enRAGEEE Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Okey, takk Prøver å finne noen røde UV slanger som passer disse eller en svart bitspower som passer 1/2 ID og 3/4 OD utenom de som er lagd for tygon slangene Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 http://www.sidewindercomputers.com/bimablrocofi.html Lenke til kommentar
enRAGEEE Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Ja så den, men trenger ikke rotary eller den ekstra størrelsen.. Men finnes det noen andre slanger som har 1/8 wall da? Edit: Fant disse da, lurer på om de passer. Endret 2. desember 2010 av luckybattler Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei! En liten ting her, må bare spør siden jeg er ny: fordi den er konstruert slik med mikrokanaler, tester har vist at flow ikke er best med apogee XT ? Drev å leta litt over nettet om reviews av denne blokka, for jeg sitter å tenkte på den jeg også og da kom jeg over denne: http://www.overclockerstech.com/swiftech-apogee-xt-review/5/ Skal selfølgelig ta alle tester med en klype salt, men de skryter jo hemningsløst av den. De bruker en Swiftech MCP355 pumpe som har respektable 4,7meter pumpehøyde i henhold til datan som er på pumpa. Kan det være at slike type blokker bare krever litt muskler for å skinne og vise sin kapasitet? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Er ei god blokk, som gir gode temps. Hvis du syns den ser bra ut, og er fornøyd med det du ser andre får av temps, gå for den Lenke til kommentar
enRAGEEE Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 EK WB EK-Supreme HF - Acetal + Copper EK WB EK-Supreme HF - Full Copper EK WB EK-Supreme HF - Full Nickel EK WB EK-Supreme HF - Nickel + Acetal EK WB EK-Supreme HF - Nickel + Copper Hva skal man gå for? Hva er best? Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 EK WB EK-Supreme HF - Acetal + Copper EK WB EK-Supreme HF - Full Copper EK WB EK-Supreme HF - Full Nickel EK WB EK-Supreme HF - Nickel + Acetal EK WB EK-Supreme HF - Nickel + Copper Hva skal man gå for? Hva er best? Det jeg har lest så er den BESTE full copper, siden du har kopper kontakt både over og under vannlinja, som gjør at du får best mulig overføring av varme, men dette igjen vil jeg tro liten PRAKTISK betydning for hvor mye det har å si i forhold til Nickel. Den er jo "sølv/shiney/bling bling" da, så det kommer ann på hva du vil ha rent visuellt. Når det kommer til plast(Acetal) så er det vist vident kjent(?) at disse kan sprekke etter en god stund, noe som ikke skjerm med full metall Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Snakk om to grader forskjel, max. EK er et sinnsykt trygt valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå