Karmany. Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Stopp med snus for en stund da! Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Stopp med snus for en stund da! hehe, nå lo jeg faktisk litt her. Har jeg prøvd til ingen nytte. Det er dumt og sånt, men har nok ikke sterk nok vilje. Går litt mot "wait-it-out" Men hvis det ikke er godt over til mandag neste uke så for jeg vel dra meg ned til legekontoret, kanskje de kan sjekke spyttet mitt og finne ut hva slags slumsk det er i det! Takk for mange gode svar da. Ble nesten litt redd til tider, men må legge meg. Er sliten hehe Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Holder en knapp på kjønnssykdom. Gå å test deg Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Var å testet meg for klamydia, tok urinprøve. Dette gjorde jeg forrige onsdag, får en sms hvis testen er positiv. Har ikke fått noe svar enda, så tror det er iorden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå