Rank_1 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har sett at enkelte nettbutikker har begynt å få denne inn nå, men alle har kun Iridium fargen virker det som? Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne med noen av de andre fargene? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Iridium.... Har det blitt en farge? Det er jo et satelitt telefon system.... Nu vel! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Oakley feks har brukt Iridium som navn på farger på solbrillene sine lenge. Og det har sikkert blitt brukt lenge før det igjen, så det har ikke "plutselig" blitt en farge... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Er det noen butikker som har den på lager enda? Hvilke? Lenke til kommentar
Rank_1 Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 om det er en farge er nok ikke så godt å si... men det var vel et "passende" navn for fargekombinasjonen ifølge skaperne... eller no... uanz... de fleste butikker venter den hvertfall snart.. men såvidt jeg har sett så er det jo bare iridium det står, hvertfall på nettbutikkene... problemet er bare at jeg trenger telefonen litt kjapt før jeg drar til forsvaret... og hakke all evighet på å vente og se om andre farger dukker opp etterhvert... noe som kan være greit å kunne velge mellom, siden man ikke kan bytte deksel på den mobilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå