El Fantasma Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er det noen som i det hele tatt har fått mail om early access da? Om det er riktig at de skal starte kl 13.00 norsk tid, så bør vel mailene sendes ut snart. Jeg registrerte pre-order koden en halv time etter pre-order ble tilgjengelig, har ikke mottatt noe mail.. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 De sender ikke ut epost før early access er gitt til personen. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Traff også en som het Darthwannabe, Obiwancanibe og en hel haug DarthMaulettellerannet. Jeg traff ett stykk "Ohgeeonecanoli"... folk som putter darth i navnet sitt failer jo ekstra hardt, når det er en tittel i spillet Bra du skrev når du var hjemme fra jobb. Når jeg leste første setningen så det ut som du var norges største syvsover..... Den æren tilhører nok meg... selv om jeg i dag har våknet klokken 11 for å bli klar til SWTOR 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg var så dum som bestilte gjennom onlinekeystore med lovnad om early access. Fikk en kode som allerede var brukt og deres kundeservice ser ut til å drite i å svare. Blir nok ikke noe tidlig tilgang på meg :S Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Alle burde sjekke My Account på SWTOR.com. Store oppdateringer har kommet. Det er bekreftet authenticator-app for iPhone, Android og Blackberry. 2 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Den er nede for meg =/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Authenticatoren har ikke kommet ennå, så det er bare å vente i spenning. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Funker fint for meg, men du får jo en security authenticator hvis du har bestillt CE også da. Henter to kopier i morgen på posten >.< Lenke til kommentar
diminish Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 55 min til jeg prøver å logge inn! Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Early Game Access emails will be going out in multiple waves throughout the day. You will be emailed the same day your access starts. Emails have not yet been sent. We will notify you when the first batch goes out! Endret 13. desember 2011 av Hiski Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 noen som vet hvilke server som e best for å komme seg unna folk som ikke snakker engelsk, west eller east? Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Godt nytt... "Only available to players who have purchased or downloaded a security key and linked it to their Star Wars: The Old Republic account, this unique vendor sells exclusive gear and items" Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 @SWTOR The Old Republic Emails have not yet been sent. We will notify you when the first batch goes out! Bare å følge med på Twitter Authenticator app... nice. Jeg synes security questions også funker ganske bra. noen som vet hvilke server som e best for å komme seg unna folk som ikke snakker engelsk, west eller east? Godt spørsmål. Lurer på dette jeg også. Tenkte jeg skulle forsøke å unngå launch guilds i det hele tatt. Eventuelt hvertfall rulle et sted hvor det er engelskspråkelige launch guilds. Godt nytt... "Only available to players who have purchased or downloaded a security key and linked it to their Star Wars: The Old Republic account, this unique vendor sells exclusive gear and items" Denne var i betaen også. Det er en pre-order vendor, en CE vendor, og en authenticator vendor. Men de selger da stort sett bare junk. Pre-order krystallen ser jo så teit ut at det er ikke mulig Lenke til kommentar
diminish Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 noen som vet hvilke server som e best for å komme seg unna folk som ikke snakker engelsk, west eller east? Er ikke west og east amerikanske servere da? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Er ikke west og east amerikanske servere da? Sant det, men kjedelig å 'trade' inn språk for 100+ ekstra i ping Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) så hvilken server all norskan drar til Endret 13. desember 2011 av sidiusn Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 De fleste norske guildene ender opp på Bloodworthy. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Folk som skriver som de snakker er egentlig grunnen til at jeg heller litt mot en "engelsk" server. Men det er mange norske som skal på Bloodworthy. Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) noen empire guilds som er norsk som skal til bloodworthy? som trenger en tank Endret 13. desember 2011 av sidiusn Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Ja, Impetus Norvegicus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå