Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 @Kaymeerah: Heldigvis kommer det nye løsninger som bruker mindre strøm nå allerede i siste kvartal. Se linker til fortester nedenfor. Jeg vet jo det da, det er akkurat det jeg snakker om. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Håper at Apple kommer til å ta i bruk AMD prosessorer. Jeg synes Intel har nok monopol som det er, og det bra for alle med konkurranse. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvor mange AMD-cpuer selges i året nå? Like mange som det selges Apple-PCer? I så fall vil det gi en dobling av volumet til AMD.Hva får deg til å tro at Apple skal migrere alle sine produkter til AMD -- if at all? Apple og Intel har et meget sterkt samarbeide på datamaskinene, og det er langt mer sannsynlig at det (hvis det som sagt er noe sannhet i det i det hele tatt) er snakk om f.eks. AppleTV eller andre småmaskiner. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Veldig bra for AMD om apple går for de. Det vil gi en del større volum. Hvor mange AMD-cpuer selges i året nå? Like mange som det selges Apple-PCer? I så fall vil det gi en dobling av volumet til AMD. De siste 4 kvartalene har det blitt solgt ca 13 millioner mac (stasjonære og bærbare). Kilde. AMD tror jeg selger rundt 30 millioner prosessorer i året. (vanskelig å finne gode kilder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå