Albatraum Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Leste på swtor forumet at noen hadde tatt kontakt med amazon. Personen fikk som svar at de ikke kunne sende ut spillet tidligere pga manglende tillatelse fra EA. Jeg får bare håpe at de får tillatelse, eller at jeg får spille lengre med early access koden. CE fra Amazon er bare 50 kr billigere med dagens dollarpris inkl. frakt og moms, i forhold til prisen hos komplett.no (1299kr). Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Leste på swtor forumet at noen hadde tatt kontakt med amazon. Personen fikk som svar at de ikke kunne sende ut spillet tidligere pga manglende tillatelse fra EA. Jeg får bare håpe at de får tillatelse, eller at jeg får spille lengre med early access koden. CE fra Amazon er bare 50 kr billigere med dagens dollarpris inkl. frakt og moms, i forhold til prisen hos komplett.no (1299kr). Er det ikke bare en kode til spillet da ? Early access koden er den koden man har til spillet ? Bruker å funke sånn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) pre-order koden skal dere ha fått for LEEEEEENGE siden, så lenge den er registrert kan spillet lastes ned og installeres i god tid før early access. Du har ikke behov for noe fysisk kopi. Endret 8. desember 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er det ikke bare en kode til spillet da ? Early access koden er den koden man har til spillet ? Bruker å funke sånn. Nei. Du har en preorder kode som du får når du bestiller spillet. Denne gir tilgang til en fargekrystall og Early Access, og KUN early access. For å kunne spille fra den 20'de så må du ha koden som ligger i boksen (om du ikke har digital kopi) for å kunne spille videre. Om Amazon fastholder at de ikke vil sende ut før den 20 desember, tar det __litt__ tid før folk faktisk får lov til å spille. Spesielt med tanke på kaoset i postgangen rundt jul. Personlig bestilte jeg fra CDON og min CE er på vei allerede. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er det ikke bare en kode til spillet da ? Early access koden er den koden man har til spillet ? Bruker å funke sånn. Nei. Du har en preorder kode som du får når du bestiller spillet. Denne gir tilgang til en fargekrystall og Early Access, og KUN early access. For å kunne spille fra den 20'de så må du ha koden som ligger i boksen (om du ikke har digital kopi) for å kunne spille videre. Om Amazon fastholder at de ikke vil sende ut før den 20 desember, tar det __litt__ tid før folk faktisk får lov til å spille. Spesielt med tanke på kaoset i postgangen rundt jul. Personlig bestilte jeg fra CDON og min CE er på vei allerede. Jeg skjønner , jeg bestilte også fra cdon.com. De lovet at jeg skulle ha spillet den 20. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Helt enig, raske grupper som farmer ALT fortest mulig uten å si et ord i group chat. Folk som oppfører seg som idioter uten noen konsekvenser. Håper at det ALDRI kommer noen LFG tool slik som det er i WoW. Savner gode "sosiale" grupper hvor man kan huke ut idioter osv. Okey så viss de har et bra lfg tool er du nødt til og bruke det? Du kan fortsatt gjøre det på den måten viss du foretrekker det. WoW ble mye bedre når de fikk en god lfg tool, slapp du sitte i IF hele dagen. Men det beste er at det er valgfritt, vil du farme noe fortest mulig har du muligheten til det, vil du sette opp en sosial gruppe har du muligheten til det. Ingen som tvinger deg til og bruke det fordi om det er der, viss du har prøvd dcuo f.eks så har de et system, men mange bruker chat fordi om. Men igjen, du har muligheten til og velge. 2 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fler som ikke kommer seg inn den offisielle nettsiden? Litt dumt, siden jeg må hente clienten derfra. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Står jo rimelig svart på hvitt da.. SWTOR.com is currently unavailable while we perform scheduled maintenance. Please check back again soon! Så prøv igjen senere? Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fler som ikke kommer seg inn den offisielle nettsiden? Litt dumt, siden jeg må hente clienten derfra. Den er jo nede for vedlikehold og forandringer, skulle bare mangle Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja, siden er nede for øyeblikket. Men den kommer nok opp igjen ganske snart. Jeg trenger den for å lage en konto til spillet. Klienten lastet jeg ned tidligere i dag. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Må jeg laste ned den nye klienten som kom idag eller kan jeg bruke den som en av dere linket til for 2-3 sider siden? For jeg har nemlig lasted den ned:P Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Leste på swtor forumet at noen hadde tatt kontakt med amazon. Personen fikk som svar at de ikke kunne sende ut spillet tidligere pga manglende tillatelse fra EA. Jeg får bare håpe at de får tillatelse, eller at jeg får spille lengre med early access koden. CE fra Amazon er bare 50 kr billigere med dagens dollarpris inkl. frakt og moms, i forhold til prisen hos komplett.no (1299kr). Fra Twitter for ca 30mins siden: Rockjaw Stephen Reid (Senior Community Manager for Star Wars™: The Old Republic™.) While Forums are down, an Amazon.com update: no physical copies of #SWTOR have been shipped to them. Sorry, but their CS was mistaken. Rockjaw Stephen Reid That doesn't mean, btw, that Amazon is getting copies 'late' or similar. We're on track, I'm told, for launch day deliveries. Endret 8. desember 2011 av B-QL Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) De av oss som var med på betahelga 25-28.november og senere trenger ikke laste ned ny klient. Bare oppdaterer den vi allerede har. Endret 8. desember 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 http://www.swtor.com/download <-- mulig å laste ned launch-klient der for de som ikke spilte i betaen. Funker denne? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hmpf... swtor.com er oppe igjen, men får ikke laget konto ennå. Lenke til kommentar
deimos777 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som vet når komplett begynner å sende ut pre-access kodene? Lenke til kommentar
Doga Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som vet når komplett begynner å sende ut pre-access kodene? Jeg fikk min ca en time etter bestilling av Collector's Edition. De har ikke sendt pakka mi enda, så jeg håper det blir snart:) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Komplett ser ut til å sende pakkene sine 12. eller 13. Så de burde nok fint være på plass inne på gutterommet i god tid før den 20. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som har anelse på når Gamezone sender ut? Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Har Pre-Order! Da kjøpte jeg meg en Pre-Order i dag, men når jeg går inn på SWTOR for å taste inn koden og aktivere min Pre-Order subscription, samt laste ned gameclienten på forhånd, så skjer det ingenting... Jeg taster inn koden, siden oppdaterer seg, og så blir jeg fraktet til forsiden. Ingenting skjedde! Hva foregår? Endret 8. desember 2011 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå