Gjest ts Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei, Gutt på 18 her, som har et lite spørsmål om hvor langt forhuden skal dras tilbake når junior har reist seg? Jeg sliter med å finne ut om jeg har trang forhud eller ikke, siden det gjør litt (merk: LITT) vondt når jeg har dratt forhuden tilbake, selvom hele penishodet synes. Jeg kan dra forhuden helt ned så alt synes som sagt, men ikke lengre ned enn det, som jeg f.eks kan gjøre i slapp tilstand. Har ikke hatt sex enda, så jeg vet ikke om det vil gjøre vondt når ikke forhuden går helt tilbake som den gjør i slapp tilstand?! Trenger hjelp! Og btw, et inngrep er ingen løsning. Er det mulig å tøye og dra over lengre tid for å gjøre det bedre? Takk! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Den skal bak penishodet. Lenke til kommentar
Gjest ts Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det kravet oppfyller jeg, men har fått det for meg at forhuden skal / burde kunne trekkes litt lenger? Gjør ikke veldig vondt når junior virkelig er på sitt største, men merker det jo. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det går seg nok til når du har hatt sex en gang eller to skal du se Lenke til kommentar
Gjest pært Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Enten funker det over, ellers kan du prøve med kremer osv. om du ikke ønsker inngrep. For å svare direkte på spørmålet: Den skal nok helt bak. Lenke til kommentar
Gjest ts Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Den går helt bak hodet, men ikke lengre enn det hvis du forstår, er da den blir for stram til å gå lenger. Så holder det med bak hodet eller burde den være tøyelig nok til å dras lenger ned? Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Da vil eg tro du har stor penis og det liker det andre kjønn Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du skal i prinsippet kunne dra den helt bak, men tror ikke det vil skape store problemer for deg om det ikke går. Prøv gjerne med litt krem jevnlig i noen uker, men er ikke vært å ta en operasjon for et så lite problem. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Den skal så langt bak at du til slutt sitter med den i hånda. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Over hodet er normalt ja. Man får ikke dratt huden over skaftet, hvis det var det du mente. Forhuden er en skinnfold som sitter fast rett under hodet og som dekker dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg