Kani Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg har en Opel corsa World Cup 1994-mod. I denne står det en gammel cd-spiller av ukjent merke. Nå er den koblet slik at den ikke kommer automatisk på når jeg slår på tenninga, må slå den på manuelt. Den slår seg derimot av når jeg skrur av tenninga. Jeg kan ikke skru den på med tenninga av. Alle radiokanaler og innstillinger nullstiller seg for hver gang jeg har stoppet bilen og starter den igjen. Noen som har en ide om hvordan jeg kobler dette slik at den feks slår seg på når jeg starter bilen? Og at den ikke nullstiller seg hver gang jeg stopper bilen. Er så sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Gul ledning til konstant strøm, og rød ledning til tennings-strøm Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 M.a.o. så må du bytte om på Rød og Gul til ISO-kontakten. Opel (og VAG) gjorde dette i mange år på ISO'en sin, så du må "bytte tilbake" til vanlig standard. Lenke til kommentar
Kani Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Høres bra ut. Takk skal dere ha EDIT! Da har jeg nettopp vært ute å koblet om, og nå fungerer det helt slik det skal. Suverent! Da er det altså slik at man skal følge det "normale" oppsettet, men bytte om på gul og rød. Endret 16. november 2010 av Kani Lenke til kommentar
Kani Skrevet 19. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2011 Drar frem denne igjen. Trenger litt hjelp. Jeg har fremdeles en Opel Corsa -94. CD-spilleren funker som den skal. Slår seg av og på når den skal. MEN det lille displayet som forteller datoen like ved klokka, den forsvinner og blir blank hver gang jeg slår på CD-spilleren. Er det noe som kan kobles om på spilleren? En kompis har en Corsa 97-mod. med en Pioneer-spiller i, og der funker det slik det skal. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå