sneipen92 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hei, på søndag morgen våknet jeg opp til fyllesyke og en helt ekkel metallsmak i munnen, hver gang jeg spiser noe smaker dette dritt og metall-aktig. Har søkt litt rundt og funnet ut at det kan skyldes en rekke ting alt fra graviditet til rare sykdommer, men før jeg tar turen til en lege/tannlege vil jeg gjerne lufte ting her litt først for å roe nerver. Ok, det jeg gjorde før jeg oppdaget metallsmak var: Ute på byen Øl, sprit røyk snus (noe som jeg gjør nesten hver helg) Så var jeg med en jente hjem og ....ja blant annet slikket henne (dette gjør jeg nesten aldri, kan jeg liksom få bakerier derfra ) Overnattet der, pusset ikke tenner eller noe, våkna opp og spiste mat (repeterte punktet over) og dro hjem. Da merket jeg denne drittsmaken som ikke har gått bort enda, Jeg bruker ikke tanntråd Pusser tenna i gjennomsnitt 2 ganger daglig og har aldri hatt hull Noen ideer? Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Nei ikke det Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Haha Smaker det blod på en måte? Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Nei ikke blod. Metallisk, bitter, syrete. Alt jeg spiser får denne smaken, en vond ekkel smak. Ingenting smaker godt :O Jeg har pusset tennene masse men denne smaken går ikke vekk :S Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 kan være så mangt som gir deg metallsmak i munnen. fks seksueltoverførbare sykdommer som HIV , dårlige vannrør , dårlig munnhygiene, kreft , innvollsorm , nyrestein osv. listen er meget lang. kommer du ikke på et eller annet du har spist eller drukket som kan være årsaken ? 2 Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Kommer bare på det i første post, og ser ikke hvordan det skal ha gitt meg noe av det du nevner. Med andre ord så burde jeg dra til en lege ikke tannlege Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er nok alltid den beste løsningen i slike tilfeller Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Ok, takk for svar. Har nå bestilt time hos fastlegen min på fredag. Ble litt redd når det sto "seksuelt overførbare sykdommer" Fordi jeg burde egentlig ha tatt å sjekket meg for lenge siden !! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har du mange fiender ? Arsenikk gir også metallsmak i munnen 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvor gammel er du? Amalgamforgiftning gir metallisk smak i munnen. Stoffskifteproblemer og Sarkoidose er andre mulige årsaker. 1 Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Jeg er 18 år gammel Arsenikk, tviiiilsomt, har ingen fiender med mindre hun dama jeg møtte på byen lurte noe rart i meg. Stoffskifte. Jeg vil heller tro at jeg har høyt stoffskifte da jeg faktisk må jobbe for å gå opp i vekt å legge sjela mi i å spise nok fett og proteiner Amalgamforgiftning. Dette er kvikksølv ikkesant? Har jeg ingen formening om kan stemme eller ikke, men føler ikke at jeg treffer de andre symptomene til dette Sarkoidose. Igjen, aldri hørt om dette, så vetikke. Kan tildels kjenne meg igjen i: tretthet, energiløshet. men hvilken 18-åring lei av skole kan ikke? Men takk for tips, skal nevne det for legen på fredag! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Hvis du har spist mye paranøtter i det siste, kan det være at du er forgiftet av det. Man skal ikke spise mer ennn 2-3 paranøtter pr dag. Et kjennetegn på at man har spist for mye er en metallisk smak i munnen. Endret 25. november 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Jeg vet ikke hva paranøtter er. Men smaken er liksom ikke i munnen. Den er mer i halsen, som kommer når jeg svelger. Derfor går den ikke bort når jeg pusser tennene. Og den er ikke såå metallisk, det er liksom metallisk/blandet med smaken av litt gammel melk (men smaker ikke såå vondt, men det minner) Utrolig vanskelig å definere Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Noe sånt ja, faen meg irriterende Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Man kan jo få klamydia i halsen ved oralsex, har du vært hos legen? Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Seriøst? Har ikke vært hos legen, men har testet meg for klamydia, og har ikke fått noe svar så det betyr at testen var negativ. Må vel dra til legen selvom det er et stort tiltak Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Sjekk ånden, i verste fall kan du være på vei mot en syreforgiftning, men da burde du merket det sammen med en del andre symptomer. Du har ikke måttet pisse oftere i det siste? Vært slapp? Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Sjekk ånden, jeg vetikke er litt immun mot min egen ånde Men føler ikke at den lukter så rart, kanskje litt dårligere i det siste pga av dette rare smaken i halsen, ganen. Har jeg vært slapp, når du nevner det så har jeg slitt noe jævelig denne høsten med å komme meg opp tidsnok til skolen. Men det kan ha andre grunner. Pisse gjør jeg vel vanlig. Virker som om det er så utrolig mye forskjellig som kan være grunnen, og drar jeg ned til legen så kommer de jo sikkert ikke til å finne noe. Når jeg snakka med legen over telefon så pratet han om at det kunne komme fra magen elns. Nevnte ingenting om det dere her har nevnt. Kan snus være grunnen? Har snust altfor mye i det siste. 4 bokser i uka gjennomsnittlig minst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå