Zabaniya Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har betalt forhåndsbestillings avgiften og løst inn den, men lurer på om jeg kan kjøpe spillet et annet sted og bare bruke det. Eller om forhåndsbestillings koden er knyttet til et spesifikk spill? orker ikke dra på det stedet jeg forhåndsbestillte spillet, det er for mye mas! takk for svar Det går fint, jeg tenker å ikke hennte mitt, men heller betale for digitale delux edition kode. 100 kr mer for mye inhame stash og gratis mount Din snik! Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Noen som vet hvor jeg kan sette opp en Subscription? Finner ingen meny for dette på kontoen min. Kanskje jeg er for tidlig ute, og den ikke er kommet enda... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tror det skal komme i løpet av dagen. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tviler på at du kan opprette subscription før 1) Du har lagt inn registrerings koden (ikke preorder) 2) Spillet faktisk er lansert (20 desember) Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Tror nok man må vente til offisiell release før man kan subscribe. Lenke til kommentar
Darkzion86 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei. Noen som vet hvilken server "Ragnarok" har valgt å gå for ? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Angående når man kan subscribe, denne tweeten kom fra Stephen Reid: Stephen Reid @Rockjaw @Arrith You'll be fine, but you'll still need to enter a payment method before Dec. 20th. (From 13th you should be able to do it.) Så, alt av payment og sånt kan ordnes i dag. Når det gjelder selve subscription opplegget får vi vel bare vente og se. Endret 13. desember 2011 av Selvin Lenke til kommentar
Velkator Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Tror Steven Reid nevnte at du kunne adde et kredittkort til kontoen din når du får early access invite. EDIT: Selvin beat me to it Endret 13. desember 2011 av Velkator Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hmm, i dag er dagen Bare hjem fra jobb, på konsert, hjem fra konsert, så sove, så jobb igjen så game Lenke til kommentar
jihn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Timene begynner å gå saktere og saktere..... Lenke til kommentar
diminish Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Bare litt over 2 timer igjen til første headstart! Norwegian exiles har fortsatt noen plasser igjen til raiders eller til sosiale medlemmer! Vi er 18+ og er blitt plassert på bloodworthy, der alle skandinaviske guild vil spille. Link til sida vår i siggen min Lenke til kommentar
kjekkealex Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 kjedelig på server med bare norske da Lenke til kommentar
noxside Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Neida, er flott at Norske spillere prøver å kapre en server! ^^ Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei. Noen som vet hvilken server "Ragnarok" har valgt å gå for ? Bloodworthy Lenke til kommentar
diminish Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 kjedelig på server med bare norske da Bare stikke til chuundar da, kan du kose deg med en haug med russere Lenke til kommentar
Darkzion86 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei. Noen som vet hvilken server "Ragnarok" har valgt å gå for ? Bloodworthy Takk Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) kjedelig på server med bare norske da Enig.. Det er helt forferdeligt å høre på nordmenn med sykt dårlig aksant prate engelsk. Har spilt med mange og det er bedre å høre ordentlige uttalelser Endret 13. desember 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
jihn Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Regner med du er fri for aksang da Argoniel? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Det er da generelt bare et problem om du kommuniserer via voice? Chatten florerer jo av elendig grammatikk om du så kommuniserer med amerikanere, briter eller nordmenn.. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Traff også en som het Darthwannabe, Obiwancanibe og en hel haug DarthMaulettellerannet. Jeg traff ett stykk "Ohgeeonecanoli"... folk som putter darth i navnet sitt failer jo ekstra hardt, når det er en tittel i spillet Bra du skrev når du var hjemme fra jobb. Når jeg leste første setningen så det ut som du var norges største syvsover..... Den æren tilhører nok meg... selv om jeg i dag har våknet klokken 11 for å bli klar til SWTOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå