ltdata Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Noen ganger når jeg starter opp windows 7 så låser musen seg før jeg har kommet inn i windows. kommer inn i windows, men musen er fryst. Det blir til at jeg må restarte maskinen. Dette skjedde nesten med en gang etter at jeg innstallerte windows. Har lasted ned win 7 oppdateringer og har lasted ned drivere til hovedkort. Men problemet ser ut til å fortsette. ca 1 av 10 oppstarter så låser musen seg. Jeg har bygd pcen selv, og er ganske sikker på at komponentene skal passe sammen. Har ikke fått noen andre indikasjoner på hardware feil. Jeg kjører Windows 7 64 Bit Noen ideer? Endret 15. november 2010 av ltdata Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 koble musen i en anne usb? Ikke den ved siden av, men en annen rekke. eller koble den inn og ut etter oppstart. Just a suggestion:) Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 endret til usb mus nå. har hatt kabelmus tidligere. skal se om det bedrer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå