Capcom Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Det er på tide med en ny telefon da tom. reservetelefonen har tatt kvelden. Jeg har nå lånt meg en hardt brukt C702, dette virker som en grei telefon. Etter litt titting rundt på nett ser det mørkt ut for å få tak i en ny en. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe(eller høre etter) en ny Sony Ericsson C702, da helst "energy black" versjonen(den svarte)? Eller er dette en telefon som er utgått? Endret 15. november 2010 av Capcom Lenke til kommentar
kabaddi Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Den telefonen er nok en utgått modell. Du kan se om den finnes på noen nettbutikker. Hvis du stikker innom elektronikkforhandler så kan det faktisk hende at de kan bestille en for deg. Mange butikker har også eldre telefoner liggende på lager som ikke er utstilt. Da har du jo en prutefaktor Lenke til kommentar
Capcom Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Takk for tipset. Jeg har funnet en ny en i Østerike til ca. 1500kr inkl. frakt, på eBay. Men jeg har også funnet en pent brukt en på QXL.no, som jeg har lagt inn bud på. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg ville styrt unna C702, den er generelt veldig treig! I alle fall min erfaring med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå