Hiski Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Flere profesjonelle fotballspillere syntes jo det er kjempegøy, du må ikke spille amatørfotball på løkka for at det skal være gøy. Du får ikke betalt for å spille SWTOR. Du betaler for å ha det morro Men smaken er som baken som sagt. Og dæven... 106 Amerikanske Servere! Det er ikke 106 amerikanske servere.... De som står som N/A er europeiske... Lenke til kommentar
diminish Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Logget inn, laget char og startet å spille Troll! 1 Lenke til kommentar
Shihori Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Fikk logget inn i spillet nå! Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har ikke fått noe mail, så regner meg jeg ikke er med. Men så preordra jeg ikke før i oktober heller da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har ikke fått noe mail, så regner meg jeg ikke er med. Men så preordra jeg ikke før i oktober heller da Dem vil sende flere mail iløpet av dagen, så hang in there! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser spillet koster 499 på Origin. Fy faen for en drittbutikk. Jeg ler. Kommer da aldri til å bruke en krone der når de har slike åndsvake priser. Får ty til elkjøp/cdon igjen ja. 1 Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 har ikke fått mail å jeg preodera i juli Lenke til kommentar
kbp79 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 har ikke fått mail å jeg preodera i juli ikke jeg hell. preorder 27.07 Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har ikke fått noe mail, så regner meg jeg ikke er med. Men så preordra jeg ikke før i oktober heller da Dem vil sende flere mail iløpet av dagen, så hang in there! Hope so! Men skal trene, være med dama, treffe kompiser senere i kveld.. faen! Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan kommer folk seg inn når ifølge Server Status er de europeiske serverene fremdeles nede? Spiller dere på US-servers eller troller dere? Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 får håpe vi andre får joine litt senere i dag da gl and hf dere som kom inn Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Bestilte 24/7, ingen her heller Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ganske smart at dem slipper spillere inn i bølger iløpet av dagen, selv om det er kjedelig for oss som ikke fikk invitasjon på første runde.... Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Regga min pre-order kode 21. juli og det var omtrent da collectors edition ble tilgjengelig her i landet. Jeg har ingen tilgang enda. Endret 13. desember 2011 av Araghorn Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Når registrerte du din preorder key? 21 juli Har ikke fått mail enda, så foreslår dere prøver å logge inn Endret 13. desember 2011 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan kommer folk seg inn når ifølge Server Status er de europeiske serverene fremdeles nede? Spiller dere på US-servers eller troller dere? Europeiske servere er listet sammen med US server under tidssonen N/A. De er oppe. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ser ikke ut som det har så mye å si når en registrerte koden sin, leser om folk som registrerte forrige helg som ble invitert første runde.....o.O Lenke til kommentar
Existence Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 25 juli, ingen kode Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Disse rullerende bølgene er selvfølgelig for ikke å overbelaste login-serveren som bare skal kjøres hardt disse første dagene. Men det SUGER for oss andre Lenke til kommentar
Araghorn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ganske smart at dem slipper spillere inn i bølger iløpet av dagen, selv om det er kjedelig for oss som ikke fikk invitasjon på første runde.... Tja, det er ikke så dumt, men baksiden er at folk kommer til å spamme kontoene og websiten med F5 til de skifter farge i trynet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå