Lunalotic Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser ut som det er lite russere på min server , Luka Sene Lenke til kommentar
diminish Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ser ut som det er lite russere på min server , Luka Sene Men den er vel PvE Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hvor ser folk alle disse andre guildene på servern. Har ikke noen pre-made guild selv. Viser swtor sida en liste over andre guilds på serveren også ? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) .... Endret 12. desember 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Virker som de fleste servere, så langt, har et stort antall sith guilds i forhold til republic guilds gitt, får håpe antallet ikke blir for stort mellom sidene. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Har enda ikkje valgt noe guild eller class :S Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Ikkeno stress det. Spillet kommer ikke til å forsvinne etter jul. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hei. Kan noen forklare meg navnesystemet i SWTOR? Sliter litt med aa finne informasjon. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei. Kan noen forklare meg navnesystemet i SWTOR? Sliter litt med aa finne informasjon. Dersom du vil være prinsesse kaller du deg Leia. Om du vil være ond så kaller du det Darth et eller annet og så videre. Ganske enkelt Lenke til kommentar
noxside Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hei. Kan noen forklare meg navnesystemet i SWTOR? Sliter litt med aa finne informasjon. Du starter vell med Fornavnet av ditt valg. Feks "Derp" etter chapter 1 så unlocker du legacy lastnames, så du kan ha etternavn som "Derpalo". Så blir det Derp Derpalo eller så kan du velge om ha det som en tittel "Derp the Derpalo Legacy" eller om du ikke vil vise det. Du kan ikke ha noen navn som darth, OBITWO, Vaderman osv alt navn fra Star Wars Universet er filtret ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Men det stoppet ikke en fyr fra å bruke Barth Vador. Han traff jeg på i betaen. 1 Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Traff også en som het Darthwannabe, Obiwancanibe og en hel haug DarthMaulettellerannet. Lenke til kommentar
noxside Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Vell, beta is beta. Men vi finner vell ut snart Bioware selv som har skrevet at det er slikt, vis jeg husker rett nå. Darth er en tittel som Sith Inquisitor og Sith Warrior får når du blir ferdig med din class story for dem som ikke vet. Endret 13. desember 2011 av noxside Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 uff, blir et lite helvette å stå opp kl 13:00 i dag for å finne ut om jeg var en av de heldige. Er ikke hjemme fra jobb før kl 08:00 Synd at vi ikke kunne få vite dette litt før, slik at jeg kan planlegge søvn. Men kan vel ikke klage, spillet jeg har ventet på i en år rekke er endelig her Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Kan da ærlig talt ikke være så viktig, da, at det skal gå ut over helsa. Slapp av, spillet kommer til å være der når du står opp av deg selv også. Er i samme båt selv, men setter ikke på noe vekkerklokke. Har jeg fått EA, er det greit. Har jeg ikke venter jeg til 15. Endret 13. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) Sw:tor > helsa.. hehe neida, men for meg er det viktig å få logget inn laget mine karakterer og holdt av navnet. Vet at sjangsene fremderles er stor for at jeg får mine nick, men tar ikke sjangsen. Har skrevet ned hvordan jeg skal se ut, så det tar ikke lange tiden. Og selve spillingen blir vel etter et par timer på puta. Endret 13. desember 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Slapp av folkens , ikke stress. Dere skal spille dette i noen år 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Slapp av folkens , ikke stress. Dere skal spille dette i noen år For oss andre, ja, men for ditt vedkommende er det vel en fordel å skynde seg... Det ryktes at det er svært mange som har planlagt å kalle karakterene sine noe med flesk. Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 uff, blir et lite helvette å stå opp kl 13:00 i dag for å finne ut om jeg var en av de heldige. Er ikke hjemme fra jobb før kl 08:00 Synd at vi ikke kunne få vite dette litt før, slik at jeg kan planlegge søvn. Men kan vel ikke klage, spillet jeg har ventet på i en år rekke er endelig her Bra du skrev når du var hjemme fra jobb. Når jeg leste første setningen så det ut som du var norges største syvsover..... 1 Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg har betalt forhåndsbestillings avgiften og løst inn den, men lurer på om jeg kan kjøpe spillet et annet sted og bare bruke det. Eller om forhåndsbestillings koden er knyttet til et spesifikk spill? orker ikke dra på det stedet jeg forhåndsbestillte spillet, det er for mye mas! takk for svar Det går fint, jeg tenker å ikke hennte mitt, men heller betale for digitale delux edition kode. 100 kr mer for mye inhame stash og gratis mount Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå