Athelas Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Så på majornelson at den nye D-pad kontrolleren til Xbox360 er sluppet på amazon i disse dager. Er det noen som vet om noen norske butikker/nettbutikker som har fått den inn? Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tror det bare er USA som får den i første omgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tror det er februar som er nevnt for europa. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Wow. Det suger. Jeg skjønner ikke helt hva som tar så lang tid. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Bumper denne på nytt. Var innom gamestop i dag, og ble opplyst om at de ikke ville ta den inn. Ever. Noen som vet hvor man kan få tak i denne akkurat nå? http://www.xbox.com/en-US/Xbox360/Accessories/Controllers/xbox360wirelesscontrollerdpad Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kan man ikke kjøpe den fra amazon.com? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Kan man ikke kjøpe den fra amazon.com? Jo, men hadde vært greit å kunne kjøpt det i en norsk butikk også, så slipper jeg spenningen om det blir moms/toll etc. I tillegg får jeg den kjappere. Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Ser at platekompaniet får den inn 4. mars. Link Endret 24. februar 2011 av Citizen Insane Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Ser at platekompaniet får den inn 4. mars. Link Ah, sweet! Tusen takk! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Sykt hvor dyr den var da Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Sykt hvor dyr den var da alt er jo dyrt på slike juksebutikker. bare se hva et spill koster der iforhold til elkjop. trist som fy. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Billigere og bedre Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Billigere og bedre Det er jo en helt annen. Sweet at Platekompaniet får inn den nye D-pad'en snart, men er det ingen nettbutikker i Norge som har dem inne ennå? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er det noen som vet om forskjellen på Europeisk, Asia eller US versjon av kontrollen? Er det noen forskjell? Ser de ligger inne på Play-Asia.com til 60 bucks, hvilket er en ganske pen pris. Play-Asia.com Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Er det noen som vet om forskjellen på Europeisk, Asia eller US versjon av kontrollen? Er det noen forskjell? de er lagd for utenlandske hender? Nei, selvfølgelig er de helt like Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Er det noen som vet om forskjellen på Europeisk, Asia eller US versjon av kontrollen? Er det noen forskjell? Ser de ligger inne på Play-Asia.com til 60 bucks, hvilket er en ganske pen pris. Play-Asia.com Hvordan er det med frakt derfra? Hva blir den sannsynligvis å komme på totalt? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Er det noen som vet om forskjellen på Europeisk, Asia eller US versjon av kontrollen? Er det noen forskjell? de er lagd for utenlandske hender? Nei, selvfølgelig er de helt like hehe, selvsagt regnet jeg med at de ville være like størrelsesmessig. Var heller et spm om de muligens hadde forskjellig oppsett i forhold til 360´en. Er det noen som vet om forskjellen på Europeisk, Asia eller US versjon av kontrollen? Er det noen forskjell? Ser de ligger inne på Play-Asia.com til 60 bucks, hvilket er en ganske pen pris. Play-Asia.com Hvordan er det med frakt derfra? Hva blir den sannsynligvis å komme på totalt? Frakten fra Play-asia.com er veldig bra faktisk. For et spill koster det 2-3 dollar å sende til Norge, men vet ikke helt hva prisen blir for én kontroll. Antageligvis ikke så høy. Du kan i tillegg sende en epost for å spørre om de kan halvere prisen på pakken så du slipper å betale mva og tollavgift. Endret 25. februar 2011 av flogieboogie Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Men for å spørre dere som veit noe om den. Hva er egentlig spesielt med den utenom at du kan snu den ? Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Men for å spørre dere som veit noe om den. Hva er egentlig spesielt med den utenom at du kan snu den ? Såvidt jeg har skjønt har de forbedret D-pad´en fra foregående modeller, samt at stikkene har et grovere "hull" med kant for å ha bedre kontroll på stikkene. I tillegg har de fjernet fargene på knappene + diverse nye fargevalg generelt. Blir antageligvis kjøp for min del, da jeg ikke har noe mønster igjen på mine håndkontroller! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 satser heller for Razer onza, sansynligvis litt dyrere men det virker som et godt kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå