Zabaniya Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som vet om det går ann å "oppgradere" digital standard edition til digital deluxe edition? Uten å måtte punge ut med 600 til. Men uansett, noen som har plass til en litt casual 25år gammel spiller som har lyst å spille på sith siden? Spilte WoW ganske hardcore endgame raiding til og med Ulduar i WotLK, men orker ikke det hardkjøret igjen. Lyst å finne en guild som jeg kan logge på og questa litt, kanskje en instance eller to og bare preike piss. Er det bare piss du vil preike? njaa, er vel noe vissvass også. I så tilfelle er du hjertelig velkommen til joine Norwegian Exiles! Lenke til kommentar
diminish Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Vi ble plassert på bloodworthy, men kommer til å spille på Chuundar, slik at vi er på samme server som guildene til starwarsnorge.com Lenke til kommentar
Doga Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg ser etter et casual/sosialt pve guild på en pve server. Der må det gå an å snakke tull, men helst uten fjortiser. Et litt modent klientell. Det blir Jedi Consular eller Trooper som main for meg tror jeg, om det har noe å si. Om noen vil ha meg med så si i fra Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Jeg registrerte min retail kode her om dagen men det står fortsatt ikke under code redemtion at jeg ha gjort det. Og når jeg prøvde å taste den inn igjen nå så får jeg melding at den er brukt. Håper ikke det blir noe krøll nå... EDIT: Ser spillet ligger i Origins lista mi nå så da er den nok registrert og ok. Endret 12. desember 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nå har jeg mottat min CE fra CDON Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Da har jeg registret spillet, men ikke blitt spurt om å kombinere origin og star wars konto ennå. Håper jeg kan spille i morra. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Da har jeg registret spillet, men ikke blitt spurt om å kombinere origin og star wars konto ennå. Håper jeg kan spille i morra. Man får spilt SWTOR uavhengig av Origin Endret 12. desember 2011 av Heradon Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tror hele startplanetene skal være instanced (sharded) ved launch of noen uker eller få måneder frem i tid. Håper nesten at Dromund Kaas / Coruscant er det også... de er riktignok digre planeter, men det blir fort fullt der også. SWTOR launchen overskygger hele jula for min del Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Da har jeg registret spillet, men ikke blitt spurt om å kombinere origin og star wars konto ennå. Håper jeg kan spille i morra. Man får spilt SWTOR uavhengig av Origin YES! Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Nå har jeg mottat min CE fra CDON Sjekket min nå... endelig grønn status "Sendt" Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Vi hamnade på The Red Eclipse. Passande då vi är "röda"! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Blir å joine Chuundar servern pga alle de norske guildene skal spille der. Følg på! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tror hele startplanetene skal være instanced (sharded) ved launch of noen uker eller få måneder frem i tid. Håper nesten at Dromund Kaas / Coruscant er det også... de er riktignok digre planeter, men det blir fort fullt der også. SWTOR launchen overskygger hele jula for min del De er sharded Lenke til kommentar
Underdog78 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Någen så ska spela på Nightmare Lands? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Chuundar er PvP, right? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Blir å joine Chuundar servern pga alle de norske guildene skal spille der. Følg på! Så de norske guildene har satt hverandre som allies og adversaries? Og dette blir da en "norsk" server? Får håpe nivået på folk som er med i prelaunch guild program er høyere enn de "norske" serverne og guildene i WoW, som var temmelig labert... Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Sitter og ser på server-lista som blir oppdatert på darthhater. Litt usikker på hvilken server jeg skal satse på. Håper på å treffe en av de større pvp serverne, er noen kandidater som peker seg ut som mulige populære navn. Bloodworthy, The Ravager og Darth Revan's Mask. Noen som har noen bedre forslag ? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 @Rockjaw Stephen Reid Reminder: Early Game Access invites for tomorrow (and just for tomorrow) will be sent *tomorrow*. Multiple email waves from 7am EST onwards. (altså 13.00 norsk tid) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Chuundar er PvP, right? Jepp PvP EU. Da har man størst sjans for å treffe bekjente fra hardware.no nettverket ihvertfall. Er vel 400 nordmenn mellom de største norske guildene som skal dit. Lenke til kommentar
diminish Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Blir å joine Chuundar servern pga alle de norske guildene skal spille der. Følg på! Så de norske guildene har satt hverandre som allies og adversaries? Og dette blir da en "norsk" server? Får håpe nivået på folk som er med i prelaunch guild program er høyere enn de "norske" serverne og guildene i WoW, som var temmelig labert... http://twitter.com/#!/SWTORDK/status/146317189996220417 Begynner å bli litt skandinaviske guild som flytter til bloodworthy, grunnet høy population av russiske/polske folk på chuundar. Vi avventer status på starwarsnorge, for å se om dem flytter også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå