Gå til innhold

Star Wars The Old Republic - Tråden!


Anbefalte innlegg

En ting jeg ikke skjønner med PvP er hvorfor i HELVETE kan en imp stunned en Rep 3 ganger etterhverandre, og en Rep kan stunne en Imp 1 gang, for så å måtte vente for ellers så blir stunnen bare borte?!?! >< hvis jeg ser en imp bli stunna, og skal stikke av. og jeg da stunner, så funker ikke det. Dersom det er motsatt, JEG blir stunna, skal stikke av, da blir jeg stunna igjen, stikker av, stunna nok en gang, healer meg opp litt, stunna IGJEN. og det av 2 stk...

 

Jævla Imps..

Helt omvendt når jeg spiller :0

Det er en halv sirkel på avatar bildet, jo større stun/slow effekt du får jo, fortere fylles det på.

Når den er full, er du immune mot slike effekter en liten stund.

Jeg har forsåvidt bare en 5 sek stun, men det går ann å lære en til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting jeg ikke skjønner med PvP er hvorfor i HELVETE kan en imp stunned en Rep 3 ganger etterhverandre, og en Rep kan stunne en Imp 1 gang, for så å måtte vente for ellers så blir stunnen bare borte?!?! >< hvis jeg ser en imp bli stunna, og skal stikke av. og jeg da stunner, så funker ikke det. Dersom det er motsatt, JEG blir stunna, skal stikke av, da blir jeg stunna igjen, stikker av, stunna nok en gang, healer meg opp litt, stunna IGJEN. og det av 2 stk...

 

Jævla Imps..

 

Så du MENER virkelig at det står i en patch note "Republics can stun 1 time, Imperials can stun 3 times"? For det er jo det du påstår. Evt learn2play.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner med PvP er hvorfor i HELVETE kan en imp stunned en Rep 3 ganger etterhverandre, og en Rep kan stunne en Imp 1 gang, for så å måtte vente for ellers så blir stunnen bare borte?!?! >< hvis jeg ser en imp bli stunna, og skal stikke av. og jeg da stunner, så funker ikke det. Dersom det er motsatt, JEG blir stunna, skal stikke av, da blir jeg stunna igjen, stikker av, stunna nok en gang, healer meg opp litt, stunna IGJEN. og det av 2 stk...

 

Jævla Imps..

 

Så du MENER virkelig at det står i en patch note "Republics can stun 1 time, Imperials can stun 3 times"? For det er jo det du påstår. Evt learn2play.

 

Jeg kan nok spille ting bedre enn deg anyways. ><

 

Nei, jeg mener ikke at det står det i en patch not. Men i andre MMO's så har man hvertfall stun immunity i kanskje 4-5 sekunder etter man har blitt stunna. Men her er det bare stun'n pray.

 

 

Ja, jeg har hørt om resolve. Men det funker isåfall ikke for meg, når den baren er full, blir jeg like mye stunna..

 

Jeg prater heller ikke om hvor lenge jeg kan stunne, men hvor ofte folk kan stunne en og samme person.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Madness treet til Sorcere i PVP? Eller eventuelt hybrid? isåfall er det bra? tenker å prøve det når jeg kommer hjem fra jobb

 

Madness er det beste 1v1 PVP speccet. Er du ute etter pure dmg i bg er hybrid bedre. Dette er madness speccet jeg brukte før:

 

http://www.torhead.com/skill-calc#201hZf00MZcMfRsMkrfz.1

 

 

Prøvde meg som hybrid... det er FETT :D Gjør nok med dmg, selv om jeg mangler skill points til chain lightning da.

 

Hybrid er gøy, spesielt når du får chain lightning. Wrath proc -> Instant chain lightning :w00t: Har byttet ut mods i gearet mitt med mods som har crit/surge, her er resultatet:

 

dhB9Y.jpg

 

:love:

Lenke til kommentar

Ble 50 i går, Healer. Hvor burde jeg starte å samle utstyr? Prøvde meg på en runde PVP i går, men det var helt vilt hvor lite jeg fikk gjort med utstyret jeg har nå.

 

Gjør daily/weekly quests, da får du Champion bags som enten inneholder Champion gear eller Centurion commendation (tier 2 og tier 1 endagame gear). Du kan også kjøpe bags for 200 mercenary commendation og 200 warzone commendation. Dette er PvP gear da, er du ute etter PvE gear finnes det daily og weekly for det også.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner med PvP er hvorfor i HELVETE kan en imp stunned en Rep 3 ganger etterhverandre, og en Rep kan stunne en Imp 1 gang, for så å måtte vente for ellers så blir stunnen bare borte?!?! >< hvis jeg ser en imp bli stunna, og skal stikke av. og jeg da stunner, så funker ikke det. Dersom det er motsatt, JEG blir stunna, skal stikke av, da blir jeg stunna igjen, stikker av, stunna nok en gang, healer meg opp litt, stunna IGJEN. og det av 2 stk...

 

Jævla Imps..

 

Så du MENER virkelig at det står i en patch note "Republics can stun 1 time, Imperials can stun 3 times"? For det er jo det du påstår. Evt learn2play.

 

Jeg kan nok spille ting bedre enn deg anyways. ><

 

Nei, jeg mener ikke at det står det i en patch not. Men i andre MMO's så har man hvertfall stun immunity i kanskje 4-5 sekunder etter man har blitt stunna. Men her er det bare stun'n pray.

 

 

Ja, jeg har hørt om resolve. Men det funker isåfall ikke for meg, når den baren er full, blir jeg like mye stunna..

 

Jeg prater heller ikke om hvor lenge jeg kan stunne, men hvor ofte folk kan stunne en og samme person.

 

Rart at resolve bar ikke funker hos deg da... :whistle:

Funker fint hos meg.

Lenke til kommentar

Ble 50 i går, Healer. Hvor burde jeg starte å samle utstyr? Prøvde meg på en runde PVP i går, men det var helt vilt hvor lite jeg fikk gjort med utstyret jeg har nå.

Aller lettest å skaffe litt bra PVE gear fort, er å gå PVP og kjøpe Epic items (men langsiktig kan det være bedre å spare penger til mount og repair)

 

Her er en nettside som har oversikt over hva boss dropper i Hardmode av flashpoints.

 

Tionese: Tier 1, med 126 rating, energized er tionese items, men ikke med set bonus.

Columi: Tier 2, med 136 rating Xenotech er columi uten set bonus

rakata: Tier 3, med ?? rating, husker ikke :p, dropper vanligvis ved raid, kan lages i visse crew skills, men ikke mange ^^

 

PVP:

Centurion: Tier 1, kan kun kjøpes med commendations, som du får i champion bags (disse får du ved å gjøre dailys, weeklys, og kan kjøpes med warzone og mercenary commendations)

Champion: Tier 2, kan kun fås ved random drop fra bags, sjansen for å få noen er lite, men % sjansen økes hvis du åpner det i grupper, aller best i OPS, det kan du gjøre ved å gå til Ilum og joine PVP gruppen der.

Battlemaster: Tier 3, slik jeg har forstått det, må du være valor rank 60 og du kan kun få disse ved å gjøre dailys og weekly.

 

Du bør nok ikke begynne med Hm før minst halvparten av tingene din er epics level 50.

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner med PvP er hvorfor i HELVETE kan en imp stunned en Rep 3 ganger etterhverandre, og en Rep kan stunne en Imp 1 gang, for så å måtte vente for ellers så blir stunnen bare borte?!?! >< hvis jeg ser en imp bli stunna, og skal stikke av. og jeg da stunner, så funker ikke det. Dersom det er motsatt, JEG blir stunna, skal stikke av, da blir jeg stunna igjen, stikker av, stunna nok en gang, healer meg opp litt, stunna IGJEN. og det av 2 stk...

 

Jævla Imps..

 

Det handler om hvilke stuns som brukes. Forskjellige typer stuns gir forskjellig mengde resolve. Hvis alt man prøver på er å stunne noen så lenge som mulig så er det faktisk mulig å stunne en person i 16 sekunder totalt (men det er stuns som avbrytes av skade). Hvis man derimot prøver å drepe noen gjennom stuns så er det ikke mulig å stunne mer enn rundt 8 sekunder totalt. Uansett så handler systemet veldig mye om å bruke stuns/knockbacks i riktig rekkefølge. Hvis du opplever at fiendene blir immune altfor fort så burde du prøve å revurdere hvilke stuns/knockbacks du bruker først. Vet f.eks. at som Merc så høres det veldig flott ut å specce knockback på rocket punch, men du vil ofte ende opp i en værre situatsjon hvis du faktisk bruker den over dine andre alternativer.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner med PvP er hvorfor i HELVETE kan en imp stunned en Rep 3 ganger etterhverandre, og en Rep kan stunne en Imp 1 gang, for så å måtte vente for ellers så blir stunnen bare borte?!?! >< hvis jeg ser en imp bli stunna, og skal stikke av. og jeg da stunner, så funker ikke det. Dersom det er motsatt, JEG blir stunna, skal stikke av, da blir jeg stunna igjen, stikker av, stunna nok en gang, healer meg opp litt, stunna IGJEN. og det av 2 stk...

 

Jævla Imps..

 

Så du MENER virkelig at det står i en patch note "Republics can stun 1 time, Imperials can stun 3 times"? For det er jo det du påstår. Evt learn2play.

 

Jeg kan nok spille ting bedre enn deg anyways. ><

 

Nei, jeg mener ikke at det står det i en patch not. Men i andre MMO's så har man hvertfall stun immunity i kanskje 4-5 sekunder etter man har blitt stunna. Men her er det bare stun'n pray.

 

 

Ja, jeg har hørt om resolve. Men det funker isåfall ikke for meg, når den baren er full, blir jeg like mye stunna..

 

Jeg prater heller ikke om hvor lenge jeg kan stunne, men hvor ofte folk kan stunne en og samme person.

 

Rart at resolve bar ikke funker hos deg da... :whistle:

Funker fint hos meg.

 

Når min resolve bar er heeelt full, ville det da vært mulig å stunne meg? =)

 

Jeg har sjekka skjønner du :)

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner med PvP er hvorfor i HELVETE kan en imp stunned en Rep 3 ganger etterhverandre, og en Rep kan stunne en Imp 1 gang, for så å måtte vente for ellers så blir stunnen bare borte?!?! >< hvis jeg ser en imp bli stunna, og skal stikke av. og jeg da stunner, så funker ikke det. Dersom det er motsatt, JEG blir stunna, skal stikke av, da blir jeg stunna igjen, stikker av, stunna nok en gang, healer meg opp litt, stunna IGJEN. og det av 2 stk...

 

Jævla Imps..

 

Så du MENER virkelig at det står i en patch note "Republics can stun 1 time, Imperials can stun 3 times"? For det er jo det du påstår. Evt learn2play.

 

Jeg kan nok spille ting bedre enn deg anyways. ><

 

Nei, jeg mener ikke at det står det i en patch not. Men i andre MMO's så har man hvertfall stun immunity i kanskje 4-5 sekunder etter man har blitt stunna. Men her er det bare stun'n pray.

 

 

Ja, jeg har hørt om resolve. Men det funker isåfall ikke for meg, når den baren er full, blir jeg like mye stunna..

 

Jeg prater heller ikke om hvor lenge jeg kan stunne, men hvor ofte folk kan stunne en og samme person.

 

Rart at resolve bar ikke funker hos deg da... :whistle:

Funker fint hos meg.

 

Når min resolve bar er heeelt full, ville det da vært mulig å stunne meg? =)

 

Jeg har sjekka skjønner du :)

 

Nei det vil ikke være mulig.

Da får du vel isåfall sende en ticket å forklare at dette skjer med din karakter.

Når min resolve bar er heeeeelt full kan ingen stunne meg.

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke skjønner med PvP er hvorfor i HELVETE kan en imp stunned en Rep 3 ganger etterhverandre, og en Rep kan stunne en Imp 1 gang, for så å måtte vente for ellers så blir stunnen bare borte?!?! >< hvis jeg ser en imp bli stunna, og skal stikke av. og jeg da stunner, så funker ikke det. Dersom det er motsatt, JEG blir stunna, skal stikke av, da blir jeg stunna igjen, stikker av, stunna nok en gang, healer meg opp litt, stunna IGJEN. og det av 2 stk...

 

Jævla Imps..

 

Det handler om hvilke stuns som brukes. Forskjellige typer stuns gir forskjellig mengde resolve. Hvis alt man prøver på er å stunne noen så lenge som mulig så er det faktisk mulig å stunne en person i 16 sekunder totalt (men det er stuns som avbrytes av skade). Hvis man derimot prøver å drepe noen gjennom stuns så er det ikke mulig å stunne mer enn rundt 8 sekunder totalt. Uansett så handler systemet veldig mye om å bruke stuns/knockbacks i riktig rekkefølge. Hvis du opplever at fiendene blir immune altfor fort så burde du prøve å revurdere hvilke stuns/knockbacks du bruker først. Vet f.eks. at som Merc så høres det veldig flott ut å specce knockback på rocket punch, men du vil ofte ende opp i en værre situatsjon hvis du faktisk bruker den over dine andre alternativer.

 

 

Endelig en som svarer ordentlig :thumbup:

 

Men du misforsto meg der gitt :) Problemet er antall ganger man blir stunna. Når resolve baren er max så skal det jo ikke gå :)

Lenke til kommentar

Endelig en som svarer ordentlig :thumbup:

 

Men du misforsto meg der gitt :) Problemet er antall ganger man blir stunna. Når resolve baren er max så skal det jo ikke gå :)

 

Vel, snakka om jo om det i siste delen av posten, men kanskje ikke detaljert nok. For å forklare litt bedre. Hvis du starter med en lang hard stun så vil den gi veldig mye resolve, noe som vil føre til at du sannsynligvis bare kan stunne en gang til. Derimot hvis du starter med en kort soft stun (de som avbrytes av skade) så vil den gi veldig lite resolve. Tror ikke det er altfor mange klasser som har flere korte stuns, men si det er 2 som prøver å stunne deg så kan de kanskje bruke 2 korte soft stuns først, for så å slenge på en lang hard stun. Men dersom de gjorde det motsatt så ville ikke den andre korte stunnen truffet, siden du ville hatt full resolve etter en lang hard og en kort soft stun. Er vanskelig å forklare veldig bra uten å gå veldig i detalj, men som sagt hvor mange ganger/hvor mye du kan stunne folk har veldig mye å si med rekkefølgen og det faktum at så lenge du ikke har full resolve så vil stuns alltid vare full duration.

Lenke til kommentar

Ble 50 i går, Healer. Hvor burde jeg starte å samle utstyr? Prøvde meg på en runde PVP i går, men det var helt vilt hvor lite jeg fikk gjort med utstyret jeg har nå.

 

Gjør daily/weekly quests, da får du Champion bags som enten inneholder Champion gear eller Centurion commendation (tier 2 og tier 1 endagame gear). Du kan også kjøpe bags for 200 mercenary commendation og 200 warzone commendation. Dette er PvP gear da, er du ute etter PvE gear finnes det daily og weekly for det også.

 

Takk til de som svarte.

 

Men det er vel sånn at om jeg kommer meg til fult Champion gear, så burde jeg vel kunne klare å heale ganske bra i et eventuelt raid og? Eller er PVP og PVE gear så veldig forskjellig?

Lenke til kommentar

Ble 50 i går, Healer. Hvor burde jeg starte å samle utstyr? Prøvde meg på en runde PVP i går, men det var helt vilt hvor lite jeg fikk gjort med utstyret jeg har nå.

 

Gjør daily/weekly quests, da får du Champion bags som enten inneholder Champion gear eller Centurion commendation (tier 2 og tier 1 endagame gear). Du kan også kjøpe bags for 200 mercenary commendation og 200 warzone commendation. Dette er PvP gear da, er du ute etter PvE gear finnes det daily og weekly for det også.

 

Takk til de som svarte.

 

Men det er vel sånn at om jeg kommer meg til fult Champion gear, så burde jeg vel kunne klare å heale ganske bra i et eventuelt raid og? Eller er PVP og PVE gear så veldig forskjellig?

 

Ja, det er ikke veldig stor forskjell på PvE og PvP gearet. PvP gear har expertise som er en egen stat for PvP, men har også litt mindre stats ellers enn PvE gear. Jeg bruker PvP gear i raids og flashpoints, det går helt fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd Madness treet til Sorcere i PVP? Eller eventuelt hybrid? isåfall er det bra? tenker å prøve det når jeg kommer hjem fra jobb

 

Madness er det beste 1v1 PVP speccet. Er du ute etter pure dmg i bg er hybrid bedre. Dette er madness speccet jeg brukte før:

 

http://www.torhead.com/skill-calc#201hZf00MZcMfRsMkrfz.1

 

 

Prøvde meg som hybrid... det er FETT :D Gjør nok med dmg, selv om jeg mangler skill points til chain lightning da.

 

Hybrid er gøy, spesielt når du får chain lightning. Wrath proc -> Instant chain lightning :w00t: Har byttet ut mods i gearet mitt med mods som har crit/surge, her er resultatet:

 

:love:

Nice! Så du hadde en 4,5k'ish crit der! Har jeg mulighet til å få den medaljen uten Chain lightning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...