siden... ingen mail så langt..satser på at logg in funker. Blir rett og slett grisesur dersom det ikke funker. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg kom inn! ingen mail eller noe som helst! og jeg registrerte meg for 3dager siden:P I smell bs. 1 Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Personlig mistenker jeg at de som påstår de først registrerte for 3 dager siden bare troller. Alle andre plasser rapporteres det at de som bestile 21 Juli har kommet inn. Angående swtor.com så er de adskilte systemer fra spillserverne, så at folk hamrer på server-status siden vil ikke påvirke spillserverne. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 The moment we've all been waiting for is finally here. Early Game Access* has started, and you can now begin your adventure. To start playing, click on the button below and follow the steps outlined on the page. Welcome to your Star Wars™ saga Im game! Synd man er på jobb... Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 @Rockjaw Stephen Reid No, we haven't invited everyone for today yet. As we said, multiple waves of emails will be sent. Only wave one has gone. For dere som ikke har fått invite ennå men logger dere inn i spillet, står det "Environment unavailable for play", eller har jeg en bug? :s Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 jeg har bare løst inn pre order koden. er det nok til å få tidlig inngang? takk for svar Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Personlig mistenker jeg at de som påstår de først registrerte for 3 dager siden bare troller. Alle andre plasser rapporteres det at de som bestile 21 Juli har kommet inn. Angående swtor.com så er de adskilte systemer fra spillserverne, så at folk hamrer på server-status siden vil ikke påvirke spillserverne. jeg bestilte 21. juli og kommer ikke inn heh. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 5 minutter før 20 desember. Betalte 81 kroner ekstra i frakt og gebyrer pga pre order packen fra Gamezone. Hvis alt jeg får er 1 dag ekstra blir jeg jævla arrrghhhh Lenke til kommentar
ToreM Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Se der ja The moment we've all been waiting for is finally here. Early Game Access* has started, and you can now begin your adventure. To start playing, click on the button below and follow the steps outlined on the page. Welcome to your Star Wars™ saga. Edit: Bestilte 21.july Endret 13. desember 2011 av ToreM Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 5 minutter før 20 desember. Betalte 81 kroner ekstra i frakt og gebyrer pga pre order packen fra Gamezone. Hvis alt jeg får er 1 dag ekstra blir jeg jævla arrrghhhh Who cares? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå