Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

Du sier noe, men jeg liker nå alle in-game godbitene jeg da innocent.gif

Dessuten liker jeg å ha en Collectors Edition eske av spill jeg bruker mye tid på, med World of Warcraft så ble det både Wrath of the Lich King og Cataclysm Collectors Edition etter å ha sett tilbake på hvor mye spillglede det har gitt meg og hvor mye tid jeg faktisk har brukt på spillet. Liker å krone slikt med noe "ekstra".

 

Hva Old Republic angår så aner jo ikke om jeg kommer til å spille en uke, eller flere år..

Men er det sånn at Deluxe utgaven fra Origins tilsvarer alt av in-game godbiter og alt fra Collectors Edition? Så du får egentlig alt utenom den fancy boksen, ekstra papir og en statue?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men er det sånn at Deluxe utgaven fra Origins tilsvarer alt av in-game godbiter og alt fra Collectors Edition? Så du får egentlig alt utenom den fancy boksen, ekstra papir og en statue?

 

"The following virtual in-game items are exclusive to the Collector’s Edition:

 

Exclusive Mouse Droid: A faithful droid to join you on your adventures.

Exclusive Collector’s Edition Store: Unique in-game store with a dynamic array of items to assist you from your humble beginnings through your journey to become a galactic legend."

kilde: http://www.swtor.com/news/news-article/20110721

 

Annet: Mulig alle med collector edition får starte tidligere enn resten. Har ikke lest noe offisielt enda. Men gårsdagens rykte om 6 dager er blitt til 7 i dag.

 

Jeg har lest om en del trøbbel i dag med Gamestop, som feks: "I went down to my local GameStop and pre-ordered the Collector's Edition. I spent $160.49 and when I got back home, I went to enter my pre-order code and there is no code on the receipt. I called back to the store and they have no idea what I am talking about. Anyone else have this problem?"

 

Bare pass på at du får pre-order koden med deg hjem.

Lenke til kommentar
Bare pass på at du får pre-order koden med deg hjem.

 

Originally Posted by Ankhkharu

alexisamonster

@Rockjaw do all edition have the same early access start time or is it based on when you pre-order?

1 hour ago

in reply to ↑

Stephen Reid

@Rockjaw Stephen Reid

@alexisamonster It's based on when you redeem your pre-order code (in the FAQ)

Lenke til kommentar

Du sier noe, men jeg liker nå alle in-game godbitene jeg da innocent.gif

 

Spillet er enormt fra start, og de kommer garantert til å gi ut expansions. Sa de ikke noe om at de vil holde det gående i ti år? Så alt i alt tror jeg ikke de godbitene vi får i CE har så mye å si. Og for den saks skyld kan det jo hende vi får det meste derfra senere selv om vi bare har den vanlige versjonen. ;)

Lenke til kommentar

Ja og ikke bare det, men leste noe om at spill kjøpt via origin systemet varer så så lenge. Den har en expiration date. Så om du 2 år etter tenker på å reinstallere spillet kan du glemme det. Så jeg skal ha alle origin spill som dette og BF3 fysisk . No way om jeg kjøper digitalt.

Lenke til kommentar

Ja og ikke bare det, men leste noe om at spill kjøpt via origin systemet varer så så lenge. Den har en expiration date. Så om du 2 år etter tenker på å reinstallere spillet kan du glemme det. Så jeg skal ha alle origin spill som dette og BF3 fysisk . No way om jeg kjøper digitalt.

Tull og vas.. :nei:

Hvor henter du denne informasjonen fra? Link kilde.

Lenke til kommentar

Ja og ikke bare det, men leste noe om at spill kjøpt via origin systemet varer så så lenge. Den har en expiration date. Så om du 2 år etter tenker på å reinstallere spillet kan du glemme det. Så jeg skal ha alle origin spill som dette og BF3 fysisk . No way om jeg kjøper digitalt.

Tull og vas.. :nei:

Hvor henter du denne informasjonen fra? Link kilde.

 

If you have not used your Entitlements or Account for twenty four (24) months or more and your Account has associated Entitlements, your Entitlements will expire and your Account may be cancelled for non-use.

http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/en/PC/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...