Gå til innhold

Ny pc til maks ca 8k! Skal brukes til spilling og photoshop osv..

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg har da klart å ødlegge vifta på min dv5, så jeg skal da kjøpe meg en ny pc.. Egentlig på tide for den pcen jeg har nå suger hardt.. Aldri vært borti noe dårligere. Så ja, jeg har da titta på denne pcen: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-17-tom/packardbell-easynotelm85-jn-778nc/141166.3004/

men jeg er helt blank når det gjelder pc, så jeg lurer på om den er vert prisen og om den kommer til å "gå ut på dato" fort. Spill jeg skal spille er: Gta iv, San andreas, Black ops, modern warefare 2, left 4 dead2, dead risning 2 og sikkert noen andre spill..

Vis den pcen jeg har linka itl ikke funker så takekr jeg for tips :)

Maks 8 tusen tenker jeg, kan hende jeg putter på litt mer seinere ;)

Ikke hp! For det har jeg hatt veldig dårlig erfaring med oppgjennom tiden :cry:

Har en 2år gammel hp som er ræva, betalte 7k for den og den duger ikke til 1001spill en gang :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager offtopic, men hvorfor kan dere ikke respektere at noen faktisk ønsker å ha laptop, og er villig til å inngå kompromisser hva ytelsen angår? Jeg har selv stasjonær, men hadde ALDRI i livet orka å ha det som eneste pc, så derfor har jeg også en laptop på siden.

On topic:

Hva med Timeline x820 serien? Akkurat nå er det vel ingen maskiner som har bedre ytelse/krone uten at det skal gå på bekostning av kvalitet.

Den er riktignok hakket over budsjettet ditt, men det var minimalt :)

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610596

Eneste er vel skjermen som kanskje har litt lav oppløsning, men mtp spillytelse i denne prisklassen så er det vel kanskje ikke så ille.

Samme maskin med litt mindre batteri osv:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610598

Lenke til kommentar

95hovland, jeg vil ikke at du skal kommentere vis du bare skall kommed med "piss" og si at jeg burde kjøpe stasjonær.. Jeg hadde en ganske bra stasjonær og en laptop og den endte med at jeg ga bort den stasjonære og beholdt laptopen, så vær så snill å ikke kommenter vis du ikke har noen laptop tips. Det er ikke meninga å være "cocky" men blir ganske irritert når folk ikke kan akseptere andre sine meninger..

alphez: Den pcen så utrolig bra ut, men jeg vet ikke helt om jeg har råd til den..

I og med at jeg er 15, og jeg skal ha scooter og lappen nå. Så jeg får se om jeg har penger nok, men den virka utrolig bra ^^'

Takker for tips!

Lenke til kommentar

95hovland, jeg vil ikke at du skal kommentere vis du bare skall kommed med "piss" og si at jeg burde kjøpe stasjonær.. Jeg hadde en ganske bra stasjonær og en laptop og den endte med at jeg ga bort den stasjonære og beholdt laptopen, så vær så snill å ikke kommenter vis du ikke har noen laptop tips. Det er ikke meninga å være "cocky" men blir ganske irritert når folk ikke kan akseptere andre sine meninger..

alphez: Den pcen så utrolig bra ut, men jeg vet ikke helt om jeg har råd til den..

I og med at jeg er 15, og jeg skal ha scooter og lappen nå. Så jeg får se om jeg har penger nok, men den virka utrolig bra ^^'

Takker for tips!

elkjop har noen kraftige pc'ar!(Berbare!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...