Gå til innhold

Oppdatere Samsung Galaxy s vibrant?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en T-mobile Samsung Galaxy s vibrant. Det er den amerikanske versjonen av Galaxy s.

Jeg sliter med å få oppdatert softwaren på mobilen. Mobilen funker ikke sammen med kies, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få tak i android 2.2, og andre oppdateringer. Noen forslag? Finnes det program tilsvarende kies, som kan brukes? Jeg har en Mac, så jeg er klar over at mulighetene er begrensa...

Menyspråket er på engelsk, så det er en av grunnene for at jeg ønsker en update...

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, jeg har det samme problemet men har nå fått til å oppdatere til 2.1 update 1 iallefall(jeg snakket med samsung support og de mente at 2.2 ikke har kommt helt enda men veldig snart til denne telefonen).

det jeg måtte gjøre var:

1. laste ned en spesiell samsung kies mini for Samsung Galaxy S Vibrant, USB drivere og MTP drivere fra linken under.

http://www.samsung.com/us/support/downloads/SGH-T959ZKATMB

2. installerte dette på en 32 bits windows 7 maskin.(anbefaler att du låner/finner en windows 32 bit maskin som du kan bruke, det blir da mye enklere, det virker ikke ut som mac støtte kommer helt enda)

3. koblet til mobil og satte den i samsung kies mode fra USB mode menyen.

4. kjørte samsung kies mini etter mobil ble funnet av pcen og drivere installert(måtte starte programmet mange ganger før oppdatering funket, virker som dårlig server på samsung sin side).

De jeg snakket med fra Samsung sa også at det går an å oppdatere telefonen som dette til 2.2 og når den kommer.

Håper dette funker for deg også, lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...