Gå til innhold

Skoleoppgave: Er de som sitter på internett feite kontra resten av befolkningen [anonym undersøkelse, ikke ute etter å ta de som er overvektige]

Sameboe

Er de som er på internett overvektig?  

69 stemmer

1. 1. Anser du deg selv som overvektig?

• Ja, jeg anser meg selv som overvektig, og har et problem med for stor vekt
      2
    • Ja, jeg anser meg selv som overvektig, men prøver å slanke meg
      7
    • Nei, jeg anser meg som en normal person, med normal kroppsbyggning
      56
    • Jeg sliter med underernæring, og er derfor sykelig tynn i forhold til normalen
      4
  2. 2. Anser du de som sitter ofte på internett som overvektige?

• Ja, helt klart! Ser lett at de sliter med vektproblemer
      4
    • Igrunn ikke, finnes selvfølgelig noen eksempler
      45
    • Nei, vi er en normal samfunnsgruppe som liker å utnytte oss av ressurser
      20
  3. 3. Vil du si at Norge idag har en fedme epedimi?

• Ja, vi ser helt klart flere og flere feite gå rundt i gatene, og de har seriøse vektproblemer som vi må ta på alvor
      32
    • Tøys og tull! Vi har et ganske sunt forhold til mat i Norge, og jeg vil si vi holder en god standard!
      34
    • Spiseforstyrrelser og underernæring er noe som engster meg mer i dagens Norge
      3
  4. 4. Blir man feit av å sitte på internett hver dag, med tanke på kosthold og fysisk aktivitet?

• Ja
      12
    • Nei
      57
  5. 5. Vil du si at kostholdet til en nerd, er dårligere enn resten av befolkningen?

• Ja
      44
    • Nei
      25

Anbefalte innlegg

Så undersøkelsen er egentlig "Er HW-lesere som svarer på akkurat denne posten feite?"...

Dette.

Hvis du derimot vil ha en god karakter så prakker du sammen noe dritt om at teknologi ødelegger livene våre og at alle er bedre før og at 9 av 10 som bruker internett blir seriemordere og sånt.

edit: Fiks spørsmålene dine, dette var jo helt på trynet. "Blir man feit av å sitte på internett hver dag?", JA MAN FÅR KALORIER INN I KROPPEN AV Å VÆRE I NÆRHETEN AV ET MODEM.

Endret av Pokey
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...