Shihori Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Kan sjekke hvilken server guilden deres kom på @ http://www.swtor.com/guilds Husk å logge inn først. Jeg skal visst spille på Peragus Mining Facility. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Min guild endte opp på Bloodworthy. Kunne vel nesten ikke spurt om bedre servernavn Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Login serveren knela Men vi havnet på Frostclaw Lenke til kommentar
koots Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Heh, får ikke logget inn på swtor.com engang, får bare login failed, uten videre feilmelding som feil brukernavn eller passord. Prøver meg på en password reset og satser på at det funker Det funket. Mystisk, har ikke forandret passordet nylig og har auto-remember password som jeg kun har brukt også Endret 12. desember 2011 av koots Lenke til kommentar
Velkator Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Da ble det "Port Nowhere" på oss Skal visstnok være en spacestation i uncharted space... Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Guildet jeg er med i kom med på server: Niman Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 BioWare har sagt at det i betaen var en overvekt av empire spillere, og en overvekt av force klasser. Så da høres det ut som om Trooper & Smuggler blir blandt de minst brukte. Etter hva jeg har lest rundt på diverse forum så tenker mange den tanken at de skal starte med en Trooper/Smuggler pga overvekt av Force klasser i beta. Hvis det blir tilfelle så kan fort overvekten snu Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Raid på juleaften? I'm in!... I så tilfelle må du nok spise en intergalaktisk bolle først. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Bah... får bare *There has been a disturbance in the force* :< Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 I så tilfelle må du nok spise en intergalaktisk bolle først. Øyy, driver du å stjeler uttrykkene mine? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Hmm, ja står bare "The Pre-Launch Guild Program has Ended" her... 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Yay, der kom den gitt. Fornøyd med navnet personlig, satser på at folkene og blir bra da Tomb of Freedon Nadd! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Rockjaw Stephen Reid Yes, we have high load on #SWTOR.com - expect some slowdown. No, the servers you're seeing right now via guilds are *not* the final list. Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som vet om det går ann å "oppgradere" digital standard edition til digital deluxe edition? Uten å måtte punge ut med 600 til. Men uansett, noen som har plass til en litt casual 25år gammel spiller som har lyst å spille på sith siden? Spilte WoW ganske hardcore endgame raiding til og med Ulduar i WotLK, men orker ikke det hardkjøret igjen. Lyst å finne en guild som jeg kan logge på og questa litt, kanskje en instance eller to og bare preike piss. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 La til en klasse poll her, så ser vi hva brukerne her vil spille. Hvis noen gidder å stemmer da. :!: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1400630 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Chuundar her også! De to store guildene fra Star Wars Norge(http://www.starwarsnorge.com) havner altså på denne serveren, sammen med Republic of Sweden, Danes of Darkness og Ragnarok. Med mindre annet blir avtalt, noe jeg ikke kan se som sannsynlig. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som vet om det går ann å "oppgradere" digital standard edition til digital deluxe edition? Uten å måtte punge ut med 600 til. Men uansett, noen som har plass til en litt casual 25år gammel spiller som har lyst å spille på sith siden? Spilte WoW ganske hardcore endgame raiding til og med Ulduar i WotLK, men orker ikke det hardkjøret igjen. Lyst å finne en guild som jeg kan logge på og questa litt, kanskje en instance eller to og bare preike piss. Er det bare piss du vil preike? Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Noen som vet om det går ann å "oppgradere" digital standard edition til digital deluxe edition? Uten å måtte punge ut med 600 til. Men uansett, noen som har plass til en litt casual 25år gammel spiller som har lyst å spille på sith siden? Spilte WoW ganske hardcore endgame raiding til og med Ulduar i WotLK, men orker ikke det hardkjøret igjen. Lyst å finne en guild som jeg kan logge på og questa litt, kanskje en instance eller to og bare preike piss. Er det bare piss du vil preike? njaa, er vel noe vissvass også. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) La til en klasse poll her, så ser vi hva brukerne her vil spille. Hvis noen gidder å stemmer da. http://www.diskusjon...owtopic=1400630 Jeg ville ha foretrukket en poll der vi valgte Advanced Class. Så vidt jeg vet er AC ganske forskjellig fra hverandre, så en Jedi Sage og Jedi Shadow er to helt forskjellige klasser selv om begge starter som Jedi Counselor. Btw jeg valgte Jedi Sage. Delvis for å være jedi (må jo nesten det) og delvis for å være ren healer. Endret 12. desember 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå