Noiz Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 :S veit ikkje ka eg skal vær Har alltid vært noe alla warrior, so det blir kanskje sith Warrior Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 er det ewoks i spillet? eller kommer det i en expansionpack? Lenke til kommentar
brnjyb Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Oppdatering i gamereactor-innlegget: http://www.gamereactor.no/nyheter/126911/Ny+dato+for+The+Old+Republic/ Spillet er låst helt til 20.desember for de som ikke har forhåndsbestilt, men man kan kjøpe det og installere fra og med den 15 hvis man vil, sånn at man er sikret en kopi. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Venter spent på at Komplett skal sende min Standard Edition. Andre som har bestilt fra Komplett der ordren er sendt? Hvor lenge tok det etter at dere forhåndsbestilte til at koden lå i mailen? Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 fikk netopp e-mail fra cdon at CE er sendt bare å sitte å glede seg som en unge da.. man dagen går tregt Lenke til kommentar
EIIA Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Fint med early access den 13ende. 2 dager før semesteroppgaven skal inn. Det blir en reell test i selvdisiplin Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ok siden de åpner allerede 12. Desember så hopper jeg på. Hadde tenkt å vente siden jeg reiser bort den 20, men er jo gammal Star Wars fan så jeg ville jo kjøpt spillet uansett. Tipper det blir Imperial Agent for min del. Litt easymode klasse som har pbaoe stun mot kjipe jedier med sine teite neonlys staver jaja så kan det kanskje hende jeg lager en Obiwannabe consular også da hehe Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 OK er det 12, 13 eller 15. desember? Det stod "Slippdato 12. Desember" på buy.swtor.com/no/. Men nå har de rettet den til 12.20.2011 Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 tror de første som preoderet får joine 13 så flere 15 så resten den 20, hvis jeg hat forstått det rett Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) For å klare opp litt for de som ikke orker å lese bakover i tråden. Spillet lanseres den 20 Desember. Early access starter 13 desember, og man får tilgang etter "first come, first served" prinsippet. Dvs. at om du registrerte forhåndsbestillingskoden i Juli så får du starte den 13 desember. Registrerer du i dag er det ikke sikkert du får tilgang før den 19 desember. Norske og europeiske butikker starter salget den 15 desember. Amerikanske den 20 desember (om du har bestilt fra Amazon.com... it sucks to be you mtp. postgang i jula + tollbehandling så dukker den neppe opp på denne siden av nyttår) For å spille fra den 20 desember, __må__ du registrere koden som følger med pakken. Preorder koden gjelder __KUN__ for early access og fargesteinen. For de som har kjøpt CE, så får du __IKKE__ tilgang til CE content før du har registrert koden fra pakken. Preorder koden gir __IKKE__ tilgang til dette. Det vil __IKKE__ gis noen form for grace periode den 20 desember om du ikke har mottatt din spillboks med tilhørende kode. Endret 9. desember 2011 av ShadowMaster 3 Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Ah faen også. Får håpe de forskjellsbehandler Origin kunder da PS: Takk for oppsummeringen ShadowMaster Endret 9. desember 2011 av TDZGamer Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Bestilte på origin 1 dagen preorder var tilgjenglig , så blir nok 13 desember spilling for meg Endret 9. desember 2011 av Lunalotic Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Bestilte på origin 1 dagen preorder var tilgjenglig , så blir nok 13 desember spilling for meg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) For å klare opp litt for de som ikke orker å lese bakover i tråden. Spillet lanseres den 20 Desember. Early access starter 13 desember, og man får tilgang etter "first come, first served" prinsippet. Dvs at om du forhåndsbestile i Juli så får du starte den 13 desember. Bestiller du i dag er det ikke sikkert du får tilgang før den 19 desember. Norske og europeiske butikker starter salget den 15 desember. Amerikanske den 20 desember (om du har bestilt fra Amazon.com... it sucks to be you mtp. postgang i jula + tollbehandling så dukker den neppe opp på denne siden av nyttår) For å spille fra den 20 desember, __må__ du registrere koden som følger med pakken. Preorder koden gjelder __KUN__ for early access og fargesteinen. For de som har kjøpt CE, så får du __IKKE__ tilgang til CE content før du har registrert koden fra pakken. Preorder koden gir __IKKE__ tilgang til dette. Det vil __IKKE__ gis noen form for grace periode den 20 desember om du ikke har mottatt din spillboks med tilhørende kode. Det er tidspunktet for når du registrerte Early Access-key som bestemmer når du slipper inn, ikke når du bestilte. Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code. Endret 9. desember 2011 av Llandari Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hvis man forhåndsbestilte i Juli og _ikke_ registrerte pre-order koden på SWTOR.com så er det jo epic fail og man har ingen andre og takke en seg selv Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er tidspunktet for når du registrerte Early Access-key som bestemmer når du slipper inn, ikke når du bestilte. Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code. Rettet. Liten glipp Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Men websiden er nede. Får ikke registrert noe key. Har den vært nede lenge? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Den gikk ned isted, kommer vel opp igjen klokka 5 eller 6 tror jeg. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Da har jeg fått beskjed fra CDON at det er på vei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 er det ewoks i spillet? eller kommer det i en expansionpack? Endor er ikke på planetlista på swtor.com. Det kom en aprilspøk ifjor om at man kunne spille ewoks. Dark sith ewok hadde vært litt epic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå