Gå til innhold

slanger og nipler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

En liten ting her, må bare spør siden jeg er ny:

fordi den er konstruert slik med mikrokanaler, tester har vist at flow ikke er best med apogee XT

?

Drev å leta litt over nettet om reviews av denne blokka, for jeg sitter å tenkte på den jeg også og da kom jeg over denne:

http://www.overclockerstech.com/swiftech-apogee-xt-review/5/

Skal selfølgelig ta alle tester med en klype salt, men de skryter jo hemningsløst av den.

De bruker en Swiftech MCP355 pumpe som har respektable 4,7meter pumpehøyde i henhold til datan som er på pumpa.

Kan det være at slike type blokker bare krever litt muskler for å skinne og vise sin kapasitet?

Lenke til kommentar

EK WB EK-Supreme HF - Acetal + Copper

EK WB EK-Supreme HF - Full Copper

EK WB EK-Supreme HF - Full Nickel

EK WB EK-Supreme HF - Nickel + Acetal

EK WB EK-Supreme HF - Nickel + Copper

Hva skal man gå for?

Hva er best?

Det jeg har lest så er den BESTE full copper, siden du har kopper kontakt både over og under vannlinja, som gjør at du får best mulig overføring av varme, men dette igjen vil jeg tro liten PRAKTISK betydning for hvor mye det har å si i forhold til Nickel. Den er jo "sølv/shiney/bling bling" da, så det kommer ann på hva du vil ha rent visuellt. Når det kommer til plast(Acetal) så er det vist vident kjent(?) at disse kan sprekke etter en god stund, noe som ikke skjerm med full metall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...