Slimda Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Dere får komme med en bedre liste når dere får tilgang til serverene. Skal prøve å koordinere fire kompiser samtidig... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Tja, tatt i betraktning min causal-avslappede spillestil blir det nok PvE på meg, faktisk. Hva med dere? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Med tanke på at serverene er instanced, så har det ingenting å si. World PvP kommer til å være svært mangelfult. Men jeg vil uansett spille på en PvP-server. Ser jeg en kødd, vil jeg ha valgfriheten til å ta livet hans. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Blir PvE her. Jeg pvp'er som regel veldig mye i MMO'er, men liker å kunne bestemme selv og å få lov til å queste i fred når jeg har lyst til det. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) Med tanke på at serverene er instanced, så har det ingenting å si. World PvP kommer til å være svært mangelfult. Men jeg vil uansett spille på en PvP-server. Ser jeg en kødd, vil jeg ha valgfriheten til å ta livet hans. Right, da blir det kanskje PvP på meg også. Vi får se... Bump.. Endret 12. desember 2011 av Langdon Lenke til kommentar
diminish Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Med tanke på at serverene er instanced, så har det ingenting å si. World PvP kommer til å være svært mangelfult. Men jeg vil uansett spille på en PvP-server. Ser jeg en kødd, vil jeg ha valgfriheten til å ta livet hans. Right, da blir det kanskje PvP på meg også. Vi får se... Bump.. Serverene er jo ikke instanced, bare starterområdet, slik at det ikke ble crowded. Resten av områdene vil ikke være. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det for sent å forhåndsbestille og få early access imorra? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er ikke noe super pvp spiller selv, men kommer absolutt til å gå for pvp server. Var morro i uo, swg og aoc Bør dukke opp et par pvp servere til på den lista der, ellers kommer det til å være timelange køer på de serverne! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Serverene er jo ikke instanced, bare starterområdet, slik at det ikke ble crowded. Resten av områdene vil ikke være. Virkelig? Mener å huske at området etter level 10 også var instanced. Eller gjelder dette også under "startområde"? Lenke til kommentar
diminish Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det for sent å forhåndsbestille og få early access imorra? Tror nok d ja Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det for sent å forhåndsbestille og få early access imorra? Tror nok d ja Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) La oss samle oss norske Republic PvE spillere på en server! De som ikke allerede har meldt seg inn i noen guild da. Holder en finger på "Rogue Moon" da det var det tøffeste navnet Endret 12. desember 2011 av duppsko Lenke til kommentar
diminish Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Serverene er jo ikke instanced, bare starterområdet, slik at det ikke ble crowded. Resten av områdene vil ikke være. Virkelig? Mener å huske at området etter level 10 også var instanced. Eller gjelder dette også under "startområde"? finner ikke noe info på d nå siden swtor forumene er nede Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det står fortsatt at jeg ikke har en aktiv konto. Men jeg har lagt inn min produktnøkk. Er vel kanskje bare ikke aktiv før i morgen. Lenke til kommentar
diminish Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 La oss samle oss norske PvE spiller på en server! De som ikke allerede har meldt seg inn i noen guild da. Holder en finger på "Rogue Moon" da det var det tøffeste navnet Heller skaffe dere en skikkelig PvE guild! HINT HINT! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 At jeg registrerte koden 21 juli bør vel holde for å få tilgang i morgen, gleder meg nå! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 La oss samle oss norske PvE spiller på en server! De som ikke allerede har meldt seg inn i noen guild da. Holder en finger på "Rogue Moon" da det var det tøffeste navnet Heller skaffe dere en skikkelig PvE guild! HINT HINT! Hvis du og guilden hadde tatt det litt med ro, hadde det kanskje vært flere som søkte om medlemskap. Det første raidet deres er jo satt opp allerede på julaften... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Raid på juleaften? I'm in!... 1 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 La oss samle oss norske PvE spiller på en server! De som ikke allerede har meldt seg inn i noen guild da. Holder en finger på "Rogue Moon" da det var det tøffeste navnet Heller skaffe dere en skikkelig PvE guild! HINT HINT! Jau, men glemte egentlig å skrive at jeg skal gå for Republic Lenke til kommentar
diminish Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 La oss samle oss norske PvE spiller på en server! De som ikke allerede har meldt seg inn i noen guild da. Holder en finger på "Rogue Moon" da det var det tøffeste navnet Heller skaffe dere en skikkelig PvE guild! HINT HINT! Hvis du og guilden hadde tatt det litt med ro, hadde det kanskje vært flere som søkte om medlemskap. Det første raidet deres er jo satt opp allerede på julaften... haha, er nok en kødd det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå