Gjest Gutt 16 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei er en gutt på 16 og står i et lite delema i løpet av de 2 siste ukene har jeg blitt rimelig forelsket i 2 av jenntene på skolen. Menn det største problemet er at begge 2 vistnokk skal være forelsket i meg. Har litt problemer Kann jo bare være med en og vill jo ikke såre den andre. Tror heller ikke de aksepterer et trkant forhold. Hva skall jeg gjøre??? Noen som har noen råd??? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er ikke noe annet du har å gjøre enn å bestemme deg for en. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Du sliter med et klassisk luksusproblem, vil jeg si. Har du vurdert rosesermoni? Du blir vel pent nødt til å velge den du liker best, eller ingen. Hvem har størst ambisjoner i livet av de to? Velg hun med minst, da kanskje hun blir hos deg lengre (uten at dét er en gitt fasit). 1 Lenke til kommentar
Gjest Gutt 16 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 .Det er litt av probleme. Jeg klarer ikke velge og klarer heller ikke se en av dem trist eller lei. Noe som har skjed hver gang jeg er med en av dem Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Gjør som de gjør på film! Sett opp en liste med pros & cons (for og mot) Lenke til kommentar
Gjest Gutt 16 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har vEll den forelskelses blindheten som mange får. Menn i min øyne er de begge liksom perfekte. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vel, du kan enten såre en, eller begge. Hvem tåler det best? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har vEll den forelskelses blindheten som mange får. Menn i min øyne er de begge liksom perfekte. Det å være forelsket i 2 virker litt merkelig for min del. Når man virkelig er forelsket i noen gir man faen i alt annet. Høres litt snodig ut at det skal være slik med flere enn 1 person. Jamfør egen erfaring: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1275243 Men jeg skal selvfølgelig ikke diktere hva du føler. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Eg har samme problem, men ett år yngre, her er et tips; Hvis du vet begge liker deg, aksepter begges flørting og se hvem som gir deg mest, uten at du avviser noen, så kan du se hvem du får Endret 15. november 2010 av Gabbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå