rzzel Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Heisann. Tenker på å kjøpe en ny mobil i nærmeste fremtid, men er ikke sikker på hva jeg skal gjøre med abonnementet mitt. Nå er det slik at jeg har en veldig rimelig abonnement fra Tele2 som jeg har hatt i et par år, og bedre finner man trolig ikke på markedet i dag. Er det slik at jeg kan forvente meg et varsel om at jeg må bytte abonnement, eller kan jeg kjøpe en nyere mobil uten abonnement, som jeg kan bruke med mitt nåværende abonnement? Noen som har opplevd noe lignende? Takker for svar. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Heisann. Tenker på å kjøpe en ny mobil i nærmeste fremtid, men er ikke sikker på hva jeg skal gjøre med abonnementet mitt. Nå er det slik at jeg har en veldig rimelig abonnement fra Tele2 som jeg har hatt i et par år, og bedre finner man trolig ikke på markedet i dag. Er det slik at jeg kan forvente meg et varsel om at jeg må bytte abonnement, eller kan jeg kjøpe en nyere mobil uten abonnement, som jeg kan bruke med mitt nåværende abonnement? Noen som har opplevd noe lignende? Takker for svar. Hei rzzel, velger du å kjøpe ny telefon uten abonnementet vil det ikke skje noen endringer på abonnementet. Det er kun hvis du kjøpe subsidiert mobiltelefon med tilhørende abonnement det vil bli foretatt en endring. Håper dette var oppklarende. Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå