-Petter- Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som vet om en norsk guide om hvordan installere leopard på pc ? Eller noen som kan lage en guide? Lust å prøve det ut Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Want Mac? Buy one! Endret 15. november 2010 av roffenn Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Det er fullt mulig, og like enkelt som å installere Ubuntu. Hvordan du gjør det får du finne ut uten hjelp fra dette forumet, det er visstnok i en juridisk gråsone. Får du det til å virke, vil du sannsynligvis mangle drivere for visse ting. Feil oppløsning på skjermen, ingen lyd, ingen wifi osv... Det er ikke et operativsystem du orker å bruke permanent. Sist jeg sjekket fantes det en utgave for netbooken MSI Wind, som også funket på flere andre maskiner. Men dette gjør du på eget ansvar. Endret 15. november 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Var ikke det jeg spørte etter. jeg har lust å prøve mac os på pc.. ikke mac os på mac. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Google "hackintosh" og lykke til! Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Det er fullt mulig, og like enkelt som å installere Ubuntu. Hvordan du gjør det får du finne ut uten hjelp fra dette forumet, det er visstnok i en juridisk gråsone. hehe, vet det skal være mulig ja, men trodde ikke det var like lett som å installere ubuntu.. Skulle hatt et hint om hvor jeg skal laste ner programvare å en guide for eventuelle ting som må gjøres for at det skal fungere Google "hackintosh" og lykke til! takk for det, allerede gjort det, finner masse engelske guider, men sliter litt med dem.. men får bare prøve meg frem! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det SKAL ikke være lett. Du må selvsagt lese guider om du vil gjøre dette. Husk at det er i en juridisk gråsone (sist jeg sjekket). Og husk å teipe et eple til laptopen din, da EULAen visstnok krever at PCen din er merket med et eple. Vi vil jo ikke bryte reglene, vil vi vel? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Det er vel helt lovlig hvis man har en lisens, politiet gir vel faen i hvilken maskinvare det blir brukt på. Endret 15. november 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er vel helt lovlig hvis man har en lisens, politiet gir vel faen i hvilken maskinvare det blir brukt på. Det står i lisensen at Mac OS skal kun installeres på Apple-maskiner. Du får ikke en Mac OS lisens når du kjøper en Macintosh: du får en Macintosh. Apple selger ikke operativsystem, de selger datamaskiner. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det går jo an å søke, eller enda enklere: besøke Mac-forumet vårt. Det finnes en tråd med navn Installasjon av OS X på ikke-Apple produkter som kanskje kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå