Avean Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har Pre-Order! Da kjøpte jeg meg en Pre-Order i dag, men når jeg går inn på SWTOR for å taste inn koden og aktivere min Pre-Order subscription, samt laste ned gameclienten på forhånd, så skjer det ingenting... Jeg taster inn koden, siden oppdaterer seg, og så blir jeg fraktet til forsiden. Ingenting skjedde! Hva foregår? æ vet itje! Men du kan nå prøva å kontakta bioware supporten ... de bruke å være mykje raske ! Lenke til kommentar
HarGal Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er det noen planer om guilds her på forumet? Hadde vært morsomt å kunne bli med i en guild med det samme spillet starter Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har Pre-Order! Da kjøpte jeg meg en Pre-Order i dag, men når jeg går inn på SWTOR for å taste inn koden og aktivere min Pre-Order subscription, samt laste ned gameclienten på forhånd, så skjer det ingenting... Jeg taster inn koden, siden oppdaterer seg, og så blir jeg fraktet til forsiden. Ingenting skjedde! Hva foregår? æ vet itje! Men du kan nå prøva å kontakta bioware supporten ... de bruke å være mykje raske ! Problemet er nå løst! Takker for svar! Det fungerte nå! Jeg tror serveren var overbelastet! Lenke til kommentar
Panheimer Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bare 5 dager igjen Headstart starter 13 dec kl 13:00 Håper de fleste kommer med den som har pre-ordet spillet Fikk vite i dag at min CE box er sendt og får den på lørdag eller mandag Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg har forstått det slik da at jeg er nødt å hente pre order fra butikken jeg har kjøpt det fra, den koden gir meg mulighet til å få en mail, som gjør det mulig for meg å oppgradere beta client til release client. Når jeg har gjort det, kan jeg hente spillet 13 desember, som inneholder kode som jeg må skrive inn i client. eller noe sånt? Huff, dette virker litt komplisert.. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Jeg har forstått det slik da at jeg er nødt å hente pre order fra butikken jeg har kjøpt det fra, den koden gir meg mulighet til å få en mail, som gjør det mulig for meg å oppgradere beta client til release client. Når jeg har gjort det, kan jeg hente spillet 13 desember, som inneholder kode som jeg må skrive inn i client. eller noe sånt? Huff, dette virker litt komplisert.. Høh? Slik jeg forsto det: 1. Du kjøper Pre-Order i butikken. 2. Går til SWTOR.com og aktiverer koden du fikk med i Pre-Order kassetten. 3. Last ned gameclienten. 4. Du venter tålmodig på E-post ifra BioWare, som forteller deg at nå kan du spille! 5. Du går til butikken den 20. Desember for å få selve spillet i hånden (GameClienten). Tror egentlig ikke du trenger det, siden du kan laste den ned på nett... Men hvorfor ikke? RETTELSE! Koden du får i Pre-Order gjør at du kan spille mellom 13. og 19. Desember! Den 20ende går du ned i butikken og får den "offisielle" koden din, slik at du kan spille i 30 dager! Deretter kan du velge og vrake om du vil fortsette å subscribe. Endret 8. desember 2011 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
Panheimer Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 nei... Hvis du pre-order får du koder som du har får headstart. Du får en mail om når du kan starte å spille. kodene gjeller kun fra 13 til 19 og etter det må du ha brukt diden "orginale" kodene på spillet. De trekker ut etter når du skreiv inn kodene (pre-order). Så hvis du var sein kan det hende du starter den 15 dec i steden. De slipper inn i puljer. Hvis du testet spille i weekend test (4dec) trenger du ikke å laste ned spillet igjen. Kun opdater launsheren Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fillern nå føler jeg meg skikkelig teit. Sletta nettopp den nest siste beta klienten for å laste ned den siste....men får bare service unavaliable... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Wohooo! Har eksamen den 13 Desember Men da er jeg ferdig med skolen!!!! Hei Heradon! Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. Det som er levert er følgende: Artikkelnummer Antall Beskrivelse 3014880747 1.00 PC - Star Wars: The Old R Fakturanr: Sporingsnummer/Kolli id: Les her hvordan du søker etter pakken din med kolli-id: http://cdon.no/kundeservice/leveranse/pakker%2c_brev_og_kolli-id/ Vennligst kopier linken og lim den inn i adressefeltet om den ikke fungerer. Er feltet med sporingsnummeret blank sendes din ordre som brev og har derfor ikke sporingsnummer. Merk at om du får et sporingsnummer kan det ta noen dager før nummeret er aktivert på posten.no, da pakken sendes fra lageret i Sverige. MERK! Om forsendelsen er for stor for at du skal kunne få den direkte i din postkasse, får du hente den hos ditt nærmeste postkontor. Det tar dessverre ofte en dag ekstra innen du får beskjed om at forsendelsen har kommet fram. Svar ikke på denne e-posten. Om du har spørsmål til oss kan du henvende deg til vår Kundeservice. Med vennlig hilsen CDON.COM Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fillern nå føler jeg meg skikkelig teit. Sletta nettopp den nest siste beta klienten for å laste ned den siste....men får bare service unavaliable... Hehe! Jeg får heller ikke lastet ned. Tjenesten er midlertidig utilgjengelig. -.- Folk voldtar jo serverne nærmest, nå når vi er så nær release. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 http://www.swtor.com/download <-- mulig å laste ned launch-klient der for de som ikke spilte i betaen. Funker denne? noen? Lenke til kommentar
Panheimer Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det står over hele SWTOR forumet om at hvis du testet spillet erre 25 nov trenger du ikke å late ned ny launsher. Ja tenesten er oppe senere i kveld eller i morra. Er ikke sikker på når Glad jeg har spillet intallert Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, det er samme fil som de som har preorder får. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, det er samme fil som de som har preorder får. ok takk for svar! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er litt forvirrende ja, men jeg fikk iallefall beskjed om at jeg kunne hente spillet 13 desember, men kan hente pre order koden før det. Lenke til kommentar
Panheimer Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er litt forvirrende ja, men jeg fikk iallefall beskjed om at jeg kunne hente spillet 13 desember, men kan hente pre order koden før det. Vet ikke... Jeg fikk mine over en måned siden. Mest sansyneligt eller må du nok vente til den 20 får å spille. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 http://www.swtor.com/download <-- mulig å laste ned launch-klient der for de som ikke spilte i betaen. Funker denne? noen? funker for meg.. er bra med linker på swtor.com nå og. Lenke til kommentar
boleoleole Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg registrerte koden i juli så regner med å slippe inn tidlig, nå har jeg tenkt endel og har lyst på digital delux. Er det slik at jeg kan begynne å spille med koden jeg har for så og kjøpe digital editiom koden fra orgin den 20 istedet for dvdn fra butikken ? Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) ja da preloader vi gutta må si at jeg har ikke gleda meg så mye sia jeg skaffa final beta til wow edit: må man bruke kreditt kort for å få playtime etter realease eller får du 30 dager uten å aktivere? Endret 8. desember 2011 av sidiusn Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Du får 30 dager ved kjøp av spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå