Nux Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Hei, Jeg hacka vann bøtter putta masse masse vann i et stort hull..nå får jeg ikke det bort!!?? Endret 15. november 2010 av Crawford12 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Fyll hullet med sand(eller annet), for så å grave vekk sanden igjen. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Takk, men siden jeg brukte TNT istad..så har det blitt et svært hull i bakken hvordan få det til å bli normalt igjen? (det vill ta timevis bareå putte sand inn) ( Endret 15. november 2010 av Crawford12 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvis du allerede jukser kan du jo bruke et program som redigerer kartet ditt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Takk, men siden jeg brukte TNT istad..så har det blitt et svært hull i bakken hvordan få det til å bli normalt igjen? (det vill ta timevis bareå putte sand inn) ( Bare legg et lag med dirt-blokker over toppen.. start fra veggen så bare jobb deg til du har dekket over hullet.. trenger ikke flylle hele hullet. Lenke til kommentar
Nux Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Hvis du allerede jukser kan du jo bruke et program som redigerer kartet ditt. hmm..jeg likte tipset ditt bedre LOL, hullet er svært har brukt kasnkej 20 TNT på det vil dekke det. Hvordan skaffer jeg et sånt program til Alpha Lenke til kommentar
Lange Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Last ned et program som heter "MCedit" Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Så dumpe sand der man vil ha vekk vannet er den enste løsningen? Utennom å "jukse" på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå